MuscleMeat

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

Ik geloof best dat hij niets gebruikt,4 jaar niets gedaan (als dat 100% waar is)... Met de massa die hij gehad heeft kan hij op 2 maand een progressie laten zien waar je sT achterover van valt.

Wat me erg opvalt is dat hij echt bij elke oefening zegt dat het heel belangrijk is op je ademhaling te letten,dit heeft te maken met de bloeddruk die gevaarlijk hoog oploopt als je kracht zet en je adem inhoud,waarschijnlijk heeft hij in het verleden hier problemen mee gehad !?

Kevin kent de valsalva manouvre niet...

En jij blijkbaar ook niet... ;)
 
Als alle zeikerds nu gewoon die filmpjes bekijken,en verder de speculaties tegen hun kuffelbeertje doen ofzo..Damn.
Waarom interesseerd het juillie een vliegende neuk of die dude juiced!
Half DBB-ecto ville juiced ook en dat is toch ook geen probleem?

Wij claimen dan ook niet dat we het 100% naturel doen he... Waar veel mensen een voorbeeld aan gaan nemen en dan tot teleurstellende resultaten komen.

zeik zeik zeik

Voor de rest boeit et me niks overigens wat hij er ook instopt.
 
Als alle zeikerds nu gewoon die filmpjes bekijken,en verder de speculaties tegen hun kuffelbeertje doen ofzo..Damn.
Waarom interesseerd het juillie een vliegende neuk of die dude juiced!
Half DBB-ecto ville juiced ook en dat is toch ook geen probleem?


Whahaha goed gezegd man!

Lijkt me juist tof , tenminste wat actie in de keet als i een lekkere 20 weekse GH/AAS/SLIN kuur doet like the good old days.

Ik wil terug een 240lbs 5% levrone zien!!!!! :D
 
ja of zoals hij eet in zijn politieauto is ook leuk ronnie colemen
 
Volgens mij is ie meer bezig met hoe ie op de camera overkomt dan dat ie aan het buffelen is.

Niks mis met zijn vooruitgang, maar ik geloof er geen zak van dat dit binnen een paar weken is gebeurd. Zal wel eerder zijn opgenomen oid, alles op tv is nep.
 
Daar heb je idd een heel reeel punt, Strongman.
 
Wat een gezeik allemaal weer. Kijk er gewoon naar. Leuk om te zien.
En ook al juiced hij..**** it. i don't care. Mocht hij het doen zal het wel niet zo heel
veel zijn. Anders had ie wel een dikke rode kop gehad.
 
Gaaf !
Ben benieuwd hoe ver hij zal gaan, en of hij evt de verleiding kan weerstaan om wedstrijden te gaan doen,... Nu nog wel natuurlijk omdat hij de massa nog niet heeft,... maarrr wat als hij weer in de buurt komt van wedstrijd niveau,....
Hoop dat hij zich niet in kan houden en er gewoon weer voor gaat !!!
Misschien is het wel een verkapte come-back ,... mocht het niet lukken kan hij nu iig aangeven dat hij van te voren heeft gezegt niet van plan te zijn wedstrijden te gaan doen :D

Anyway, ik hoop dat hij door gaat !!! IMO toch echt één vd mooiste fysieken die BB heeft gekend de afgelopen jaren !
 
Het is cool maar vind het toch wel een beetje 'posen', aan z'n manier van doen en praten en kijken tijdens z'n ultrazware sets enzo.

Trouwens 2 oef. voorkant schouders en 1x achter?
raar schema
 
Het is cool maar vind het toch wel een beetje 'posen', aan z'n manier van doen en praten en kijken tijdens z'n ultrazware sets enzo.

Trouwens 2 oef. voorkant schouders en 1x achter?
raar schema

wie ben jij om te reutelen over schouders? :D

hoe gaat het met jouw schouders tegenwoordig? :D

bespeur ik daar een sprankeltje jaloesie? :D

ik vind et echt zwaar zalig om em weer zien terug te komen
 
**** zeg eens naar zijn geschiedenis gekeken, maar hij is echt de eeuwige 2e. Wat moet dat zuur zijn geweest.

1992 Mr. Olympia, 2nd
1993 Mr. Olympia, 5th
1994 Mr. Olympia, 3rd
1995 Mr. Olympia, 2nd
1996 Mr. Olympia, 3rd
1997 Mr. Olympia, 4th
1998 Mr. Olympia, 4th
1999 Mr. Olympia, 4th
2000 Mr. Olympia, 2nd
2001 Mr. Olympia, 3rd
2002 Mr. Olympia, 2nd
2003 Mr. Olympia, 6th

Die vervelende Yates en Coleman ook. :D
 
Yep en nr 2 zijn is emotioneel gezien véél erger dan nr 3 of lager.
 
En had er minimaal 2 mogen winnen imo!
Flex Wheeler, Shawn Ray en ook Nasser zijn ook zulke mannen. Vaak dichtbij, maar nooit de prijs.

Kevin is mijn all time favoriet, en ik hoop dat dit ergens toe gaat leiden, maar als zijn benen niet op niveau kunnen komen (wat ze de laatste jaren al niet konden) heeft hij niks meer on stage te zoeken.
Maar zijn charisma is uniek!
 
zijn benen vormden inderdaad het grote probleem, in het begin waren ze enorm dik en scherp, later nam dat af, maar werkelijk een topBB-er
 
Het is cool maar vind het toch wel een beetje 'posen', aan z'n manier van doen en praten en kijken tijdens z'n ultrazware sets enzo.

Trouwens 2 oef. voorkant schouders en 1x achter?
raar schema

Kevin had een van de beste schouders ooit, hij zal heus wel weten wat die doet hoor!!!:D
 
Bij mij in de sportschool praten de serieuze bodybuilders ook tijdens hun setjes.
 
Back
Naar boven