MuscleMeat

Kevin Levrone comeback

Zo laag is dat niet hoor, kijk maar in het filmpje waar de bar zich bevind op het laagste punt. En hij kan nog wel dieper zakken. Plus dat als je voorover buigt valt het gewicht op die safety bars, niet gevaarlijk imo.
Als je het een beetje handig aanpakt is het gewoon te doen.

Waarom zou je bij BOR de barbell van zon hoogte willen pakken? Gewoon van de grond, 10x fijner!

Gozer Kevin moet zeker 30 cm dieper zakken om de bar daar neer te leggen.
Je moest eens weten wat voor druk er in zo'n positie op je knieen, wervelkolom en tussenwervelschijven komt te staan.
Als je met een beetje serieuze gewichten traint wil je je rug niet op zo'n manier overbelasten, tenminste niet als je een beetje gezond verstand hebt.
Maar doe lekker wat je wil, er kan zoveel. Maar dat wil niet zeggen dat dit dan goed is voor je lichaam.
Als je deze sport een beetje lang wil volhouden zal je toch meer je verstand moeten gebruiken.
Een verdoete rug is funest voor je trainingsprogressie en plezier.

Ok 'InstructerB', je kan het gewicht er gewoon op pleuren hoor. Jij wil dus een soort van ass to the grass squat gaan doen om hem daar netjes op neer te leggen?

Je moest eens weten wat voor druk er in zo'n positie op je knieen, wervelkolom en tussenwervelschijven komt te staan.
Als je met een beetje serieuze gewichten traint wil je je rug niet op zo'n manier overbelasten, tenminste niet als je een beetje gezond verstand hebt.
Maar doe lekker wat je wil, er kan zoveel. Maar dat wil niet zeggen dat dit dan goed is voor je lichaam.
Als je deze sport een beetje lang wil volhouden zal je toch meer je verstand moeten gebruiken.
Maar Kevin zou ook nog zeker stukken dieper kunnen dus die vlieger gaat niet op.

Ik weet prima wat voor krachten er op je lichaam komen te staan.
Ik ben het daarin dan ook wel met je eens, mits je met serieuze gewichten traint.

Maar met die safety bars kan je prima werken zonder spotter imo. Diep squatten , kom je niet meer omhoog, blijf je zitten en kruip je er onder uit.

Denk dat ik niet de enige ben die dit wel eens gedaan heeft.

Die traps worden echt big ondertussen:D

Gaat hem gemakkelijk af....

Ben toch erg benieuwd naar z'n shape op t moment.

hij staat er goed bij zo te merken, en hij gaat goed vooruit. denk dat we gaan schrikken als we zijn fysiek zien. wat zou hij hierna doen? deadlift?

meneer heeft een leuke verassing voor ons denk ik
altijd trainen in ze sweaters etc... ff de spanning opbouwen haha

hierna gaat ie vast de halve marathon lopen ofzo

Hoe blijft hij zo verticaal met zijn bovenlichaam? als ik squat ga ik echt een stuk verder diagonaal met mijn bovenlichaam.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.436
gaat lekker zo :cool:
http://www.youtube.com/watch?v=7UOkUoLoG64&feature=player_embedded#at=307

No injuries, no setbacks, feeling stronger every day. Everything’s going according to plan on the way to 500 lbs, thanks to constant visualization, focus, and your support on the blog.

In this video I’m stretching and warming up in real time. I’m giving you a sense of being right there in the gym, stretching with me, and I’m letting you know what goes through my mind before lifting.

Just like you, sometimes I have that tired feeling before a workout. It’s normal, especially if you’ve been killing yourself for a few weeks on squats.

Learn to see moments of tiredness as precious opportunities. These are moments that define your CHARACTER. If you can zone in and visualize and conquer the forces that try to hold you back – that’s the strength of champions. I know you have that strength within you .

By the end of this workout I felt awesome. It’s good to be banging out heavy squats after 4 1/2 years. It feels even better knowing you’re doing it with me.

Get some squat videos on the Fire That Inspires youtube page. I don’t care if it’s 45 pounds or 450 pounds – I need to see YOUR fire to get me fired up. Step up and do your part to help make sure we DEMOLISH that 500 pounds as a team.

Levrone

hehe ja en dat op zn 44e...

Moet altijd aan Bob Ross denken als ik hem hoor praten, uitleggen en zie voordoen.

Ze leggen beide precies uit wat ze doen, hoe het moet en doen het perfect voor maar je zal het nooit na kunnen doen.

LevroneReport.com • 500 lb Squat Challenge, Workout #5, 405 lbs
December 2nd, 2009
405 lbs – that’s what’s up. Eight plates up on the bar, tells me we’re making real progress.

It’s not the weight, but the journey that unites us. Pick a personal goal and smash through it, use the spirit of this quest to fuel your fire.

Michael R is going for 400 lbs. Rich Aponte is going for 315 lbs. Andrew has a 250 lb squat challenge going on. That’s what this is about. I read everyone’s comments and I’m right there with you.

The solidarity follows me wherever I go – that little voice in my head that says I’m part of something. Whether you’re at Gold’s Gym Venice Beach or some basement in Australia, I know you feel it, too. As a result, we’re focusing and training on a higher level.

Today was new territory. I didn’t know what would happen under eight plates. I forced myself to believe, visualize and focus, and I made it happen. WE made it happen.

No turning back now, let’s keep it going. Full blown, hardcore, freaky VISUALIZATION and focus. Let’s end ‘09 with tremendous gains so we can EXPLODE into the next journey, wherever it takes us.

– Kevin

http://www.youtube.com/watch?v=fbMSsRjrt3o&feature=player_embedded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.440
foto's van hoe hij er nu bij staat :thumbup: wat een verandering in 1 jaar tijd !

2008

dha646.jpg

2wfjsw9.jpg

2009

fcv5sg.jpg

vgiiax.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven