AndroidHealthClinic

Kickboks,MMA,trainingfilmpjes

spitface

Cool Novice
Waardering
1
Aan het aantal threads over kickboksen te zien, zijn er hier ook wel wat liefhebbers van gevechtssporten. Ikzelf ben heel geïnteresseerd in kickboksen, thaiboksen en natuurlijk ook MMA. In de link staan wel wat coole clipjes, ik heb ze zelf nog niet allemaal gezien, maar de trainingsfilmpjes van bonjasky en aerts vind ik zeker de moeite, ook het gevecht van UFC 45 evan tanner vs. phil baroni is echt vet. spijtig dat baroni verliest want ik ben een grote fan van hem de NY Badass. Wat ik zo cool vind aan de trainingsfilmpjes is om te zien hoe hard die kerels nu echt boksen en stampen en DAMN ze stampen écht hard. Veel plezier!!!!! :thumbs: :thumbs:

[Link niet meer beschikbaar]

De UFC is echt geweldig.. vooral in de early days waarin echt vrijwel alles mocht... haren trekken, in ballen slaan enzo. UFC ultimate KO's film is ook echt een aanrader. Die big john Mccarthy is ook cool... you ready?... you ready?.... LETS GET IT ON!!!! :)

k1 en pride vind ik wel vet

UFC niet zo en in de early day's waren ze echt slecht als je het nu bekijkt.

Aanrader voor hilights zijn die van Pele en gilbert Yvel gewoon te hard.

Silva zei:
k1 en pride vind ik wel vet

UFC niet zo en in de early day's waren ze echt slecht als je het nu bekijkt.

Aanrader voor hilights zijn die van Pele en gilbert Yvel gewoon te hard.

UFC niet vet ??? maar de highlites van yvel wel? dit snap ik ff niet gilbert heeft opzich aardig wat goede wedstijden gevochten maar in de pride had ie helemaal niets in te brengen! Als ze yvel de ufc in kicken en tegen bijv. ortiz laten vechten wordt ie gewoon gesloopt :thumbs:

-Ma3stro- zei:
De UFC is echt geweldig.. vooral in de early days waarin echt vrijwel alles mocht... haren trekken, in ballen slaan enzo. UFC ultimate KO's film is ook echt een aanrader. Die big john Mccarthy is ook cool... you ready?... you ready?.... LETS GET IT ON!!!! :)

Whaha ja echt he, ik speel Ufc en Pride echt veeel op me ps2 :D

Zo slecht was die niet maar gilbert houd niet van regels en is vaak gediskwalificeerd.

Over Tito wel zielig z'n traantjes na z'n verloren gevecht tegen Randy couture.
Ik kan ook niet echt tegen dat eminem kapsel van em,een ding is wel mooi hij is half mexicaan net als ik.

Silva en Goodridge is ook wel lekker bruut.
In de UFC vind ik Vitor wel een relaxte vechter en liddel ook wel een beetje.
Tito is erg saai beetje met z'n dikke buik op iedereen liggen.
Dit jaar was het andersom Couture op Tito.

Silva zei:
Zo slecht was die niet maar gilbert houd niet van regels en is vaak gediskwalificeerd.

Over Tito wel zielig z'n traantjes na z'n verloren gevecht tegen Randy couture.
Ik kan ook niet echt tegen dat eminem kapsel van em,een ding is wel mooi hij is half mexicaan net als ik.

Silva en Goodridge is ook wel lekker bruut.
In de UFC vind ik Vitor wel een relaxte vechter en liddel ook wel een beetje.
Tito is erg saai beetje met z'n dikke buik op iedereen liggen.
Dit jaar was het andersom Couture op Tito.

Ach ja ieder zo zijn eigen vechter, ik vind ortiz super vechter

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind Tito persoonlijk ook mega vet, vooral de moves die hij doet nadat hij een gevecht gewonnen heeft. die vind ik echt zalig om te zien ( gevecht tegen elvis sinosic).

Vind persoonlijk Pride net iets cooler als UFC, ik vind namelijk het Chute Boxe team het vetste en dan vooral Pele Landi Jons en Wanderlei Silva.

spitface zei:
Ik vind Tito persoonlijk ook mega vet, vooral de moves die hij doet nadat hij een gevecht gewonnen heeft. die vind ik echt zalig om te zien ( gevecht tegen elvis sinosic).

Vind persoonlijk Pride net iets cooler als UFC, ik vind namelijk het Chute Boxe team het vetste en dan vooral Pele Landi Jons en Wanderlei Silva.

Idd tito kan zowel staand als op de grond goed vechten en heeft een conditie van een paard, vooral als ie dat shirt aan heeft ''GAY METZGER IS MY b*ch'' :D

Ik bedoelde niet dat Tito dik was het was sarcastisch bedoeld.

Pele is zeker weten de shit jammer genoeg is Pele al een tijdje weg bij chute boxe.
Hij was de trainer van ninja maar de manager van chute boxe vond dat ninja een andere trainer nodig had.
Pele ging weg en heeft nou z'n eigen team en Ninja verliest alleen maar na dat Pele weg ging.

Anderson silva zit nou ook in een andere team na z'n verloren gevecht in pride heeft tie weer een toernooi gewonnen in brazilie.

Wat vinden jullie van wanderlei silva? Ik vind die gast echt kickass hij is echt leip :D

die gast is idd echt vaag... ik heb nog een mooie highlight-vid van wanderlei tegen mirko (cro-cop)

dat was toch een draw die fight? Wanderlei is wel grappig ja... vooral die staredown van em is gruwelijk.

Silva zei:
Pele is zeker weten de shit jammer genoeg is Pele al een tijdje weg bij chute boxe.
Hij was de trainer van ninja maar de manager van chute boxe vond dat ninja een andere trainer nodig had.
Pele ging weg en heeft nou z'n eigen team en Ninja verliest alleen maar na dat Pele weg ging.

Anderson silva zit nou ook in een andere team na z'n verloren gevecht in pride heeft tie weer een toernooi gewonnen in brazilie.
Bij welk team zit Pele dan nu? En Anderson Silva is echt vet goed, heb een wedstrijd van hem tegen Alex Stiebling waarin hij wint met een mega vette roundhouse kick. Iemand van jullie toevallig hele Pride of UFC video's om duur te sturen? Heb er zelf wel een paar die ik gerust wil delen.

Ja was gelijk cro cop gaf een paar mooie high kicks maar silva weerde ze mooi af.

Wat zouden voor jullie mooie gevechten zijn voor mij.
Wanderlei tegen gilbert.
Pele tegen vitor belfort.

in k1
cro cop tegen le banner
bonjasky tegen leko
hoost tegen aerts

Ik zou wel eens Matt Hughes willen zien in Pride gewoon om eens te zien of hij daar ook zou dominant zou zijn.
En een rematch tussen belfort en wanderlei silva.
bobb sapp tegen semmy schilt, en quinton jackson tegen wanderlei silva.

absoluut :) net UFC 20 binnen, de UFC waarin ie UFC heavyweight champion word.

Basje Rutten is idd de man :thumbs:

Terug
Naar boven