Huh?
Je wil zeggen dat MR J echt die kinderen dood zou willen zien
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Je ontwijkt de vraag het gebeurt wat doe jij?
Je bent het dus niet voor en het wordt daadwerkelijk tegen je gezegd.
A, B of C

Ja. Simpel toch?dus omdat jij niet van jengelende kinderen houd mogen die maar doodvallen??
Zeker zal ik dat gedaan hebben. Maar niet in zo'n situatie, want guess what: mijn ouders namen me daar dan niet mee naartoe. Zo moeilijk is dat toch niet? Toen ik oud genoeg was om te weten wat wel en niet mocht, kon ik wel mee. Als ik dan iets uitgespookt zou hebben, dan had het een kort uitje geweest.Heb jij er wel eens bij stil gesataan dat ook jij, gejengeld heb??
Dus ik mag eerlijk zijn zolang jij je niet gekwetst voelt?een vrije meningsuiting mag je hebben, eerlijk zijn ook, maar om dan maar meteen over de dood te beginnen??
Muppet News Flash: dat interesseert me niet. En als je eerlijk bent, dan jou ook niet. Anders had je geen leven en was je 24 uur per dag bezig met janken om de duizenden kindertjes te bewenen die die dag zijn overleden.Ik verwens ook wel eens kinderen, ook de mijne, maar ik wens ze nooit dood.
Dat wens ik mijn grootste vijand niet eens toe.
Alleen al het verdriet wat je andere daar mee aan doet, en heb jij er ooit bij stil gestaan, hoe dit aan komt bij mensen die een kind verlopren hebben![]()
Muppet News Flash: dat interesseert me niet. En als je eerlijk bent, dan jou ook niet. Anders had je geen leven en was je 24 uur per dag bezig met janken om de duizenden kindertjes te bewenen die die dag zijn overleden.

Huh?
Je wil zeggen dat MR J echt die kinderen dood zou willen zien?

Helaas heb je om door zo'n opmerking heen te prikken een iets hoger IQ nodig dan dat van een fruitvliegje met chromosoom 21 teveel.![]()

Een goede opvoeding betekent ook dat mij geleerd is eerlijk te zijn. Als ik zeg dat wat mij betreft alle kinderen dood mogen vallen, dan is dat waar. Hoeft niet te zijn wat anderen graag horen, maar pas als ik hierover zou liegen zou mijn opvoeding gefaald zijn.
Als je dat serieus denkt, dan is je opvoeding sowieso al gefaald.
En dat is de schuld van eerder genoemde k*tkinderen? Of loop ik nu vooruit op de zaken?

Als je dat serieus denkt, dan is je opvoeding sowieso al gefaald.
Of de kinderen worden vermoord; die optie is er ook nog. Wordt m.i. veel vaker gebruikt.Misschien maken ze hem en de andere kinderhaters wel ooit zo gek dat ze zich zelf opknopen.
Makkelijk roepen vanuit onderbuikgevoelens, maar verklaar eens waarom. En geen slap excuusje als "dat moet je al weten, dus ik zeg niets.".
En we worden nu ook verschrikkelijk bang van je dreigement hoor....BRRRRR.![]()
Waarschijnlijk ben jij ook zo'n moeder die alles wel best vindt blijkbaar.
Je moet gewoon je kids goed opvoeden en zorgen dat ze niemand tot last zijn.
Dat je alleenstaand bent is erg lullig voor je maar voor dat kind nog meer want het heeft op zijn tijd een harde hand nodig net zoals elk ander kind en niet een moeder die dan maar weer roept;het is nog maar een kind hoor....fl**ker ff gauw op zeg.
Mijn kinderen hebben zich gewoon te gedragen en daarmee uit.
Als jij alles maar goed vind wat ie uitspookt moet je niet raar staan te kijken dat mensen je een vervelende Tokkie vinden en dat bevestig je hier prima door te gaan roepen dat je bepaalde mensen ''wel ff op wil zoeken''.
![]()