XXL Nutrition

Kinderen overal mee naartoe?

Peiling Peiling Jengelende babies/kiddo's in restaurants geoorloofd?

• Ja moet kunnen, ik hoor niks

Stemmen: 20 22,2%
  • Nee is irritant

Stemmen: 59 65,6%
  • Weet niet

Stemmen: 11 12,2%

• Totaal stemmers
    90
Okay, het is een andere uitvlucht dan ik verwachtte. Goed gedaan. Nu alsnog het echte antwoord, graag.

Ik vind het gewoon een behoorlijke zieke gedachte. Verder neem ik aan dat je uit een kleine familie komt ? (of ben je zo ziek dat je wel neefjes/nichtjes hebt ?)

Hoe zie jij het zelf dan ? Als een doodnormale gedachte ? :D

karma voor die post. Ik ergerde me al aan haar, "kinderen moeten nog wel kinderen kunnen zijn". Oh, en om kind te zijn moet je door een restaurant rennen, schreeuwen en janken?

En dat zegt een 15jarige die nog in zijn pubertijd hoort te zitten, maar nu stoer bij de grote jongens wil horen.

En dat zegt een 15jarige die nog in zijn pubertijd hoort te zitten, maar nu stoer bij de grote jongens wil horen.

:roflol:

Waarom begin je over mijn leeftijd te praten? Als dan toch over dat soort dingen hebben, neem ik er even een citaat bij van jou: "Schaam je dood. Het is maar goed dat ik niet weet waar de desbetreffende persoon woont, want ik zou je opzoeken, en niet erg vriendelijk." Leeftijd zegt zo te zien ook niet alles. Waarom denk je dat ik bij de "grote jongens" wil horen. Vertel me dan ook gelijk even wie/wat jij verstaat onder "grote jongens". En als je dan toch bezig bent, reageer normaal op mijn post.

De grote jongens, bedoel ik mee de oudere en in sommige mensens ogen de stoere jongens.
Want zeg eens eerlijk waarom gaat men op steeds jongere leeftijd al zwaar trainen, om er bij te horen.
En ik zal niet zeggen dat iedereen dat doet, (voor ik daarvoor weer op me lazer ga krijgen) maar het gros doet dat wel.
In mijn tijd(goh wat klink ik nu oud) gingen de 15 jarige buiten spelen, en voetballen.
En wat betreft opzoeken... dat was al aangepast.

De grote jongens, bedoel ik mee de oudere en in sommige mensens ogen de stoere jongens.
Want zeg eens eerlijk waarom gaat men op steeds jongere leeftijd al zwaar trainen, om er bij te horen.
En ik zal niet zeggen dat iedereen dat doet, (voor ik daarvoor weer op me lazer ga krijgen) maar het gros doet dat wel.
In mijn tijd(goh wat klink ik nu oud) gingen de 15 jarige buiten spelen, en voetballen.
En wat betreft opzoeken... dat was al aangepast.

Ok, in mijn geval heb je het dan mis. Ik hoef niet bij de zogenaamd stoere en oude jongens te horen, hoor. Ik zit op dit board puur om informatie te winnen over bodybuilding/powerlifting, en als ik soms dit soort topics zie, kan ik het niet laten ook even te reageren. Ik train ook niet 'om erbij te horen', maar puur voor mezelf. Ik kan hier wel een leuk verhaal typen hoe ik denk over bodybuilding/powerlifting, maar als je m'n sig leest, weet je al genoeg.

No hard feelings verder

weet je ik kan niet wachgten tot ik kan gaan beginnen met voortplanten

Ja, kinderen moeten thuis blijven, maar opa's ook.

Ok bro daar heb je gelijk in maar vergeet niet dat het gewoon een manier is van jezelf uiten op het moment dat je wat chaggie bent.

Ik kan bijv ook ter***lijers zeggen over kids terwijl ik het niet zo bedoel.

Miranda maakt er een heel drama van terwijl die gasten het heus niet zo bedoelen.

Je weet inmiddels toch hoeveel mong*len er hier zitten?:D

inteelt ik zeg het je

Krijg ik hier ook nog neg. karma voor. Wat een stel mong*len loopt hier toch rond zeg.

Tja weet je mrJ, kinderen doodwensen doe je niet dan moet je niet gek
opkijken als je een lading neg karma op je dak krijgt.(Ja tuurlijk meende je het niet maar je zegt het wel.......)

Dat was dus de reden:omdat je een rare,gekke uitspraak deed.
En als jij daar rode kaarten voor gaat uitdelen............(die heb je gelukkig weer teruggenomen)

Vreemde zaak.

Als ik hier ergens op dit forum een achterlijke opmerking plaats kan ik ook een lading neg karma verwachten.Alleen ik kan daar geen kaarten voor uitdelen.

