- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuk...de gemiddelde nederlander is in een gemiddelde auto ruim dik 400 km kwijt per week voor werkverkeer...dus 54 euro per maand bij een start tarief van 3 cent per kilometer en we gaan na 3 jaar naar de 7cent=126 euro per maand
dan hebben we het nog niet eens over je privegebruik voor weekend, vakantie, uitjes, boodschappen etc... tel dr maar weer dik 200 bij op.
zelf kom ik op 294 euro per maand ipv de standaard 33 die ik al jaren betaal...en als je dan nog eens met die gps ook 3km te hard rijdt, rolt de boete weer in de bus omdat ze je overal kunnen volgen en scannen. Als ik ga denken aan de 7cent die je uiteindelijk gaat betalen...daar word ik niet eens goed van
Daarbij meegerekend het feit dat de gemiddelde nederlander er op vooruitgaat? yeah right! als je een nieuwe bak van 40.000 of meer nieuw koopt...alleen rijdt 3/5 in een tweedehandsje van 3000-5000 euro. we heten niet allemaal Eurlings die in een dikke bak met chauffeur rijdt
zo wordt je dus gedwongen om dichtbij je werk te gaan wonen, je relaties dichtbij huis te zoeken, feesten/uitgaan/uitstapjes voor sparen die ene keer in de maand omdat het niet te betalen is anders...we gaan weer terug naar het tijdperk voor de oorlog; net als studeren wordt autorijden iets voor de rijken
het is me wat moois die politiek![]()
overdrijven is ook een vak.

kweenie hoeveel jij kwijt bent,maar met 7cent per kilometer straks ga je ook wel nadenken of je nog met vakantie wilt of een dagje ver weg in nederland
---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------
neersteken is de enige goede optie![]()

Stel ik krijg een gps-kastje en ik pak die in (alufolie ofzo)... geen gps-ontvangst en ik rij rond zonder te betalen omdat die gps-unit denkt dat ik stil sta. Komen ze dan af en toe net als in de meterkast kijken of mijn kilometerteller overeenkomt?
Ik moet trouwens wel een 3x zo zware auto gaan rijden om goedkoper uit te zijn... 800kg wegende autootje van nu is iig duurder vanaf 7000km ofzo.

saboteren van zo'n ding zal vast niet moeilijk zijn. Maar ze zullen wel met oplossingen komen hoor. Stel je bijv voor je saboteerd zo'n ding succesvol en je rijdt 300km meer dan dat kastje geregistreerd heeft. Vervolgens wordt er een controle gedaan bij bijv je apk waar ze dan de kilimoterstand van je auto doorgeven en dit blijkt niet overeen te komen met wat de kastje geregistreerd heeft ben je alsnog de lul. Dus dan moet je daar ook weer aan rommelen. Of je wordt aangehouden door de politie door een overtreding en ze controleren meteen ook je kastje en dit blijkt niet te werken val je alsnog door de mand. Of je wordt geflitst en volgens de doorgekomen gegevens van je kastje stond je auto gewoon thuis. Er zijn zat manieren om je te pakken.

De overheid kan nu ook achterhalen waar je bent, omdat de locatie van je telefoon 2 jaar opgeslagen wordt...
Maar het zou idd typisch Nederlands zijn om heel paranoide al die kastjes na te gaan lopen met shady manieren![]()

De overheid kan nu ook achterhalen waar je bent, omdat de locatie van je telefoon 2 jaar opgeslagen wordt...
Maar het zou idd typisch Nederlands zijn om heel paranoide al die kastjes na te gaan lopen met shady manieren![]()

het ergste zijn die kastjes die in je auto komen, kunnen ze zien waar en wanneer jij ergens bent geweest. Hoe kan ik nou ongestoord mijn criminele activiteiten voortzetten?