Conza
Cool Novice
- Waardering
- 4
Jongens..lekker belangrijk of hij het naturel doet,of niet..of hij met een supplementenlijn komt,of niet..
lekker boeiend of hij cardio op nuchtere maag doet,en of iedereen het hier wel of niet goed vind..of ie alle tijd heeft om te trainen,of niet..of hij weer een comeback gaat maken,of niet..
Hij is gewoon goed bezig..hij maakt een mooie transformatie door,geeft leuke info..geeft heel leuk vermaak (dat kan zeker niet ontkent worden kijkende naar het aantal pagina's)
Hij zal ongetwijfeld heel goed weten wat hij doet..en de mensen eromheen weten dat ook vast wel..daar hoef je niet aan te twijfelen.
Er zal ongetwijfeld iets achter zitten allemaal..maar geef hem eens ongelijk?
ik lees echt teveel geneuzel over hoe wat en waarom..
ik zou zeggen,geniet er gewoon van..en put er motivatie uit..doe ik wel iig
lekker boeiend of hij cardio op nuchtere maag doet,en of iedereen het hier wel of niet goed vind..of ie alle tijd heeft om te trainen,of niet..of hij weer een comeback gaat maken,of niet..
Hij is gewoon goed bezig..hij maakt een mooie transformatie door,geeft leuke info..geeft heel leuk vermaak (dat kan zeker niet ontkent worden kijkende naar het aantal pagina's)
Hij zal ongetwijfeld heel goed weten wat hij doet..en de mensen eromheen weten dat ook vast wel..daar hoef je niet aan te twijfelen.
Er zal ongetwijfeld iets achter zitten allemaal..maar geef hem eens ongelijk?
ik lees echt teveel geneuzel over hoe wat en waarom..
ik zou zeggen,geniet er gewoon van..en put er motivatie uit..doe ik wel iig