MuscleMeat

Kevin Levrone comeback

Gaat echt wel goed vooruit met die kerel, enkel op die before and after pics vind ik toch wel dat hij met de eerste foto zowieso al een stevige basis heeft, die 4 jaar off is volgens mij bull.....

Nog zoiets, die kerel heeft blijkbaar alle tijd van de wereld om te trainen, heeft ie daarbuiten geen job ofzo? Wij moeten dat altijd combineren met een baan, hij niet dan?

Ik denk dat hij het met het opzetten van ze eigen sups lijn het druk genoeg heeft. Verder snap ik het excuus van werk nooit echt. Top amateurs en veel pro's werken ook gewoon.

50+ armen alweer pfhiew

Gaat goed hier

Ben toch echt benieuwd wat hij zoal op een dag eet.

Nog steeds niks over zijn dieet. Je ziet hem ook nooit benen trainen. Vind het met de dag vager worden.

@ vito das een heel oud filmpje. Er wordt meer bedoelt een filmpje van een benentraining in de cut.

Hij filmt volgens mij momenteel niet alles meer. Dit i.v.m. drukte omtrent andere zaken.

Ja die komt er en nu Pindamans? Mooi dit om te zien.

Nu niks. Blijft ook machtig mooi om te zien, maar het zou zonde zijn als het een Muscletech versie wordt.

Ja dit was helemaal op het begin. Net zoals dat filmpje waarin hij verteld dat hij volgende keer alles over zijn voeding zou zeggen.. Pfff.. Ik voel die nieuwe supplementenlijn al aankomen..

+1 hij blijft vaag over z'n voeding doen ondanks de shitload aan vragen in z'n blog.

Neem die ****ing camera een keer mee de keuken in man ik wil weten wat z'n dieet is.

"It's that levrone formula that i have gushing in there" dat zegt ie als ie klaar is met z'n hammer-curls. Het is niet of maar wanneer ie met z'n supplement(en) komt.
Maakt mij persoonlijk helemaal niets uit. Vind z'n filmpjes leuk om naar te kijken. Go Kevin!!

Terug
Naar boven