MuscleMeat

Kill Bill

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Eindelijk is het dan zover! Een nieuwe Tarantino! om je vingers bij af te likken..hopen we maar! Dit keer is het een kungfu-style aangelegenheid.

Quentin Tarantino's latest film is about a former assassin betrayed by her boss Bill (David Carradine). Four years after surviving a bullet in the head, the bride (Thurman) emerges from a coma and swears revenge on her former master and his deadly squad of international assassins, played by Lucy Liu, Daryl Hannah, Vivica A. Fox and Michael Madsen.
Director: Quentin Tarantino
Cast: Uma Thurman
Michael Madsen
Jason Biggs
Daryl Hannah
Lucy Liu

http://www.kill-bill.net/ ->tsjek de nieuwe flash site van Kill Bill

special thanx 2 my mate: Ksteinz, 4 da info, bro!

• Topic Starter Topic Starter
Dit weekend is het in de Metropolis in Antwerpen een echte Tarantino-night!

Pulp fiction (!!), Jackie Brown en Kill Bill allen te zien op het witte doek.

http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=639&EventID=1536

ff kopieren en boven plakken mannen..dan hebbie gelijk de goeie pagina!

At your service!

in amerika waren de recencies slecht, maar ga hem zeker kijken, vind al zn andere fimls egt super.
vooral pulp fiction, en reservoir dogs:D

Mjah k ga hem ook cker kijken maar niet in de bios, k down 'm wel ofsow....vind hem niet mn geld waard
Vond zijn eerdere films ook erg grappig maar deze lijkt me eigenlijk best wel helemaal noppes! :)

'Kung-Fu style parodie' gaan er gewoon niet goed in bij mij, humor+martial arts= Jacky Chan and that's it....

lijkt mij niets aan iig... 2 chicks die vechten 100 man die vechten en dat in 2 delen..

naah geef mij maar een goed verhaal ipv goedkope pogingen om te scoren.

hij schijnt wel lekker hard te zijn, ik had een stukje gezien
Stond zo'n wijf in de camera te kijken, valt ze voorover dood neer
en dan trapt bill haar hoofd plat in 1 stamp :D

oh jeetje mineetje :S

Jay Impel zei:
hij schijnt wel lekker hard te zijn, ik had een stukje gezien
Stond zo'n wijf in de camera te kijken, valt ze voorover dood neer
en dan trapt bill haar hoofd plat in 1 stamp :D

Spoilers!!! :eek:

maaruh, ben wel benieuwd, maar vrouwen in de hoofdrol...? Mwoa, ik weet niet, ik heb zo mijn twijfels... als het maar niet zo'n charlie's angels k*t-film word!

Rob G zei:
Spoilers!!! :eek:

maaruh, ben wel benieuwd, maar vrouwen in de hoofdrol...? Mwoa, ik weet niet, ik heb zo mijn twijfels... als het maar niet zo'n charlie's angels k*t-film word!

zolang Tarantino de touwtjes in handen had ben ik daar niet bang voor

Een vriend van mij heeft hem op een DVD die ik van hem ga lenen :D hehe

aan de trailer te zien zal het een goede film zijn btw i love Tarantino movies :D

QT rulez!

Die film moet ik zeker zien...

had die film een maand geleden al gedownload..wel geinig

vond hem goed.

Tijdens voorstelling heb ik wel een stuk of 30-40man zien vertrekken.

Ik vond het een geweldige film. Het is inderdaad geschreven met een dikke knipoog naar kung-fu films uit de jaren '70, Bruce Lee en animé en als je hier al niet van houdt, kan ik me voorstellen dat de film je ook zal tegenvallen.

Echt hoogstaande dialogen zijn er niet, met uitzondering dan misschien de fantastische scène met Hattori Hanzo - The man from Okinawa. Het schijnt dat dat de dialogen bewaard zijn voor KB volume 2. Maar deze film moet het meer hebben van de spetterende en af en toe hilarische actiescènes, geweldig camerawerk, prachtige decors en een soundtrack die perfect geknipt is voor deze film en echt de sfeer maakt.

Wat mij betreft een echte aanrader en kan niet wachten op vol.2!

Svensson zei:
Ik vond het een geweldige film. Het is inderdaad geschreven met een dikke knipoog naar kung-fu films uit de jaren '70, Bruce Lee en animé en als je hier al niet van houdt, kan ik me voorstellen dat de film je ook zal tegenvallen.

Echt hoogstaande dialogen zijn er niet, met uitzondering dan misschien de fantastische scène met Hattori Hanzo - The man from Okinawa. Het schijnt dat dat de dialogen bewaard zijn voor KB volume 2. Maar deze film moet het meer hebben van de spetterende en af en toe hilarische actiescènes, geweldig camerawerk, prachtige decors en een soundtrack die perfect geknipt is voor deze film en echt de sfeer maakt.

Wat mij betreft een echte aanrader en kan niet wachten op vol.2!

Couldn't agree more!

Leuke film, zekers!!!!

Nou, k heb m net gezien....

Ckers een goede Tarantino film maar....
Tjah die actie he... gewoon niet mijn sT, als je net Jet Li samen met Donny yen in Hero met zn zwaard bezig hebt gezien gaan de scenes van Kill Bill in slomo voor je ogen....:(
(ook al deed Yuen Wo-Ping de geografie)

Daarnaast echt heel veel verwijzingen naar o.a Bruce lee (de outfits, Kato-masker, scene 1 tegen 100, David Carridine etc etc..), veel bekende Hong Kong acteurs die in veel (onbekende HK) Martial Arts films hoofdrollen hebben gespeeld maar in deze film niet meer dan een bijrol hebben.....

Ben het verder wel eens met Svensson; "geweldig camerawerk, prachtige decors en een soundtrack die perfect geknipt is voor deze film en echt de sfeer maakt."

Kan hem voor de Tarantino-fans dan ook cker aanraden :thumbs:

Laatst bewerkt:
Ik vond hem best meevallen, wel origineel en leuke sT gefilmd. De verhaallijn enzo is wel een beetje poep..

Volgens mij heb ik ook nooit zoveel bloed in 1 flim gezien :D

Terug
Naar boven