MuscleMeat

Kinderen overal mee naartoe?

Peiling Peiling Jengelende babies/kiddo's in restaurants geoorloofd?

• Ja moet kunnen, ik hoor niks

Stemmen: 20 22,2%
  • Nee is irritant

Stemmen: 59 65,6%
  • Weet niet

Stemmen: 11 12,2%

• Totaal stemmers
    90
Tja weet je mrJ, kinderen doodwensen doe je niet dan moet je niet gek
opkijken als je een lading neg karma op je dak krijgt.(Ja tuurlijk meende je het niet maar je zegt het wel.......)

Dat was dus de reden:omdat je een rare,gekke uitspraak deed.
En als jij daar rode kaarten voor gaat uitdelen............(die heb je gelukkig weer teruggenomen)

Aangezien begrijpend lezen niet je allersterkste kant (understatement) is:

1) Dat je niet in staat bent zonder smileys en pi's om in te schatten hoe een post bedoeld is ligt aan je eigen beperkte capaciteiten (verder was mijn wens tegen 'k*tkinderen' gericht, maar dat terzijde).

2) Vanaf dag 1 ben ik altijd al tegen neg. karma geven geweest. Puur en alleen omdat het in 9 van de 10 gevallen om persoonlijke redenen gegeven wordt en dus totaal niets toevoegd. Zo ook jouw neg. karma die je naw niet eens gegeven zou hebben als Ghostrider jou er niet op gewezen had.

3) Die kaart is teruggenomen zodat de o zo heerlijke 'machtsmisbruik' kaart niet gespeeld kan worden. Make no mistake, iedereen die met neg. karma loopt te k*tten krijgt een kaart van mij, alleen om jou niet die kaart te laten spelen is die teruggenomen. Had je een kaart gekregen voor 't geven van neg. karma bij iemand anders was die blijven staan.

Vreemde zaak.

Als ik hier ergens op dit forum een achterlijke opmerking plaats kan ik ook een lading neg karma verwachten.Alleen ik kan daar geen kaarten voor uitdelen.

En al die neg. karma zal grotendeels onnodig zijn en bedoeld om te k*tten. Daar is het karmasysteem niet voor bedoeld. Dus daar zal een moderator een kaart voor geven als je een TR maakt.

Daar was het karmasysteem toch voor bedoelt??

Nope.

Ik zie het probleem niet MrJ.

Zie eerder genoemd stukje over beperkte geestelijke capaciteiten.
icon3.gif

Dan moet je als regel erbij doen verboden neg karma te geven aan moderators........:rolleyes:

Niet nodig aangezien iedereen die het doet een kaart kan krijgen. Alleen het wordt niet altijd gemeld.

Sorry dit moest er even uit...........deze post is serieus bedoelt en niet om te rellen.;)

Gelukkig maar. Anders zou het wel een heel zwakke poging tot een 'rel' zijn.

Verder is dit misschien een leuk topic in je in te lezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f45/idee-achter-negatieve-karma-108160/

Laatst bewerkt:
geen vrouwen gaan lopen ownen, MrJ. Je weet: vrouwen en denken is als honden en quantummechanica.

Ik mis de optie 'kinderen moeten dood' of gooi ik nu weer olie op het vuur? Voor degenen die wat traag van begrip zijn, ik wens niemand dood dus ook kinderen niet. Genoeg over negatieve karma en de gevolgen er van, verder graag on-topic blijven.

Oeps, sorry. :o

Ik blijf het bullshit vinden!
Positieve karma mag je om welke reden ( rondje ) uitdelen wijs je iemand terecht op een post die "later" wordt bewerkt als sarcastische post ( waar zijn de smilies??? ) dan krijg je een kaart.
Kort daarna wordt er nog eens gezegd dat negatieve karma door sommige mods enkel gezien wordt om op de man te spelen.
Waarom is dat ****ing karma systeem er dan?
Positief mag je wel geven ( hoe meer hoe beter ) geef je een keer terecht ( was het niet zo dat je karma gaf als je het eens of niet eens was met een post ) karma dan krijg je een strafpunt.
Volgens mij is het toch echt aan de gever van de negatieve karma om te bepalen waarom hij/zij dit geeft en niet aan een mod/admin om te bepalen of de gever gelijk heeft in zijn mening
En als dit wel zo gehanteert word althans deze regel schaf dan het hele karma systeem af.
De meeste mensen zijn te trots op hun karma en waar voelen ze het, het meest juist als ze karma kwijtraken en niet via een topicreport.