Daar was het karmasysteem toch voor bedoelt??
Positief als je ergens ,mee eens bent.
Negatief als je ergens mee oneens bent.
Ik zie het probleem niet MrJ.

Dan moet je als regel erbij doen verboden neg karma te geven aan moderators........:rolleyes:

Sorry dit moest er even uit...........deze post is serieus bedoelt en niet om te rellen.;)

Nog even over die kinderen:Als ik ergens ben met mijn man en mijn kinderen en iemand zou zich aanze ergeren en gaan zeggen tegen ze dat ze dood mogen vallen:Ton kennede krijgt diegene gelijk een klap op zijn treiter wie het ook is........(moet het wel een volwassene zijn he die het zegt ,en die weet wat hij zegt)En iedere normale weldenkende ouder zou dat doen of willen doen.......

Maar, wij gaan nu mijn kids wat groter zijn pas met ze naar een reataurant dat deden we hiervoor gewoon ook niet....
Ik ga niet met een jengelende baby of peuter ergens lekker zitten eten nee, dan haalde ik idd wel wat en ik kan me goed voorstellen dat als je ergens voor je ontspanning zit te eten dat je je kan rot ergeren aan andermans kids die van geen ophouden weten.;)

Laatst bewerkt:
Ik heb ook gestemd op "Nee is irritant", maar ik neem mijn kid overal mee. Nu wel met dit verschil dat hij weet dat hij zich moet gedragen op restaurant (of ergens anders) anders zwaait er wat (meestal mijn hand rond zijn kaak).
Daarbij gingen wij niet mij onze zoon op restaurant voor hij zich kon gedragen (+/- zijn 3-4 jaar) want het zou absurd zijn om aan een peuter te vragen zich uren stil te houden. Zelfs nu, op 5 jarige leeftijd, is het soms nog moeilijk.
Als ouder moet je toch zelf kunnen inzien wat kan en niet kan?
En een wenend, roepend, rondlopend kind op restaurant (,...) kan niet.
Dit betuigt ook van een slechte opvoeding (naar mijns inziens).

De opvoeding laat tegenwoordig veel te wensen over.
Mensen rekenen tegenwoordig op teveel andere mensen om hun kinderen op te voeden.
En dat komt net zo zeer door de financiele druk op de ouders, dan het gebrek aan verantwoordelijkheid nemen.
Als het dan misloopt en de kinderen luisteren niet, hebben ze plots ADHD of dergelijke.

Ik vind het hoogst irritant als ik even met mijn vriendin een romantisch etentje wil
en der zit daar om 19u ofzo nog steeds een baby te schreeuwen om zijn bed.
Idd, ze verwensen doe ik ze dan ook, maar de baby net zo zeer dan de ouders.

Ik vind het gewoon een behoorlijke zieke gedachte.
Daar komt de aap in de mouw: "Ik vind". Dus naar een goed beargumenteerd betoog kan ik fluiten, vrees ik?

Verder neem ik aan dat je uit een kleine familie komt ? (of ben je zo ziek dat je wel neefjes/nichtjes hebt ?)
Ik heb aardig wat neven en nichten, ja. Op zich wens ik die zeker niet dood, want dat waren EN goed opgevoede kinderen, EN zijn nu aardige, hardwerkende en intelligente volwassenen. Maar als zij doodvallen, heb ik daar ook echt niet zo veel problemen mee. Ja, het is jammer voor hun ouders (voorzover die nog leven), maar ook daar zal ik niet wakker van liggen. Shit happens. Zullen zij maanden in depressie ondergedompeld worden als ik dood ga? Mag het niet hopen; daar zijn ze te nuchter voor.

Hoe zie jij het zelf dan ? Als een doodnormale gedachte ? :D
Jazeker. Er zijn helaas weinig mensen die het aan zichzelf toe durven geven dat zij dat ook vinden. Kijk eens om je heen op begrafenissen. Iedereen helemaal sip -- tot de ceremonie over is, en dan willen mensen weer weg omdat ze het gejank zat zijn. Maar als het ter sprake komt wel hemeltergende jankverhalen ophangen over hoeveel de gestorvene gemist wordt. Als je iemand echt heel erg mist, dan ben je er maanden zoniet jaren echt kapot van. Zit je een paar dagen later alweer op een feestje plezier te hebben, dan maakte het blijkbaar toch niet zoveel uit als dat je gezegd (lees: gelogen) hebt.

Ik mis de optie 'kinderen moeten dood' of gooi ik nu weer olie op het vuur? Voor degenen die wat traag van begrip zijn, ik wens niemand dood dus ook kinderen niet. Genoeg over negatieve karma en de gevolgen er van, verder graag on-topic blijven.

Terug
Naar boven