Fitness Seller

Kilometerheffing wordt een succes!!

wat een k*t peiling , sommige antwoorden zijn zo dubbelzinnig dat je niet eens meer weet hoe je moet antwoorden als je tegen de kilometerheffing bent :D

Ah uiteindelijk zal het idd voor een groot gedeelte van de mensen goedkoper worden.
Immers zal een groot gedeelte de auto niet meer kunnen blijven betalen en eruit doen :D

Ik heb a een auto die oldtimer word volgend jaar dus hier zal het wel goed zitten.
En als er dan de wegenbelasting af gaat word het zeker tijd om wat groters te rijden voor erbij :D

• Topic Starter Topic Starter
Oldtimers zijn inderdaad vrij van km-heffing. Het probleem is dat dit het jaar 1986 of 1987 gaat en vervolgens loopt dit niet op. Dus over 30 jaar moet je dan nog in een auto van 1986/1987 rijden om geen km-heffing te krijgen.

Dat dit een goedkoper alternatief is, is natuurlijk niet waar, waarom zouden ze het dan invoeren?

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

De km-heffing is mij nog niet helemaal duidelijk. Kan iemand van het CDA mij uitleggen waarom er een nieuw systeem wordt ingevoerd dat minder oplevert voor de overheid? Minister Eurlings geeft steeds aan dat de km-heffing voor veel mensen goedkoper is, maar dat kan natuurlijk niet, want dan heeft de overheid minder inkomsten.

Net gestuurd naar het CDA.

Het moge duidelijk zijn dat de overheid er niet op achteruit zal gaan met de km heffing dat is natuurlijk allang uitgerekend.

Er moet voor mijarden eerst geinvesteerd worden in iets wat nergens op slaat.

Hoe gaan ze dat met de zakelijke rijders doen?
En ik betaal bijtelling, moet ik dan ook nog eens km gaan betalen?
Vaag verhaal allemaal.

Terug
Naar boven