Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

Rennen in een canyon, een hindernisbaan en boksen het is wel vermakelijk. Als hij 3 video's zou posten waarop hij op een roeiapparaat, een crosstrainer en een hometrainer zit, zou dat interessant zijn?

sommige missen nu het punt van zijn filmpjes...

Leuk voor hem en blijkbaar denken velen er anders over, maar mij ontgaat alleen de boodschap van sommige filmpjes.

Dan kun je beter op zondagochtend de eo kijken:D

Wat zou de omtrek van zijn armen zijn? 45cm? Iemand..? Vooral zijn triceps zijn huge.

Rond de 50cm...

50 cm. Zei hij laatst al een keer. 20 inch.

Kev staat er geweldig bij,meer moet dat niet zijn naar mijn mening,zeker geen schande om zo door het leven te lopen;):D

zware db rows

toffe vent die kevin! hij mag vanmij doen alsof ie geweldig is want ik vind het tof wat ie doet

Hij is een showman. Dat hoort er juist een beetje bij. Een dooie lul vind niemand interessant. Hij loopt gewoon een beetje te dollen en te klooien. Heerlijk:D

:D al dat gezeur altijd, het is gewoon grappig en motiverend om te zien, waarom moeten mensen alles zo afkraken, vind het leuk dat we zijn progressie zo kunnen volgen:)

Mooi wat die zei use that bodyweight too your advantage

goede filmpjes:thumbup:

geweldige kerel blijft het idd, en juist omdat hij een beetje vol van zichzelf is vertelt hij het wel vermakelijk en is hij niet zo camera shy als sommige. Hij blijft gewoon interessant anders waren er geen 48 pagina`s hier al:P

Gaat echt wel goed vooruit met die kerel, enkel op die before and after pics vind ik toch wel dat hij met de eerste foto zowieso al een stevige basis heeft, die 4 jaar off is volgens mij bull.....

Nog zoiets, die kerel heeft blijkbaar alle tijd van de wereld om te trainen, heeft ie daarbuiten geen job ofzo? Wij moeten dat altijd combineren met een baan, hij niet dan?

Terug
Naar boven