Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt ook ****ing 22% vet...kan wel zien dat je zo weinig vlees eet!
Voor mij gewoon kiloknaller kip...want 20euro/kg is voor een bb'er geen doen..dan maar net iets slechtere voedingswaarden..ik neem het voor lief.

Of 't kwaliteits eiwitten zijn weet ik niet, maar zo kan het inderdaad ook.wrm kip jongens kom nou zeg
2 bak tonijn = 90 eiwit
4 shep whey van 30 eiwit = 120
1 bak kwark = 50 eiwit
caseine protein = 40eiwit
10 eieren = 80 eiwit
330 kwaliteit eiwtten en goedkoper kan je haast niet dan dit
af en toe eet ik wel is kip maar niet vaak
Zie hier, de simpele gedachtengang die verantwoordelijk is voor kinderarbeid, bio-industrie, milieuvervuiling en meer van dat soort fantastische uitvindingen...
Nee, maar blijkbaar zijn je verhoudingen ruk of je eet gewoon weg teveel...110kg kan ik ook nog wel bereiken op een % of 22...ook zonder kip..Want, hoe minder vlees je eet, hoe vetter je wordt!
![]()

Je hoeft echt geen pond kip per dag te eten hoor. Je kunt je eiwitten uit heel veel andere bronnen halen. Het kost wel wat meer, maar als je kijkt hoeveel leed je bespaart met twee tientjes per week...
Tips:
Vis (wel ff checken op [Link niet meer beschikbaar])
Biologisch rundvlees is niet zo duur
Noten
Eitjes
Vleesvervangers
Kwark
110kg hier, eet minder dan 500g vlees per week. Wat nou niet gainen?
---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------
Da's geen huilen.
Je kunt je kop ook uit het zand halen? Dat jij ervoor kiest om bio-industrie vlees te eten, prima, be my guest. Maar geef dan niet af op mensen met andere principes, beetje flauw en makkelijk.

kinderen werken niet zo hard, en als je het minimum jeugdloon verhoogd is het nog minder aantrekkelijk. de bio-industrie vind ik trouwens helemaal niet zo'n slechte zaak.
kinderen werken niet zo hard, en als je het minimum jeugdloon verhoogd is het nog minder aantrekkelijk. de bio-industrie vind ik trouwens helemaal niet zo'n slechte zaak.

Om maar niet te beginnen over de preventieve antibiotica kuurtjes die alle kippen in zo'n schuur door hun voer geroerd krijgen.. Erg goede omgeving voor de ontwikkeling van antibiotica resistente bacterieen..Daarbij, in biologische kip die veel langzamer gegroeid heeft, zitten veel meer voedingsstoffen dan in die in 6 weken opgekweekte kip die door zijn eigen poten zakt van ellende, en daarna nog vol is gespoten met water en zout om meer volume te krijgen.
Om maar niet te beginnen over de preventieve antibiotica kuurtjes die alle kippen in zo'n schuur door hun voer geroerd krijgen.. Erg goede omgeving voor de ontwikkeling van antibiotica resistente bacterieen..
De antibiotica die mensen krijgen voorgeschreven als ze een MRSA infectie oid hebben krijgen kippen in zo'n omgeving standaard volgens een documentaire die ik enkele maanden geleden gezien heb.. Heel typisch allemaal..
Ik ga niet zo ver dat ik ook nog op kippen ga stemmen joh..

Om maar niet te beginnen over de preventieve antibiotica kuurtjes die alle kippen in zo'n schuur door hun voer geroerd krijgen.. Erg goede omgeving voor de ontwikkeling van antibiotica resistente bacterieen..
De antibiotica die mensen krijgen voorgeschreven als ze een MRSA infectie oid hebben krijgen kippen in zo'n omgeving standaard volgens een documentaire die ik enkele maanden geleden gezien heb.. Heel typisch allemaal..
Dat er MRSA in kippenvlees zit betekent niet meteen een besmetting.
Uit een onderzoek door het de Voedsel en Waren Autoriteit:
diersoort MRSA-positief (%)
kip 16%
kalkoen 35,3%
Vervolgens staat in de conclusie
"De lage aantallen MRSA op vlees maken de kans op
deze transmissie gering."
“Op grond van de op dit moment voorhanden zijnde
informatie lijken levensmiddelen geen of een
verwaarloosbare rol te spelen bij de verspreiding van
MRSA in de humane populatie. Veel van de gegevens
die nodig zijn om deze conclusie volledig te
onderbouwen zijn echter niet beschikbaar. Verder
onderzoek is gewenst om hierover zekerheid te
verschaffen”
Laten we niet meteen in paniek raken door een documentaire die duidelijk een bevooroordeeld sausje had.

Dat er MRSA in kippenvlees zit betekent niet meteen een besmetting.
Uit een onderzoek door het de Voedsel en Waren Autoriteit:
diersoort MRSA-positief (%)
kip 16%
kalkoen 35,3%
Vervolgens staat in de conclusie
"De lage aantallen MRSA op vlees maken de kans op
deze transmissie gering."
“Op grond van de op dit moment voorhanden zijnde
informatie lijken levensmiddelen geen of een
verwaarloosbare rol te spelen bij de verspreiding van
MRSA in de humane populatie. Veel van de gegevens
die nodig zijn om deze conclusie volledig te
onderbouwen zijn echter niet beschikbaar. Verder
onderzoek is gewenst om hierover zekerheid te
verschaffen”
Laten we niet meteen in paniek raken door een documentaire die duidelijk een bevooroordeeld sausje had.