AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

die borst begint er aardig uit te knallen, gaat de goeie kant op met mr. levrone :D
 
lool die keizer van een spotter weer:D wat een held is dat

Hij staat er volgens mij alleen voor de show, want Kevin heeft hem niet nodig.

Waarschijnlijk om er voor te zorgen dat zijn volgelingen wel een spotter gebruiken.
 
Ik vraag men eigen af hoe die kerels in godsnaam kunnen trainen in een trui met Tshirt en een muts op, en why the **** je dat zou doen.

Ik kan thuis met momenten amper mijn t-shirt aanhouden of ik word gewoon misselijk van de warmte, zal ik nog is een trui gaan aandoen ofzo. LOL En die kan een stukske zagen over zijn "zone" en "visualization" ze. omfg
 
Laatst bewerkt:
:roflol: wat een onzin :roflol:

idd draaft een beetje door die gast

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Ik vraag men eigen af hoe die kerels in godsnaam kunnen trainen in een trui met Tshirt en een muts op, en why the **** je dat zou doen.

Ik kan thuis met momenten amper mijn t-shirt aanhouden of ik word gewoon misselijk van de warmte, zal ik nog is een trui gaan aandoen ofzo. LOL

Zodat je hij er daarlijk ineens SUPER GROOT uit komt. transformatie door visualisatie zal het dan wel worden :p
 
Ik vraag men eigen af hoe die kerels in godsnaam kunnen trainen in een trui met Tshirt en een muts op, en why the **** je dat zou doen.

Ik kan thuis met momenten amper mijn t-shirt aanhouden of ik word gewoon misselijk van de warmte, zal ik nog is een trui gaan aandoen ofzo. LOL En die kan een stukske zagen over zijn "zone" en "visualization" ze. omfg

't ziet er duister uit, das volgens mij de enige reden. En als je idd in zon trui kunt trainen, train je bij lange na niet op je hoogste intensiteit. Kevin houdt ons allemaal voor de gek.
 
In een trui kan je idd niet hard trainen. :o
 
Dus als jij max squat in je truitje hou je dat prima uit zonder een zweetdruppel of wat rode wangetjes ?
Ik zou me wss wel rot zweten, rode wangen krijgen, miss even op adem moeten komen. Ik zou zelf iig niet in een trui trainen. Maar waarom kan je niet maximaal trainen in een trui?
 
Ik zou me wss wel rot zweten, rode wangen krijgen, miss even op adem moeten komen. Ik zou zelf iig niet in een trui trainen. Maar waarom kan je niet maximaal trainen in een trui?

ik formuleer het anders: Met het gemak waarmee Kevin squat: zonder zweetdrubbels, nauwelijks hijgen + trui, traint hij nog bij lange na niet op zijn max.

Moet ie ook zelf weten, het is slecht een constatering.
 
Hij gaat nu wel erg diep. En dan heb ik niet over z'n squats.
 
waar the **** is hij mee bezig mee??? michelangelo and shit ???
zou hij aan de tren zitten ofzow?
 
beste transformatie ooit (ook nog in een log), en nu beginnen de wijven weer te zeiken over de trui die hij aan heeft. Jezus wat een randdebielen hier (soorry voor mijn taalgebruik moets ik even kwijt)
 
gek spoort echt niet man......ga gewoon aan het ijzer hangen en bespaar iedereen die bullshit!!!!!
 
In een interview op MD met Ray & Wheeler kon ie toch niet antwoorden op de vraag of ie ooit nog op het podium zou staan :)
 
Prachtige soap dialoog op het einde :roflol:
 
Back
Naar boven