XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

hij noemt db curls, concentration curls. :(
 
Volgens mij is ie meer bezig met hoe ie op de camera overkomt dan dat ie aan het buffelen is.

Niks mis met zijn vooruitgang, maar ik geloof er geen zak van dat dit binnen een paar weken is gebeurd. Zal wel eerder zijn opgenomen oid, alles op tv is nep.

Die Levrone is camera geil ja en ik geloof ook zeker dat er op een of andere wijze vals gespeeld worden.

Dit is ook zo'n bullshit; wordt ie 6 minuten gefilmd terwijl hij aan het eten is;

http://www.youtube.com/watch?v=SAUW9MQQvKQ&feature=player_embedded

vertel in ieder geval nog wat nuttigs tussendoor man.


Anyway, Levrone blijft een held dus wat mij betreft mag ie youtube bombarderen met die filmpjes, dan heb ik ook wat te kijken terwijl ik m'n droge koolvis probeer weg te werken.
 
hij lijkt op bush en arnold tegelijk op dat dinner filmpje xD

hijs opt eind anders niet zo camerageil meer :D
 
Die filmpjes tijdens het eten hebben ook echt geen toevoeging :D
 
Wel grappig dat hij rustig zit te eten en iedereen gewoon blijft kijken. :D
 
leuk om te zien.ga het zeker volgen.
 
Het is geinig om te zien maar het blijft raar dat zo'n grote bb-er zover terug kan vallen.
 
@ filmpje van Equelsor:

Kvind em er maar slecht uitzien, wel duidelijk effect van spiergeheugen te zien! Zijn one armed rows lijken wel nergens naar (wat een oefening ook pffff) en die biceps zever vind ik ook maar belachelijk.
Btw die muziek op het einde :D "let the feeling grow... " Echt wat je hier ook constant hoort.
 
Jezus 4 oefeningen voor biceps en 3 voor zijn rug. Waar is hij mee bezig?
 
I enjoy watching Levrone eat while I eat.
 
Jezus 4 oefeningen voor biceps en 3 voor zijn rug. Waar is hij mee bezig?


dat dacht ik ook al, maarja als het werkt voor hem xD wie zijn wij dan om daar iets tegen te hebben :P
 
Jezus 4 oefeningen voor biceps en 3 voor zijn rug. Waar is hij mee bezig?

Waarom denk je anders dat z'n armen in verhouding tot z'n torso zo groot zijn....?
 
weer hollands zeuren over teveel voor zn bicep:rolleyes:

Aardig formaat zn armen!

had ik die armen maar en die schouders???:mad: :p
 
of het echt natural is? don't know, moet zijn eigen hormoonaanmaak ondertussen al niet zwaar naar de tyfus geholpen zijn?

maar ik gun hem het voordeel van de twijfel :thumb:
 
Allemaal een oordeel, man heeft gewoon nu al weer een aardige fysiek. Doet gewoon wat die leuk vind. Wat is er trouwens mis met een dumbbell row?
 
wat een stel poeppraters hier (sommige dan), de manier van trainen van kevin afkraken. Een van de beste/mooiste bb ''er ooit
 
Jezus 4 oefeningen voor biceps en 3 voor zijn rug. Waar is hij mee bezig?




Waar hij mee bezig is ? ? ? Zijn jaaaaren lange ervaring aan het gebruiken !!
Wss zal hij weten uit ervaring dat hij z'n biceps meer aandacht moet geven

Dat je überhaupt de trainingsmanieren en ervaring van Kevin in twijfel te trekken op je 18e :eek:
Hier twee filmpjes over de man die al op de "O" stond terwijl jij nog in de luiers zat ;)
http://www.youtube.com/watch?v=MfgLtnw8X7w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=nzFqkZO9IUc

De man zal in de filmwereld niet veel hebben voor gesteld , maar in de BB-wereld des te meer !
 
Back
Naar boven