- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Tja weet je mrJ, kinderen doodwensen doe je niet dan moet je niet gek
opkijken als je een lading neg karma op je dak krijgt.(Ja tuurlijk meende je het niet maar je zegt het wel.......)
Dat was dus de redenmdat je een rare,gekke uitspraak deed.
En als jij daar rode kaarten voor gaat uitdelen............(die heb je gelukkig weer teruggenomen)
Aangezien begrijpend lezen niet je allersterkste kant (understatement) is:
1) Dat je niet in staat bent zonder smileys en pi's om in te schatten hoe een post bedoeld is ligt aan je eigen beperkte capaciteiten (verder was mijn wens tegen 'k*tkinderen' gericht, maar dat terzijde).
2) Vanaf dag 1 ben ik altijd al tegen neg. karma geven geweest. Puur en alleen omdat het in 9 van de 10 gevallen om persoonlijke redenen gegeven wordt en dus totaal niets toevoegd. Zo ook jouw neg. karma die je naw niet eens gegeven zou hebben als Ghostrider jou er niet op gewezen had.
3) Die kaart is teruggenomen zodat de o zo heerlijke 'machtsmisbruik' kaart niet gespeeld kan worden. Make no mistake, iedereen die met neg. karma loopt te k*tten krijgt een kaart van mij, alleen om jou niet die kaart te laten spelen is die teruggenomen. Had je een kaart gekregen voor 't geven van neg. karma bij iemand anders was die blijven staan.
Vreemde zaak.
Als ik hier ergens op dit forum een achterlijke opmerking plaats kan ik ook een lading neg karma verwachten.Alleen ik kan daar geen kaarten voor uitdelen.
En al die neg. karma zal grotendeels onnodig zijn en bedoeld om te k*tten. Daar is het karmasysteem niet voor bedoeld. Dus daar zal een moderator een kaart voor geven als je een TR maakt.
Nope.
Zie eerder genoemd stukje over beperkte geestelijke capaciteiten.
Dan moet je als regel erbij doen verboden neg karma te geven aan moderators........![]()
Niet nodig aangezien iedereen die het doet een kaart kan krijgen. Alleen het wordt niet altijd gemeld.
Sorry dit moest er even uit...........deze post is serieus bedoelt en niet om te rellen.![]()
Gelukkig maar. Anders zou het wel een heel zwakke poging tot een 'rel' zijn.
Verder is dit misschien een leuk topic in je in te lezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f45/idee-achter-negatieve-karma-108160/
Laatst bewerkt:

mdat je een rare,gekke uitspraak deed.
) dan krijg je een kaart.