MuscleMeat

Kevin Levrone comeback

wehehe

t*ring net resultaat zeg, natural is niet echt meer geloofwaardig.
Anyway who gives a ****, ik zou Kevin graag een comeback zien maken (al is de kans klein)
Volgend jaar wordt volgens mij toch al het jaar van de comebacks Coleman en Gunter schijnt ook een comeback te gaan maken.

Die laatste foto's..t*ring zeg...
Geloofde in t begin echt wel dat ie naturel bezig was, maar dit kan nooit.
Beetje jammer van dat gelul dr omheen, maar blijft natuurlijk een geweldig fysiek wat ie nu heeft.

Triest figuurtje, beetje leugens ophangen.

Naturel..? nee natuurlijk niet. Je moet behoorlijk butje zijn als je dat gelooft.
Een goed resultaat? ja dat zeker.

Alleen had ik gehoopt dat het echt al die weken lang gewoon no nonsense hard werken was geweest voor hem. Gewoon uitleggen wat je doet en waarom, en niet dat overacting en overdreven hardcore willen trainen maar stiekum toch alle iso meuk e.d. erin gooien.

Daarbij zou het geloofwaardiger zijn gweest als hij gewoon had aangegeven dat deze resultaten naturel niet haalbaar zijn. Hij hoeft zijn hele kuurschema niet op tafel te leggen ofzo maar gewoon niet roepen dat het naturel is.

Btw 4,5%?

Wat raar dat de rest van de profs op dit soort getallen dwarsstrepen over dwarsstrepen hebben.

Is zeker geen 4,5 nee. Wie beweert dat, hijzelf? Zal me niks verwonderen als ie dan op de magische weegschaalvetmeter heeft gestaan..

Waarom probeert hij iedereen voor de gek te houden met zijn natural... Het boeit me echt helemaal niets. Praat er gewoon niet over, maar ontkennen...

Is zeker geen 4,5 nee. Wie beweert dat, hijzelf? Zal me niks verwonderen als ie dan op de magische weegschaalvetmeter heeft gestaan..

Hoe hoog staat die dan? Als je het vocht hieruit ontrekt staat oogt ie natuurlijk nog veel droger dan nu.
Plus foto en irl scheelt nogal. Kan genoeg wedstrijdfoto's te voorschijn toveren waar het allemaal niet zo droog lijkt, maar toch al vrij droog is.

En 4,5% dwarsstrepen over de dwarsstrepen, zie ik nog niet zo snel.
Dan zitten ze eerder op een 3-3,5 denk ik.

Hoe hoog staat die dan? Als je het vocht hieruit ontrekt staat oogt ie natuurlijk nog veel droger dan nu.
Plus foto en irl scheelt nogal. Kan genoeg wedstrijdfoto's te voorschijn toveren waar het allemaal niet zo droog lijkt, maar toch al vrij droog is.

En 4,5% dwarsstrepen over de dwarsstrepen, zie ik nog niet zo snel.
Dan zitten ze eerder op een 3-3,5 denk ik.

foto's vertekenen, dat is waar. Aan de hand van wat ik dan zie zou ik zeggen 7-8%. Dat is ook al behoorlijk droog.

4.5% geloof ik echt wel. Hij is kurkdroog.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geniaal, echt vette pics!

nutrel, geloof ik niet , spiergeheugen is leuk en aardig maar Levrone gaat een stapje te ver voor een naturel..

Re

zal dat hier verder volgen denk ik

Jullie praten elkaar allemaal na. Laat ik dan maar de enige zijn die het wel nog geloof dat hij nog natural is. Als hij gaat juicen zou het wel van een andere orde zijn; waarom zou hij zijn tijd verprutsen met een klein kuurtje. Bekijk maar eens zijn schouders (en vooral triceps!) op zijn vroegere pics en videos. Nog niet eens de helft van wat ze vroeger waren. Als hij begint te juicen, zal hij het ook meteen goed doen en niet een beginnerskuurtje..Ik zeg nog altijd spiergeheugen. En ik weet waarover ik praat : ik heb al ontelbare keren van niks opnieuw moeten herbeginnen wegens blessures.
Ik ken ook niemand die zo snel herstelt als Kevin. Enkele voorbeelden : ik herinner me dat hij een blessure had (triceps afgescheurd) 2 maanden voor de Olympia in 2003 geloof ik. Nog deed hij mee en was grotendeels hersteld ;maakte niet eens een slechte beurt.
Ik kan me ook herinneren dat hij soms 2 keer dezelfde spiergroep trainde op dezelfde dag!!
En soms trainde hij zelfs een paar maanden helemaal niet om vervolgens alsnog mee te doen aan de Olympia.
Bovenstaande is wel allemaal toen hij zwaar aan de juice zat, maar dan nog..!!
Nee niemand herstelt zo vlug als Kevin; en zoals je weet draait alles om herstel..
Volgens mij is hij nu nog (voorlopig) natural.

en nu maar hopen dat ze het prijzengeld omhoog gooien naar een miljoen...dan zien we kev volgend jaar samen met Big Ron op het Olympia podium :P

Terug
Naar boven