XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback

Als hij ooit weer onstage wil,dan moet hij wel veel meer benen doen..zelfs door de lange broek heen kun je zien dat die erg achterlopen..

jullie praten elkaar allemaal na. Laat ik dan maar de enige zijn die het wel nog geloof dat hij nog natural is. Als hij gaat juicen zou het wel van een andere orde zijn; waarom zou hij zijn tijd verprutsen met een klein kuurtje. Bekijk maar eens zijn schouders (en vooral triceps!) op zijn vroegere pics en videos. Nog niet eens de helft van wat ze vroeger waren. Als hij begint te juicen, zal hij het ook meteen goed doen en niet een beginnerskuurtje..ik zeg nog altijd spiergeheugen. En ik weet waarover ik praat : Ik heb al ontelbare keren van niks opnieuw moeten herbeginnen wegens blessures.
Ik ken ook niemand die zo snel herstelt als kevin. Enkele voorbeelden : Ik herinner me dat hij een blessure had (triceps afgescheurd) 2 maanden voor de olympia in 2003 geloof ik. Nog deed hij mee en was grotendeels hersteld ;maakte niet eens een slechte beurt.
Ik kan me ook herinneren dat hij soms 2 keer dezelfde spiergroep trainde op dezelfde dag!!
En soms trainde hij zelfs een paar maanden helemaal niet om vervolgens alsnog mee te doen aan de olympia.
Bovenstaande is wel allemaal toen hij zwaar aan de juice zat, maar dan nog..!!
Nee niemand herstelt zo vlug als kevin; en zoals je weet draait alles om herstel..
Volgens mij is hij nu nog (voorlopig) natural.
hgh.

update

Final Workout From Transformation #2
September 11th, 2009

I’m still a little under the weather, but I want to get some training videos up. I shot these on 9/7/09, around the time I posted the photos. I didn’t post them at the time because I wanted the focus to be on the photos.

If I don’t post them now, they become obsolete quickly, so draw whatever wisdom/inspiration you can from them. I will be up and running very soon with more progress, and more challenges to you, too, so get ready for the ride of your life.

I haven’t forgotten about your videos, either. We’re stalled out at 36 vids. Come on guys, get your video in. Don’t do it for me, do it for you. Trust me on this. I also want to see more drawings and writings on the Warrior Poets section. I’m trying to create ways for you to put yourself out there. I’m doing my job, now you do yours. Follow my prescription and you will grow as a person. Out.

sterke dumbbell presses hoor

Leuk topic;

filmpje als afsluiter voor dit topic en Kevin; nostalgie:D

http://www.youtube.com/watch?v=pE_ud26rYZg

Wat een god was het toen, sowieso recht op een mr olympia.

afsluiter?

If I don’t post them now, they become obsolete quickly, so draw whatever wisdom/inspiration you can from them. I will be up and running very soon with more progress,

Hij gaat gewoon verder met transformatie #3 :cool:

"natural" geef ik hem het voordeel van de twijfel.
maar "true natural"?

wat een fysiek man, het doet me gewoon pijn dat hij geen Olympia heeft gewonnen. Faggets van juryleden.
Mijn favo bb allertijden.

Introducing “Nutrition By Kevin” Youtube Group
September 15th, 2009

Check out this new challenge. In answering nutritional questions, it helps me to see who I’m talking to. Post your nutrition question on my new youtube group page for nutrition, Nutrition By Kevin, and I may post my answer in a video response right here on the LevroneReport.com home page.

If you take the time to post, the odds are pretty good that your question will be selected because I’m choosing five every week. It’s a way for you to get some custom advice, and a way for me to determine who’s really serious among you.

Up until now my nutritional advice has been very general. Show me the respect of looking me in the eye – that’s how you get TRUE, CUSTOM nutritional advice out of Kevin Levrone! Out.
---------------
Join the Youtube group and upload your video here:

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=q-lB3zVHfvM&feature=player_embedded

Ben benieuwd.

lol beter gaat Coleman even voor de gein een filmpje maken :o

Ryu is zo heerlijk tegen Kevin:D

Wat doe jij liever?Wat onzin verkopen via internetfilmpjes,of het vuilnis ophalen?

Tuurlijk, ik geef hem groot geljk. Zeg ook nergens dat het fout is.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Ryu is zo heerlijk tegen Kevin:D

Ik vind Kevin de bom, Ries. Super fysiek en toch nog down to earth.

Maar vanaf episode 1 zei hij al dat hij de volgende keer zijn schema zou vertellen. Dit lijkt wel typisch zo dragonball aflevering. Een simpele uitleg van 5 minuten verspreiden over 20 afleveringen.

Tuurlijk, ik geef hem groot geljk. Zeg ook nergens dat het fout is.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Ik vind Kevin de bom, Ries. Super fysiek en toch nog down to earth.

Maar vanaf episode 1 zei hij al dat hij de volgende keer zijn schema zou vertellen. Dit lijkt wel typisch zo dragonball aflevering. Een simpele uitleg van 5 minuten verspreiden over 20 afleveringen.

whahaha jij nog altijd zo into Dragonball Z???cool,zou wel leuk zijn om weer es te zien op tv!

Altijd. Heb ook een tattoo ervan.

Terug
Naar boven