Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat echt wel goed vooruit met die kerel, enkel op die before and after pics vind ik toch wel dat hij met de eerste foto zowieso al een stevige basis heeft, die 4 jaar off is volgens mij bull.....
Nog zoiets, die kerel heeft blijkbaar alle tijd van de wereld om te trainen, heeft ie daarbuiten geen job ofzo? Wij moeten dat altijd combineren met een baan, hij niet dan?
Levrone goes superdudeNog steeds niks over zijn dieet. Je ziet hem ook nooit benen trainen. Vind het met de dag vager worden.

Nog steeds niks over zijn dieet. Je ziet hem ook nooit benen trainen. Vind het met de dag vager worden.
Nog steeds niks over zijn dieet. Je ziet hem ook nooit benen trainen. Vind het met de dag vager worden.
Hij zegt zelf dat alles over z'n dieet en voeding er nog aankomt..
En hier een leg workout:
http://www.youtube.com/watch?v=_S9OBBeySI8
Ja dit was helemaal op het begin. Net zoals dat filmpje waarin hij verteld dat hij volgende keer alles over zijn voeding zou zeggen.. Pfff.. Ik voel die nieuwe supplementenlijn al aankomen..