Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

Dragonball Z is inderdaad tha bomb!:D

Neem dan een tattoo van Ryu... Dat is mijn held (de Street Fighter Ryu welteverstaan...).
Ik heb gasten helemaal gek gemaakt met Ryu in de arcades in Scheveningen! The good old 90's!

SHORYUKEN!! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kansloos jongens, echt waar.

+1 damn!

doe dit bij veel topics, maar bij eentje van en door Kevin...

KevinLevrone1.jpg

Kevin is amused.

Nog updates ?

it's mah bday, and i'm dealing out some reps!

Kevin is ballin' !
Hij pastte denk ook niet in een vliegtuig in contestshape, ookal zou die willen :o

De passie voor bb laait weer heel hoog op bij Kevin, volgens mij doet ie volgend jaar gewoon terug mee

Jezus, wat een diepgaande antwoorden.

''Neem een proteinebar!'' ''Wordt lid hier van'' !

ik snap het niet, hij begint met een discussie over steroids waar die niet om heen zal draaien en begint vervolgens over proteinbars?

Wat een domme vragen ook zeg.

Nja nogal logisch, je kan niet echt diep ingaan op de vragen dat zal teveel tijd kosten.
Mja, iets meer diepgang had wel gemogen ja..

Welke diepgang? :grinny:

Ik heb respect voor de man, maar hij heeft meer ervaring dan kennis heb ik het idee.
Hij komt steeds met adviezen die voor hem werken maar een echt goede onderbouwing zie ik helaas nooit.

Welke diepgang? :grinny:

Ik heb respect voor de man, maar hij heeft meer ervaring dan kennis heb ik het idee.
Hij komt steeds met adviezen die voor hem werken maar een echt goede onderbouwing zie ik helaas nooit.

Dat zie je zo ontzettend vaak bij de pro's. Ze doen wat voor hen gewerkt heeft. Maar vraag ze niet naar de theoretische onderbouwingen. Ook bij Levrone kun je dat gewoon merken. Dat heeft niet met tijdgebrek te maken, want echte kennis kun je ook wel kort en bondig formuleren.

Terug
Naar boven