XXL Nutrition

keylogger hulp nodig

GZHN

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Beste mensen, ik heb een keylogger software nodig die automatisch de logs mailt naar een aangegeven mail adres.
Vorig jaar had ik er 1 gedownload en die werkte perfect.
kan nu alleen die ene die ook de logs emails niet meer vinden :S

Laatst bewerkt:
Die keylogger is nergens voor nodig, je weet diep van binnen ook wel dat die b*ch van je een sl*t eerste klas is. :fu:

• Topic Starter Topic Starter
Die keylogger is nergens voor nodig, je weet diep van binnen ook wel dat die b*ch van je een sl*t eerste klas is. :fu:

wtf dude, believe me thats not it.
ik wil het op de laptop van me ouders zetten zodat ik achter de windows wachtwoord kan komen zodat ik de laptop ook kan gebruiken wanneer me ouders er niet zijn.

dus het moet een keylogger zijn die al vanaf de login screen begint met capturen. en die bestaan heb het vorig jaar nog gehad!

ik wil het op de laptop van me ouders zetten zodat ik achter de windows wachtwoord kan komen zodat ik de laptop ook kan gebruiken wanneer me ouders er niet zijn.

dus het moet een keylogger zijn die al vanaf de login screen begint met capturen. en die bestaan heb het vorig jaar nog gehad!

Daar heb je geen keylogger voor nodig.

wat dan wel, wat een nutteloze post!
Koop gewoon een klein cameratje en richt hem op je toetsenbord als je ouders ht wachtwoord willen intikken klaar is kees.

handel in hack's/keyloggers etc is hier denk ik niet toegestaan.

:roflol: hoezo mag je daar niet achter dan??

Koop gewoon een klein cameratje en richt hem op je toetsenbord als je ouders ht wachtwoord willen intikken klaar is kees.

handel in hack's/keyloggers etc is hier denk ik niet toegestaan.

keyloggers zijn harstikke legaal dude, zijn progs voor systeembeheerders voor op kantoren en ouders die hun kinderen in de gaten willen houden.

Mijn Runescape and msn is ooit eens gehacked dmv een keylogger....:mad:

keyloggers zijn harstikke legaal dude, zijn progs voor systeembeheerders voor op kantoren en ouders die hun kinderen in de gaten willen houden.

Ik heb er nog wel een die niet zomaar opgepikt wordt(zelf geschreven), maar ik weet toch wel behoorlijk zeker dat ik die niet kan gebruiken zonder toestemming.

Keyloggers legaal?

Dus ik mag even een keylogger op je moeders pc zetten en haar bankzaken aflezen! oke ik geloof je al:)

Ik heb er nog wel een die niet zomaar opgepikt wordt(zelf geschreven), maar ik weet toch wel behoorlijk zeker dat ik die niet kan gebruiken zonder toestemming.

of die opgepikt kan worden door me ouders is niet eens zo belangrijk die weten dan denk k toch niet wat het is.

misschien is er een andere manier om er via het netwerk achter te komen zondat dat ik wat op hun laptop hoef te installeren.
want we zitten allemaal op 1 netwerk!

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Keyloggers legaal?

Dus ik mag even een keylogger op je moeders pc zetten en haar bankzaken aflezen! oke ik geloof je al:)

ze worden verkocht via het internet gewoon, voor kantoren en bazen die hun medewerkers willen volgen of op scholen om de leerlingen te volgen blabla, maar wat je zegt over bankzaken is idd een ander verhaal, daar kan je nog wel eens gelijk in hebben.

of die opgepikt kan worden door me ouders is niet eens zo belangrijk die weten dan denk k toch niet wat het is.

misschien is er een andere manier om er via het netwerk achter te komen zondat dat ik wat op hun laptop hoef te installeren.
Je moet gewoon ff zoeken naar een keylogger die je op floppy/disk kan zetten en die ff bootable maken zodat die opstart zodra je je pc opstart.

Dan moet 't wel lukken denk ik.

Maar om vanaf jou pc naar hun laptop lijkt me toch dat je dat niet met een simpel progje kan.

Maarja heb verder ook niet veel verstand van hacking enzo.

Packet sniffer zal dan het makkelijkst worden.

Mag je de laptop niet gebruiken van je ouders als ze weg zijn? Zijn je ouders bang dat je naar vieze plaatjes gaan kijken als ze weg zijn, jij vuile deugniet!!

20 jaar => geen laptop als ouders weg zijn => FAIL

Uhm... Heet jij toevallig brian of joran?

Omdat je geen eigen laptop hebt, en je dus afhankelijk bent van je ouders voor het internetgebruik :P En daarmee trok ik wat parallelen met wat bekende hier op dit forum.

Terug
Naar boven