XXL Nutrition

Kinderen overal mee naartoe?

Peiling Peiling Jengelende babies/kiddo's in restaurants geoorloofd?

• Ja moet kunnen, ik hoor niks

Stemmen: 20 22,2%
  • Nee is irritant

Stemmen: 59 65,6%
  • Weet niet

Stemmen: 11 12,2%

• Totaal stemmers
    90

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Wie kent het niet: Je bezoekt een restaurant, betaalt het nodige extra voor de lekkere spijzen en goede bediening en ja hoor, daar aan de overkant zit een gezelschap met pieterpeuter kleine kinderen. Ze jengelen, ze rennen rond of zetten het op een onnavolgbaar blèren als ze hun favoriete ijsje niet krijgen of niet van tafel mogen.

Of babies die in babywagens geparkeerd staan naast de tafel en niet kunnen ophouden met bleren. Vreemd genoeg doen de ouders het eerste uur niets want die zijn dat gewend van thuis. En wat thuis gebeurrt is normaal dus kan dat ook in ieder restaurant.

Ik vind dat dus niet kunnen. Andere mensen betalen een goed bedrag om te genieten van een goede maaltijd met dito sfeer en bediening en als dat verpest wordt door dit soort stoorzenders dan moeten ouders daar maatregelen tegen nemen. Óf ze betalen mijn diner.

Wat voor restaurant was dat?

De IKEA?

zolang ze maar niet mee gaan vissen

:jk: cod

• Topic Starter Topic Starter
IKEA en McDonalds tellen niet mee.

Het gaat om de doorsnee restaurants zoals pizzeria's, steakhouses, de Griek, de Balkan etc. tot aan de duurdere toko's, ook daar heb ik 't meegemaakt.

idd vreselijk irritant soms, maar wat kan je eraan doen, als je iets gaat zeggen krijg je toch maar van die kwade blikken..

Als je daar al niet tegen kan je beter in een hutje op de hei gaan wonen.

Ik snap niet waarom opa niet gewoon zijn gehoor apparaat uit doet? :scratch:

Maar DBC heeft wel een punt. Irritatiegehalte is HOOG wanneer het gaat om restaurants. Gelukkig zie je vaak nog ouders zich rotschamen voor hun kinderen en ze serieus nog een pak op hun broek geven wanneer ze zich misdragen. Dan kan ik het hebben, maar als die ouders rustig doorvreten en die koters heen en weer rennen? Dan krijgen die ouders een pak van mij (in mijn droomwereld dan, he). ;)

Ik ken het niet, althans niet de laatste 15 jaar of zo. Nou ga ik echt niet iedere keer uit eten in dure tenten, maar maak het eigenlijk nooit mee.

idd vreselijk irritant soms, maar wat kan je eraan doen, als je iets gaat zeggen krijg je toch maar van die kwade blikken..

Het leuke is: Misdragingen van klanten (18+) worden aangepakt door personeel.
Als je je luidruchtig gedraagt, hetzij door alcohol of zonder, je krijgt een verzoek wat rustiger aan te doen.

Echter, de terreur van niet opgevoede kiddo's wordt nooit aangepakt.
Personeel is te schijterig om ouders erop aan te spreken. Zolang die het niet horen begrijpen ze niet dat er iets heel hinderlijks aan de hand is voor anderen.

Mensen gaan uit eten en betalen er grif voor. Niet voor een creche maar voor een goed bord eten. Dat heet rekening houden met een ander alleen is dat gegeven 'niet cool' meer in 2007. Alles moet kunnen, vandaar ook die toename van burenruzies en conflicten in OV.

zijn zelfs campings/hotels waar kinderen niet heen mogen, wellicht iets voor jouw dbc? :p

[Link niet meer beschikbaar]

strontirritant, maar eigenlijk zelden meegemaakt.

:roflol: Ik ga er een site van maken! :thumbs:

Ach ik vind het erger als ik lekker aan het eten ben en er naast me iemand lekker
een peuk opsteekt....

Mensen gaan uit eten en betalen er grif voor. Niet voor een creche maar voor een goed bord eten.
Zolang je je bord met eten krijgt wat is dan het probleem ??? Je betaald voor het eten en niet voor de rust, dan eet je het maar thuis op.

Ik snap dat je je er aan irriteerd maar dat heb je overal. In de trein, bus enz overal heb je krijsende kinderen en herrie om je heen.

Gelukkig nog niet vaak mee gemaakt, want ik ga niet vaak uit eten. Ben het er wel helemaal mee eens. Niets zo irritant als van die rondjengelende kinderen of zo'n schreeuwende strontluier in een babykar.

Liever een tafel waar wat gasten hard aan het lachen zijn met de nodige drank. Da's lachen.

Zolang je je bord met eten krijgt wat is dan het probleem ??? Je betaald voor het eten en niet voor de rust, dan eet je het maar thuis op.

Ik snap dat je je er aan irriteerd maar dat heb je overal. In de trein, bus enz overal heb je krijsende kinderen en herrie om je heen.

Ik betaal voor het eten en ik betaal voor de ambiance, dat zit bij de prijs in. Net als de glasverzekering voor je wijn -of bierglas, betaal je allemaal.

Als ik jou keihard in je nek ga ziten schreeuwen zeg je er ook wat van.
Ik heb het meegemaakt in een pizzeria hier in de stad dat het geluidsniveau zo hard was van dat jengelende k*tkind dat je elkaar niet meer kon verstaan. Mensen gingen erbovenuit schreeuwen of werden er stil van.

Ach ik vind het erger als ik lekker aan het eten ben en er naast me iemand lekker
een peuk opsteekt....

Da's binnenkort helemaal over, don't wory! :p

ook mee eens en het mooie is dan dat de ouders zich er niets van aantrekken die hebben zoiets van het personeel moet hier maar voor mijn kind zorgen.

Terug
Naar boven