MuscleMeat

Nieuws Kip, het meest vervuilde stukje vlees, kip

• Topic Starter Topic Starter
Lekker belangrijk. Ben toch vegetariër (ook geen melk en kaas), alleen kwark, yoghurt en eieren voor Marky. Ook zeker geen gelatine. Voel me lichaam stukken beter, kan sneller en efficiënter informatie verwerken en heb veel meer mentale energie omdat ik m'n fruit en groente in grote hoeveelheden veel beter voel draaien op neurologisch gebied.

dat mens is 85 man..ge moet nen keer dood gaan he

ikke zo van: gehehe lekker ik eet gehakt ballen vandaag.
roept mijn ma heel fier: tis kippen gehakt, dat is magerder!

dood gaan we toch

dus nu vreet niemand meer kip, krijgen we een overschot. nou dan moet ik me maar weer opofferen:meal:

who gives a shit, oude mensen vallen als bosjes als het eens een dag 30°C is

Ik blijf gewoon kip eten, je moet er gewoon hygiënisch mee omgaan, denk ik dan.
Maar dat was altijd al, eerst was het salmonella, nu weer dit.
Gewoon na het snijden je snijplank met zo heet mogelijk water en afwasmiddel schoon boenen, en het mes enzovoort.

Kan het trouwens niet in eieren zitten ook dan? vraag ik me opeens af............

Ik lees al een paar keer hygiene en schoon werken.

Dat doe ik zelf wel altijd. 1 kant van het aanrecht voor rauwe producten en de andere kant alleen voor de al bereide producten. Aanrecht regelmatig schoonmaken met bijv. wat kokend water zal ook wel schelen.

Leek me ook het meest logische.. altijd de "zwakkere" mensen die er aan onderdoor gaan..

Als er een handjevol gezonde mensen van 16-40jr de pijp uit zouden gaan, word het al een andere verhaal...

Yes, that's where evolution get's handy.

Bron: omroepbrabant.nl, nuff said :p.

Ik moet toegeven dat hier een kwestie van waarheid in zit: ze vermelden dat de vrouw ongevoelig was geworden voor AB, maar dat betreft dus de bacterie

We krijgen dagelijks zoveel rotzooi binnen door voedsel, drank, luchtwegen dit kan er dan ook nog bij.

Nee.

Vegetarian, a Sioux word meaning poor hunter :P .

Omnivoor: a Sioux word meaning dead hunter?

De subliminale boodschap van dit topic is: word NU vegetariër, of sterf als omnivoor ;)

ESBL is voor gezonde mensen totaal ongevaarlijk trouwens:

http://www.rivm.nl/cib/ESBL/Veelgestelde-vragen-ESBL.jsp#index_2

Behalve dan dat we in rap tempo door behandelingsopties heenraken en het geïsoleerd verplegen van mensen BAKKEN met geld én mankracht kost. En die hebben we - zeker op den duur - niet. Tel daarbij op dat door de vergrijzing het aantal kwetsbare mensen zal toenemen. ESBL is niet het enige probleem he: MRSA is ook zo'n leuke bug (die flink aan het muteren is)

+1 elke dag in u broek kakken is ook geen pretje , en zeker niet op die leeftijd

Ieder dag uit je hoofd kakken op jouw leeftijd lijkt me ook geen pretje. Wil je erover kleien?

Ik lees al een paar keer hygiene en schoon werken.

Dat doe ik zelf wel altijd. 1 kant van het aanrecht voor rauwe producten en de andere kant alleen voor de al bereide producten. Aanrecht regelmatig schoonmaken met bijv. wat kokend water zal ook wel schelen.

Nu maar hopen dat je buurman, collega of de toiletjuf dat ook doet. En de handjes netjes wast. ESBL bacteriën behoren tot de zgn. 'plakbacteriën'. En ik denk dat je kunt raden wat dat inhoudt.... En ik denk dat je ook wel weet hoe goed mensen hun handjes wassen. Je werkt in de IT als ik me niet vergis? toetsenborden zijn berucht als kweekvijver van nasty buggers.

Life is to short to be afraid, leef je uit ga uit je dak.

Terug
Naar boven