Just my 2 cents

Ik blijf het bullshit vinden!
Positieve karma mag je om welke reden ( rondje ) uitdelen wijs je iemand terecht op een post die "later" wordt bewerkt als sarcastische post ( waar zijn de smilies??? ) dan krijg je een kaart.
Kort daarna wordt er nog eens gezegd dat negatieve karma door sommige mods enkel gezien wordt om op de man te spelen.
Waarom is dat ****ing karma systeem er dan?
Positief mag je wel geven ( hoe meer hoe beter ) geef je een keer terecht ( was het niet zo dat je karma gaf als je het eens of niet eens was met een post ) karma dan krijg je een strafpunt.
Volgens mij is het toch echt aan de gever van de negatieve karma om te bepalen waarom hij/zij dit geeft en niet aan een mod/admin om te bepalen of de gever gelijk heeft in zijn mening
En als dit wel zo gehanteert word althans deze regel schaf dan het hele karma systeem af.
De meeste mensen zijn te trots op hun karma en waar voelen ze het, het meest juist als ze karma kwijtraken en niet via een topicreport.

Just my 2 cents

Ook voor jou: http://forum.dutchbodybuilding.com/f45/idee-achter-negatieve-karma-108160/

Gelezen en het zal allemaal wel, maar er staat duidelijk als diegene het niet eens is met de inhoud van de post.
En ik was het niet eens met de inhoud en dat je het later kreeg, tsja ik dacht die verandert het wel.
Ik wil met niemand mot en mijn neg. karma was zeker niet op de man gespeelt als een niet-mod die opmerking had geplaatst dan had diegene ook neg. karma gehad.
Imo was de karma terecht en op de man spelen doe ik niet, althans niet via het karma systeem.

Toch jammer MrJ, dat je na dit voorval dat er blijkbaar is geweest nog een trap na moet geven...

Kaart of niet die ik gisteren kreeg is mij kwijtgescholden, maar ik kreeg dus positieve karma van MrJ met een overduidelijke negatieve inhoud!
Als ik hier een kaart voor krijg prima mensen mogen mijn karma wel inzien.
M-i-s-s-e-l-i-j-k-m-a-k-e-n-d

Kaart of niet die ik gisteren kreeg is mij kwijtgescholden, maar ik kreeg dus positieve karma van MrJ met een overduidelijke negatieve inhoud!
Als ik hier een kaart voor krijg prima mensen mogen mijn karma wel inzien.
M-i-s-s-e-l-i-j-k-m-a-k-e-n-d

Je was niet de enige met een kaart en een discussie ;)

Had je liever neg. karma met positieve inhoud gehad dan?

Tis niet 'wat had je liever', tis meer dat ik het persoonlijk veel sTvoller had gevonden, je laat je op deze manier kennen vriend ;)

Je moet wat karma punten verdelen over andere gebruikers voordat je MrJ opnieuw punten kan geven

Kinderen neem je 's avonds niet mee naar een restaurant dat is
irritant en daar bestaat en oppas voor punt uit.

Als je het anders bedoelde dan had je het anders moeten formuleren mrJ.

Ik dacht eigenlijk dat een moderator een voorbeeld functie had en zich
ver moesten houden van zulk soort uitspraken gemeend of ongemeend.

MrJ ik snap echt wel dat je misschien een k*tbui had en het niet meende.....
Niemand wenst kinderen dood ook jij niet.....Maar waar het mij om ging is je voorbeeldfunctie.........

Tja enne beetje kinderlijk om te stellen dat ik met Ghostrider onder 1 hoedje zou spelen no way ik heb wel wat beters te doen.........

mijn reden om negatief karma te geven is anders nl :rare uitspraak voor een moderator............en voor het imago van dit board.

Laatst bewerkt:
Conclusie, kinderen moeten dood? Nu echt graag weer on-topic verder.

Nee,als ouders een etentje kunnen betalen moeten ze ook maar een oppas betalen.

Ja,wie neemt er nou 's avonds een baby of een klein kind mee naar een restaurant??

Ok ligt er wel aan welk restaurant natuurlijk er bestaan kindermenu's maar
dan horen ze zich te gedragen en je kent je eigen kinderen als je ze niet in de hand kunt houden dan neem je ze niet mee,simpel toch??

Ze mogen met mij mee als ze zich weten te gedragen.

Terug
Naar boven