Fitness Seller

king Kong

hele vette film, erg knap hoe ze de emoties van het aapje weten te brengen.

Prachtige film! En wat ik een super goede scene vond was in het ravijn, toen ze tegen die insecten moesten vechten. Damn!

iemand die hem heeft en op een ftptje kan zetten?

Hij is al meerdere malen op FTD voorbijgekomen. Verdiep je er eens een beetje in, dat eeuwige geklooi met torrents, jullie weten niet wat jullie missen.

leuke effects, grappig gedaan met de dino's, vond de acteur die de regiseur speelde maar een kneus en niet echt "suitable" voor die rol/film.

al met al een bioscoopkaartje waard :)

Onwijs mooie film. Ik snap overigens het gezeik niet van mensen dat de film het 1e uur saai was. Dat 1e uur was essentieel en bovendien erg mooi weergegeven. Ik waande me echt in de jaren 30 van New York. Verveeld heb ik me niet.

Sommige lui op imdb.com zijn toch echt té kansloos. Van die Lotr en Star Wars nerds die King Kong een 1 geven...Die film heeft meer dan 1400 1'en gekregen. Je kan deze film niks aan vinden...maar een 1?

En voor de mensen die gaan downloaden: zorg dat je de Telecine (TC) versie en NIET de Telesync (TS) downloadt, want TS is k*tkwaliteit.

Heb zojuist torrent gedownload, maar king kong download niet, blijf op 0,0% staan. Help me voor ik begin te rellen:D

was goed te pruimen. Heeft alleen niet de impact van het orgineel en vervolg delen.
Trouwens:
Best zonde dat het er toch nog te computerachtig uit ziet.

idd. dl hem als je het al gezien hebt ofzo want de slechte kwaliteit en het piepkliene scherm maken het minder interessant

Terug
Naar boven