MuscleMeat

kickstart met winstrol depot

Winstrol

Novice
Waardering
1
Is het mogelijk een kickstart te doen met winstrol depot?
dit is mss een wat vreemd anabool hiervoor mar ik heb nog overschot daarvan en dit geeft veel kracht dus dacht dit dit zou mogelijk kunnen zijn?

Enige raad?

ik zou voor de rest een 8wekige kuur willen doen die

week 1-8 500mg virormon
week 1-8 400mg deca

raad is latijd welkom

de winstrol de laatste 3 weken erbij nemen lijkt me beter.
Hoe ga je de virormone zetten, 150 mg eod, of hoe ga je het doen ????????

Vraag het in 1 thread svp.
Nu heb je er 3 open staan! Wat allemaal bij elkaar hoort

• Topic Starter Topic Starter
3 threads

ja weet het sorry was altijd te laat da ik er pas aan dacht.
dus beter sus als ik massa wil, en me tde winstrol op het einde zou ik dan toch een beetje droog moeten geraken??
kwestie van niet opgeblazen in de zomer rond te lopen hé... :D

Droog raken en of opgeblazen rond lopen, heeft te maken met je eten tijdens de kuur, eventueel nog arimidex of femera tegen het vocht vasthouden.

sus ipv virormon

ff hele ommedraai, nu blijkt dat sus een nog beter resultaat heeft als virormon, weet het het zijn veel vragen maar wil niet als zovele voorhebben van eerst alles te halen en dan beseffen dat het anders mss toch beter was geweest (dus 500mg sus/week ipv 500mg virormon)

mmm concreet gezegd er valt niet te zeggen wat beter is voor een lichaam om toch wel massa bij te komen (dus niet strak staan) maar wel spiren en geen opgeblazen manneke te worden...

En dieet heb nu geen tijd of meer, geen zin om da allemaal op te schrijven met het warme weer maar is wel oké, veel paten en eiwitten en kip enz, de standaard werkwijze dus.

Natuurlijk bestaat er wel verschil tussen, jongen je bent er blijkbaar nog niet klaar voor.
Ga eerst half jaar lezen, en dan verder over na denken

het is het feit da ik er al ZOVEEL over gelezen heb (meer dan een half jaar) en dat ik zoveel verschillende opinies zie dat ik het heleamaal niet meer weet op den duur...

bro als je je voeding niet eens goed hebt zitten dan moet je gewoon niet aan kuren denken.......

wees gerust de voeding zit perfect, die heb ik gekregen van mijn nonkel, die kuurt al bijna 12 jaar en heeft wel enkele wedstrijden gewonnen vroeger dus daar vertrouw ik hem wel in hoor...

Terug
Naar boven