XXL Nutrition

Kill Bill

Iedereen die ik ken en em gezien had vond hem fantastisch.

Ik vond hem zeker wel ok. Veel bloed, lekker lomp en wel goed gefilmt en zo. Maar toch miste ik een beetje de dialogen die films als pulp fiction en resevoir dogs zo ongelofelijk vet maakte! Maar al met al wel een hele toffe film!

Svensson zei:
Ik vond het een geweldige film. Het is inderdaad geschreven met een dikke knipoog naar kung-fu films uit de jaren '70, Bruce Lee en animé en als je hier al niet van houdt, kan ik me voorstellen dat de film je ook zal tegenvallen.

Echt hoogstaande dialogen zijn er niet, met uitzondering dan misschien de fantastische scène met Hattori Hanzo - The man from Okinawa. Het schijnt dat dat de dialogen bewaard zijn voor KB volume 2. Maar deze film moet het meer hebben van de spetterende en af en toe hilarische actiescènes, geweldig camerawerk, prachtige decors en een soundtrack die perfect geknipt is voor deze film en echt de sfeer maakt.

Wat mij betreft een echte aanrader en kan niet wachten op vol.2!
helemaal gelijk!

heerlijke film, vol. 2 vond ik ook erg sterk maar overtrof mijn verwachtingen echter niet.

dessalniettemin wederom een prachtfilm van Tarantino.

ik heb em 1 maand geleje gezien en vant weekend kill bill vol 2, ik vind het een fantastischgoeie film :P

veel bloederige - ledematen in het rondvliegend - actie en dat met wat anime erdoor, echt roelen!!
en 2 dus ook :)

Strakke film. Vind Volume 2 beter dan Kill Bill 2. Raad hem zeker aan als je er van houdt.

:( :mier:

Deel 2 is beter dan deel 1 bedoel ik daarmee natuurlijk.

mee eens dat deel 2 beter is dan deel 1, overigens vind ik 'kill bill' niet in de buurt komen van pulp fiction en resevoir dogs

idd part 2 is veel beter

ah... wordt zo moe van die vergelijkingen!

wanneer stoppen mensen eens met elke keer films naast pulp fiction te leggen.... :o op die manier valt elke film wel te bekritiseren.

no offence bro ;) ik vond em zelf ook zeker minder :D

Kill Bill is gewoon een hele andere film dan Pulp Fiction. De laatste heeft veel te danken aan de schitterende dialogen terwijl de eerste meer visueel is ingesteld.

ik heb hem op dvd.. strakke film.. lekker hakken, goede muziek en goede dialogen. toppie

zoutzak zei:
ah... wordt zo moe van die vergelijkingen!

wanneer stoppen mensen eens met elke keer films naast pulp fiction te leggen.... :o op die manier valt elke film wel te bekritiseren.

no offence bro ;) ik vond em zelf ook zeker minder :D

Q. Tarantino heeft nu eenmaal niet zoveel films gemaakt, nogal logisch dat je ze dan gaat vergelijken

Terug
Naar boven