XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback

Jongens..lekker belangrijk of hij het naturel doet,of niet..of hij met een supplementenlijn komt,of niet..
lekker boeiend of hij cardio op nuchtere maag doet,en of iedereen het hier wel of niet goed vind..of ie alle tijd heeft om te trainen,of niet..of hij weer een comeback gaat maken,of niet..

Hij is gewoon goed bezig..hij maakt een mooie transformatie door,geeft leuke info..geeft heel leuk vermaak (dat kan zeker niet ontkent worden kijkende naar het aantal pagina's)
Hij zal ongetwijfeld heel goed weten wat hij doet..en de mensen eromheen weten dat ook vast wel..daar hoef je niet aan te twijfelen.
Er zal ongetwijfeld iets achter zitten allemaal..maar geef hem eens ongelijk?
ik lees echt teveel geneuzel over hoe wat en waarom..

ik zou zeggen,geniet er gewoon van..en put er motivatie uit..doe ik wel iig

Z'n eigen sups komen eraan, dat heeft hij allang gezegd dus daar hoeft geen twijfel over te bestaan. Z'n dieet zal echt niet bijzonder zijn, maar inderdaad wel vreemd dat hij er niet meer over verteld al is het maar om van het gezeur af te zijn.

Heeft toch al een paar keer uitgelegd over zijn voeding?
Ochtend koolhydraten en de rest van de dag eigenlijk alleen vlees vis en groenten. Preciese verhaal ga ik niet opnieuw opzoeken maar heeft het wel een keer genoemd.

hij zei toch in het laatste filmpje. dat hij later dieper ingaat op zijn voeding.

Hij is bij lange na niet meer zo groot als eerst. Wel zonde..

hij betrekt iedereen er leuk bij:D
wie gaat er video`s maken:D?

Hij is mischien wel een theatraal persoon, maar dat vind ik nou juist zo tof aan hem!

Hij weet ons en de rest van z'n fans erg goed te vermaken!

Do 4 rounds of this superset... bush,bang! Prachtig gewoon.

• Topic Starter Topic Starter
...

Geen updates meer over hemzelf?
Ps; kerel is in de 40, heeft deze dan geen last van een terugvallende testo productie?

haha abs trainen in de sauna met trui en al :roflol:

hahaha, hij is echt sick

Was het nut daarvan? verstond hem niet zo goed

Retarded.

Hahahaha, het begint wel een beetje een parodie te worden nu :roflol:

Ik heb op vacantie ook een aantal keer in een 100 graden sauna gezeten, en trust me, daar wil je niet met een trui en broek aan je abs trainen!

Terug
Naar boven