XXL Nutrition

Kinderen overal mee naartoe?

Peiling Peiling Jengelende babies/kiddo's in restaurants geoorloofd?

• Ja moet kunnen, ik hoor niks

Stemmen: 20 22,2%
  • Nee is irritant

Stemmen: 59 65,6%
  • Weet niet

Stemmen: 11 12,2%

• Totaal stemmers
    90
Ik betaal voor het eten en ik betaal voor de ambiance, dat zit bij de prijs in. Net als de glasverzekering voor je wijn -of bierglas, betaal je allemaal.

Als ik jou keihard in je nek ga ziten schreeuwen zeg je er ook wat van.
Ik heb het meegemaakt in een pizzeria hier in de stad dat het geluidsniveau zo hard was van dat jengelende k*tkind dat je elkaar niet meer kon verstaan. Mensen gingen erbovenuit schreeuwen of werden er stil van.

Da's binnenkort helemaal over, don't wory! :p

:roflol: Ik zie het echt voor me, in een restaurant.

Ik moet momenteel echt niks van kinderen weten.

Ik heb echter Ja moet kunnen, ik hoor niks gekozen.

Ik vind dat je je kind best zoveel mogelijk overal mee naartoe neemt.
Dit is goed voor zijn algemene ontwikkeling. Hoe vroeger hoe beter.
Zoveel te meer ze kennen en ervaren des te beter.
Als jij je kind goed opvoed gaat dat zich niet aanstellen in de supermarkt of op restaurant of ergens anders. Je moet je kinderen overal mee betrekken en als ze rescpect voor je hebben gedragen ze zich.

De volgende keer dat je door k*t kinderen gestoord wordt kaffer je de ouders maar uit omdat ze zich niet genoeg met de opvoeding van hun kind hebben bezig gehouden.

Ik ga dit ook nooit snappen... Laatst in het vliegtuig naar de Gran Canaria, hebben mensen ook een kind van 0 ofzo bij zich dat gewoon als een duracel konijntje werkelijk een uur op volle kracht ligt te janken.
Wat heeft zo'n kind er nou aan om op vakantie te gaan, is zichzelf nog niet eens bewust dat t leeft. Regel opvang voor dat kind, beter voor hunzelf, anderen en denk voor t kind ook.

Wie kent het niet: Je bezoekt een restaurant, betaalt het nodige extra voor de lekkere spijzen en goede bediening en ja hoor, daar aan de overkant zit een gezelschap met pieterpeuter kleine kinderen. Ze jengelen, ze rennen rond of zetten het op een onnavolgbaar blèren als ze hun favoriete ijsje niet krijgen of niet van tafel mogen.

Of babies die in babywagens geparkeerd staan naast de tafel en niet kunnen ophouden met bleren. Vreemd genoeg doen de ouders het eerste uur niets want die zijn dat gewend van thuis. En wat thuis gebeurrt is normaal dus kan dat ook in ieder restaurant.

Ik vind dat dus niet kunnen. Andere mensen betalen een goed bedrag om te genieten van een goede maaltijd met dito sfeer en bediening en als dat verpest wordt door dit soort stoorzenders dan moeten ouders daar maatregelen tegen nemen. Óf ze betalen mijn diner.

lol
jij hebt echt wel een probleem met gezinnen he

Ik vind dit verdacht , opa! Is dit toevallig omdat hert en ik je gister met iets pestte , waarvan je zogenaamd niks meer kon herinneren? :D

Kinderen tot 2 jaar is lastig om iets aan te doen. Als die een bui hebben, luisteren die nog niet. Boven de 2 moeten ze luisteren.

Ik heb het geluk dat mijn kleine weinig huilt. En alles wel leuk vind. Maar als ik 2 uur in een restaurant zit word ie ook vervelend. Daarom eet ik ook momenteel weinig buiten de deur.
1x in de 3 maanden gaan we ergens eten, soms gaat ie mee, soms niet. Maar hij is eigenlijk nooit vervelend.

Maar je kan mensen niet verbieden nadat ze een kind hebben gekregen om niet meer naar een restaurant te gaan met een gezin.

Vind het altijd wel geinig als andermans kind vervelend is, en mijn eigen kind erg rustig:)

Denk trouwens dat de restaurants allang blij zijn alks ze de toko volkrijgen en zich eigen niet druk gaan maken om een huilend kind.

Huilende kinderen zijn super irritant. Zeker omdat ze janken om niets. Krijgen ze hun zin niet dan gaan ze janken. Ik ben nog lang niet toe aan kinderen want ik heb dan het idee: Wil je janken? Dan zal ik je eens een goede reden geven en dan hop, vol die vuist op dat kleine kinderneusje.

Ik vind ze ook irritant, die jengelaars. Probleem is eigenlijk de ouders, ze voeden hun klein mannen niet goed op. Vroeger moest je muisstil zijn in een restaurant, anders kreeg je wat te horen van pa of ma. Zo ging het bij mij tenminste. Maar ja, ik was dan ook een braaf manneke ;)

ik heb nooit echt last van kinderen die janken, het is wel irritant maar kommop, iedereen is zo geweest...

WAT WEL HEEL IRRITANT IS: zijn die k*t ouders die met die buggy overal doorheen boren, echt ****ing aso's ik ben al zo vaak tegen mijn schenen/kuiten gereden door zon k*t buggy. BAH!

Afijn, over 3 jaar kunnen we op een nieuwe partij stemmen bij de nationale verkiezingen. Partij tegen Huilende Baby's, PtHB's, Met als lijsttrekker onze eigen DBC.

mijn stem heb je :p

Ja moet kunnen, ik hoor niks. Ik ben dan ook een echte kindervriend.

I share your pain. K*tkinderen in restaurants moeten dood.

denk dat die naam weinig belletjes zal doen rinkelen in dit topic :D

Ik vind ze ook irritant, die jengelaars. Probleem is eigenlijk de ouders, ze voeden hun klein mannen niet goed op. Vroeger moest je muisstil zijn in een restaurant, anders kreeg je wat te horen van pa of ma. Zo ging het bij mij tenminste. Maar ja, ik was dan ook een braaf manneke ;)

haha, de ouders van tegenwoordig idd. Huilbabies ontstaan imo niet zomaar.

persoonlijk heb ik er in het restaurant nog nooit last van gehad, kan het me iig niet herinneren. Wel paar keer met brakke kop in de bus gezeten waar ook een stel schreeuwende kiddo's zat, is wat minder, vooral als ze een grote bek hebben...

Je hebt gelijk, huilbabies moeten dood. Rokende longkankermachines trouwens ook, ga maar in je eigen hok zitten.

Wat een gezeik zeg.
Als je er niet tegen kan dan ga je toch lekker naar de afhaal?
Kun je onder het genot van je eten en een glas kraanwater in een ambiance van TMF je smakkende vriendin aanhoren.
Get a life met dit soort topics je kon wel in de menopauze zitten heb je ook al last van opvliegers?
Als je uit eten gaat moet je er gewoon grote rekening mee houden dat dit gebeurt en als je er geen rekening mee houdt ligt het niet aan "die kinderen" maar echt aan jezelf.

DBC, ik zou eens zo'n bio-stabiel gaan halen als ik jou was.

Terug
Naar boven