Krijg ik hier ook nog neg. karma voor. Wat een stel mong*len loopt hier toch rond zeg.
Tja weet je mrJ, kinderen doodwensen doe je niet dan moet je niet gek
opkijken als je een lading neg karma op je dak krijgt.(Ja tuurlijk meende je het niet maar je zegt het wel.......)
Dat was dus de reden

mdat je een rare,gekke uitspraak deed.
En als jij daar rode kaarten voor gaat uitdelen............(die heb je gelukkig weer teruggenomen)
Vreemde zaak.
Als ik hier ergens op dit forum een achterlijke opmerking plaats kan ik ook een lading neg karma verwachten.Alleen ik kan daar geen kaarten voor uitdelen.
Daar was het karmasysteem toch voor bedoelt??
Positief als je ergens ,mee eens bent.
Negatief als je ergens mee oneens bent.
Ik zie het probleem niet MrJ.
Dan moet je als regel erbij doen verboden neg karma te geven aan moderators........
Sorry dit moest er even uit...........deze post is serieus bedoelt en niet om te rellen.
Nog even over die kinderen:Als ik ergens ben met mijn man en mijn kinderen en iemand zou zich aanze ergeren en gaan zeggen tegen ze dat ze dood mogen vallen:Ton kennede krijgt diegene gelijk een klap op zijn treiter wie het ook is........(moet het wel een volwassene zijn he die het zegt ,en die weet wat hij zegt)En iedere normale weldenkende ouder zou dat doen of willen doen.......
Maar, wij gaan nu mijn kids wat groter zijn pas met ze naar een reataurant dat deden we hiervoor gewoon ook niet....
Ik ga niet met een jengelende baby of peuter ergens lekker zitten eten nee, dan haalde ik idd wel wat en ik kan me goed voorstellen dat als je ergens voor je ontspanning zit te eten dat je je kan rot ergeren aan andermans kids die van geen ophouden weten.