AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback

Die spotter :roflol:
"Time to get beautifull" :p

beautifull time!! time to get beautifull!! yeaa baby .. lets do this . thats whats up
yes coach. lets do it

Lijkt me mooi irritant met zo'n zenuwachtige flapdrol achter me te spotten. Het is ook de eerste keer dat ik iemand op deze manier zie spotten.

mooie uitvoering, vooral ook in het laatste setje waar ie toch wel ff zen best moest doen

Wat een waardeloze en irritante spotter.
Wel cool om met een jas en muts in een sportschool rond te lopen. :rolleyes:

ik dacht dat die bars aan de zijkant een soort safety bars waren, zodat je geen spotter nodig hebt ???

Die spotter denkt dat ie american football aan het doen is ofzo. ???

Heeft die sportschool geen verwarming ofzo?
Spotter met jas aan en kevin in dikke trui met muts :P

zo lopen nig*ah ganstahs vaak rond cool he!

ik dacht dat die bars aan de zijkant een soort safety bars waren, zodat je geen spotter nodig hebt ???

Dus als jij het niet meer houd met squaten loop je het gewicht gewoon in het powerrack? :rolleyes: Dan had je net zo goed je rep af kunnen maken.
Als de intensiteit hoog is en je krijgt het gewicht niet meer omhoog dan ga je nog maar een kant op zonder spotter en dat is naar beneden.
Daarbij zorgt een goede spotter voor psychologisch voordeel.
De angst voor wat er allemaal mis kan gaan is vaak een grotere beperking (bewust of onbewust) dan het gewicht.
Een goede spotter geeft zekerheid en meer veiligheid.

het gaat dus wel om kevin eh, nie om de spotter :D

Dus als jij het niet meer houd met squaten loop je het gewicht gewoon in het powerrack? :rolleyes: Dan had je net zo goed je rep af kunnen maken.
Als de intensiteit hoog is en je krijgt het gewicht niet meer omhoog dan ga je nog maar een kant op zonder spotter en dat is naar beneden.
Daarbij zorgt een goede spotter voor psychologisch voordeel.
De angst voor wat er allemaal mis kan gaan is vaak een grotere beperking (bewust of onbewust) dan het gewicht.
Een goede spotter geeft zekerheid en meer veiligheid.

Hij bedoelt die aan de zijkant... niet waar de bar opligt.

Wat doet die spotter ****ing raar...

Hij bedoelt die aan de zijkant... niet waar de bar opligt.

Enig idee hoe diep je moet squaten om je bar daar neer te leggen?
Niet echt fijn voor je wervelkolom en knieen, tenzij je vrij klein bent.
Wel beter dan niets, bij gebrek aan een spotter.
Maar nogmaals een goede spotter is niet te vervangen.

Enig idee hoe diep je moet squaten om je bar daar neer te leggen?
Niet echt fijn voor je wervelkolom en knieen, tenzij je vrij klein bent.
Wel beter dan niets, bij gebrek aan een spotter.
Maar nogmaals een goede spotter is niet te vervangen.
maar het kan dus wel, daar zijn ze toch ook voor bedoeld?

Ze zijn daar niet specefiek voor gemaakt. Zoals ik al aangaf verneuk je je rug en knieen als je tevaak zo diep gaat met een serieus gewicht
Een powerrack is niet alleen voor squats.
Voor veel andere oefeningen is het fijn als je de halter van diehoogte af kan pakken. Barbell rows en shrugs b.v.
Maar goed doe lekker wat je wil, :rolleyes:

Ze zijn daar niet specefiek voor gemaakt. Zoals ik al aangaf verneuk je je rug en knieen als je tevaak zo diep gaat met een serieus gewicht
Een powerrack is niet alleen voor squats.
Voor veel andere oefeningen is het fijn als je de halter van diehoogte af kan pakken. Barbell rows en shrugs b.v.
Maar goed doe lekker wat je wil, :rolleyes:

Zo laag is dat niet hoor, kijk maar in het filmpje waar de bar zich bevind op het laagste punt. En hij kan nog wel dieper zakken. Plus dat als je voorover buigt valt het gewicht op die safety bars, niet gevaarlijk imo.
Als je het een beetje handig aanpakt is het gewoon te doen.

Waarom zou je bij BOR de barbell van zon hoogte willen pakken? Gewoon van de grond, 10x fijner!

Terug
Naar boven