Fitness Seller

Kevin Levrone updates topic

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me wel af wat er mogelijk zou zijn als ie een volledig jaar 'rustig' toeleeft naar een show ipv enkele maanden full retard, wat me toch belastender lijkt.
Denk dat 6maanden aas knallen beter is en dan 12 ^^
 
Denk dat 6maanden aas knallen beter is en dan 12 ^^
Lijkt mij, hij heeft het altijd zo gedaan en ziet er wat mij betreft nog prima gezond uit opdezelfde leeftijd. Hij leeft tenminste nog :P
 
Ik vraag me wel af wat er mogelijk zou zijn als ie een volledig jaar 'rustig' toeleeft naar een show ipv enkele maanden full retard, wat me toch belastender lijkt.
Niet veel meer, wellicht zelfs minder, want kevin kán dat imo gwn niet... als ie een jaar zou trainen is het een jaar heavy weights want dat is wat werkt(e) voor hem. Fysiek én in z'n kop... Wat zou resulteren in alleen maar méér pijn in z'n lichaam.
Misschien zelf wel zóveel dat ie dat niet eens trekt.
 
Het is relatief eenvoudig om 3 maanden full retard te gaan, tov year round. Zo ervaar ik het iig.

Je maakt mega dikke gains in korte tijd.
Je doorbreekt je sleur en doet iets nieuws.
Nieuwe doelen, kansen, rush aan energie.
Je weet dat het een sprint is waardoor je harder gas geeft.

Denk dat vanuit mentaal oogpunt een prima benadering is.

Verder vind ik wel dat Levrone wat veel op een voetstuk wordt geplaatst nu. Vind hem zeker niet de beste BB'er ooit oid.

Vraag me ook af hoe andere pro's zouden draaien op 4 maanden op, 8 maanden af schema.

Verder gewoon tof dat hij dit gedaan heeft maar uiteindelijk heeft Shawn Ray wel gelijk gehad in zijn eerste vlog. Iederen liep hem er over te haten, maar eigenlijk krijgt Levrone nu wat pitty sympathy en een hoop mensen die hem zo hebben lopen hypen dat ze nu flippen van cognitieve dissonantie als ze iets negatiefs over zijn prestatie zouden zeggen. Naast financiele gains vraag ik me af of dit de legende Levrone nou baat of schaadt.
 
Kevin in '96 is voor mij t perfecte fysiek.
 
Niet veel meer, wellicht zelfs minder, want kevin kán dat imo gwn niet... als ie een jaar zou trainen is het een jaar heavy weights want dat is wat werkt(e) voor hem. Fysiek én in z'n kop... Wat zou resulteren in alleen maar méér pijn in z'n lichaam.
Misschien zelf wel zóveel dat ie dat niet eens trekt.

Wie weet werkt een aanpak zoals Dexter wel. Die heeft in geen 20jr gesquat of gedeadlift, ziet er goed en gezond uit.
Maar als die tendinitis in Kev's been permanent is gaan z'n legs onmogelijk nog op niveau geraken.
 
Als de blessure kan helen, zal ie wellicht nog competen!
 
goed droog in iedergeval tering
 
nog steeds een baas!
 
ik ga me ballen uit me broek lachen als hij de top 3 niet eens haalt

constante macho gedrag van zie mij eens, grote verhalen aan het lullen.
"ik ga dit winnen, ik gas dat winnen, gaat niet om massa" etc etc. 1 grote bullshit.
En iedereen trapte erin.
En zie hier mij vriend, de uitkomst... massa te kort, faal, volgende keer beter knul, nu weer achteraan de rij staan.
 
constante macho gedrag van zie mij eens, grote verhalen aan het lullen.
"ik ga dit winnen, ik gas dat winnen, gaat niet om massa" etc etc. 1 grote bullshit.
En iedereen trapte erin.
En zie hier mij vriend, de uitkomst... massa te kort, faal, volgende keer beter knul, nu weer achteraan de rij staan.

Ik vind het afbreken van iemand nog zieliger dan zijn machogedrag.
 
Back
Naar boven