calcification
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 216
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat gebeurt er als dat gps kastje uit mijn wagen gestolen wordt... kan iemand anders dan verder rijden met mijn gps ding en ik maar betalen ??
Dit gaat nog wat worden![]()
de provincies lopen hierdoor belasting mis, dus mogen ze een nieuwe belasting gaan heffen.
wat wil zeggen dat je dus meer gaat betalen, de kilometerheffing + de nieuwe belasting voor de provincie.
in 2012 is het grootste deel goedkoper uit, maar in 2018 als het 6,7 cent wordt is het grootste deel duurder uit.
in 2012 was je tot 20.000 km goedkoper uit in 2018 nog maar tot 10.000 km
zijn wel snelle rekensommetjes geweest, maar goedkoper wordt het echt niet.
Verder heb je nog je recht op privacy, dus zolang ze de wet bescherming persoonsgegevens niet aanpassen mag je volgens mij gewoon weigeren dat ze je zo een kastje kunnen verplichten.
Woon naast de Duitse grens dit gebied zal niet onderlopenPas maar op dat het milieu op een dag geen wraak neemt zodat jij tot aan je ballen onder water staat...![]()

De accijns op brandstoffen verhogen en tegelijk de overige belastingen afschaffen zou een idee kunnen zijn, al zal het dan wel héél verleidelijk worden om op huisbrandolie en/of gefilterde frituurolie te gaan rijden.

Dat doe je goed! Noorwegen is het beste land om in de wonen stond onlangs weer in een onderzoek.
Puur nieuwsgierigheid.... wat ga je daar doen? Heb je daar werk of rentenieren?![]()
De accijns op brandstoffen verhogen en tegelijk de overige belastingen afschaffen zou een idee kunnen zijn, al zal het dan wel héél verleidelijk worden om op huisbrandolie en/of gefilterde frituurolie te gaan rijden.
Volgens mij gaat 'ie daar iets van een kaasboerderij beginnen.

Hier wel, je verzekering gaat dan flink omhoog...Als die kilometerheffing er echt komt ga ik eerst toch eens een hele dikke vette zware diesel kopen. Maakt dan ook niet meer uit of je een bak van 2 ton gewicht of van 700kg rijdt
^%$#@hufter van een eurlings...zelf wss wel in een dikke bak rijden en zelf dr onderuit kruipen