Fitness Seller

Kinderen overal mee naartoe?

Peiling Peiling Jengelende babies/kiddo's in restaurants geoorloofd?

• Ja moet kunnen, ik hoor niks

Stemmen: 20 22,2%
  • Nee is irritant

Stemmen: 59 65,6%
  • Weet niet

Stemmen: 11 12,2%

• Totaal stemmers
    90
Je ontwijkt de vraag het gebeurt wat doe jij?
Je bent het dus niet voor en het wordt daadwerkelijk tegen je gezegd.

A, B of C

Jij verdraait de kwestie dus het antwoord hierop kan je niet vergelijken met hoe de opmerkingen hier geplaatst worden.

Ik kan me niet druk maken als iemand op een forum in een slechte bui roept dat die kids dood mogen hoor.

Het is een andere kwestie als iemand mij dat recht in mn bek zegt dus ook al zeg ik nu antwoord B.....het is een kromme vergelijking.;)

dus omdat jij niet van jengelende kinderen houd mogen die maar doodvallen??
Ja. Simpel toch?

Heb jij er wel eens bij stil gesataan dat ook jij, gejengeld heb??
Zeker zal ik dat gedaan hebben. Maar niet in zo'n situatie, want guess what: mijn ouders namen me daar dan niet mee naartoe. Zo moeilijk is dat toch niet? Toen ik oud genoeg was om te weten wat wel en niet mocht, kon ik wel mee. Als ik dan iets uitgespookt zou hebben, dan had het een kort uitje geweest.

een vrije meningsuiting mag je hebben, eerlijk zijn ook, maar om dan maar meteen over de dood te beginnen??
Dus ik mag eerlijk zijn zolang jij je niet gekwetst voelt?

Ik verwens ook wel eens kinderen, ook de mijne, maar ik wens ze nooit dood.
Dat wens ik mijn grootste vijand niet eens toe.
Alleen al het verdriet wat je andere daar mee aan doet, en heb jij er ooit bij stil gestaan, hoe dit aan komt bij mensen die een kind verlopren hebben???
Muppet News Flash: dat interesseert me niet. En als je eerlijk bent, dan jou ook niet. Anders had je geen leven en was je 24 uur per dag bezig met janken om de duizenden kindertjes te bewenen die die dag zijn overleden.

Ach, geveinsd sentiment is iets waar ik (buiten kinderen) absoluut niet tegen kan. En guess what: die mensen mogen ook doodvallen. En dat meen ik ook letterlijk.

Raar toch, dat niemand me dan gelooft. Alsof er een ongeschreven regel is dat mensen recht op leven hebben, hoe onwaardig ze ook zijn.

Ik geloof je.

Nog een fijne dag verder.

Laatst bewerkt:
Helaas heb je om door zo'n opmerking heen te prikken een iets hoger IQ nodig dan dat van een fruitvliegje met chromosoom 21 teveel. :thumbup:

Of krijg ik nu neg. karma van de mensen die een bepaalde affiniteit met mongoloide fruitvliegjes hebben? :(

Laatst bewerkt:
Ik wou je net 60 punten in de min zetten,kinderhater!:mad:

Een goede opvoeding betekent ook dat mij geleerd is eerlijk te zijn. Als ik zeg dat wat mij betreft alle kinderen dood mogen vallen, dan is dat waar. Hoeft niet te zijn wat anderen graag horen, maar pas als ik hierover zou liegen zou mijn opvoeding gefaald zijn.

Als je dat serieus denkt, dan is je opvoeding sowieso al gefaald.

Als je dat serieus denkt, dan is je opvoeding sowieso al gefaald.

En dat is de schuld van eerder genoemde k*tkinderen? Of loop ik nu vooruit op de zaken?

/disclaimer:
Deze post bevat geen oordeel over het wel of niet laten leven van deze k*tkinderen. Derhalve deze post dan ook niet als zodanig behandelen.

Bvd.

En dat is de schuld van eerder genoemde k*tkinderen? Of loop ik nu vooruit op de zaken?

Misschien maken ze hem en de andere kinderhaters wel ooit zo gek dat ze zich zelf opknopen. Ik bedoel, kinderen zul je altijd en overal blijven zien. Dat lijkt me pas een enge gedachte voor sommige leden. :D

Mensen, laten we onthouden dat kinderen kinderen zijn en blijven he,
en dat je wel degelijk je kinderen goed kan opvoeden, maar dat je nooit helemaal kan voorkomen dat iemand last heeft van je kinderen, omdat niet iedereen hetzelfde acceptabel vindt. En kinderen zijn nou eenmaal wat meer aanwezig over t algemeen. Ik ben het ermee eens dat de mensen die er niks van zeggen als hun kinderen vervelend zijn zelf een paar schoppen moeten hebben, dat zou ik ook super irritant vinden.;)

Laten we nu maar met zijn allen gaan huilen!

En we worden nu ook verschrikkelijk bang van je dreigement hoor....BRRRRR.:rolleyes:

Waarschijnlijk ben jij ook zo'n moeder die alles wel best vindt blijkbaar.

Je moet gewoon je kids goed opvoeden en zorgen dat ze niemand tot last zijn.

Dat je alleenstaand bent is erg lullig voor je maar voor dat kind nog meer want het heeft op zijn tijd een harde hand nodig net zoals elk ander kind en niet een moeder die dan maar weer roept;het is nog maar een kind hoor....fl**ker ff gauw op zeg.

Mijn kinderen hebben zich gewoon te gedragen en daarmee uit.

Als jij alles maar goed vind wat ie uitspookt moet je niet raar staan te kijken dat mensen je een vervelende Tokkie vinden en dat bevestig je hier prima door te gaan roepen dat je bepaalde mensen ''wel ff op wil zoeken''.
:rolleyes:

karma voor die post. Ik ergerde me al aan haar, "kinderen moeten nog wel kinderen kunnen zijn". Oh, en om kind te zijn moet je door een restaurant rennen, schreeuwen en janken? :roflol:

Terug
Naar boven