Fitness Seller

kipfilet 3.79 per kilo

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt. Even een paar kilo halen!

Laatst bewerkt:
Damnn hoe krijgen jullie per keer 250 gr kip door je keel.. Moet echt aan wennen.. Ga namelijk binnenkort kuren..

^ :roflol: juistuum

Bedankt voor de tip, zo maar eens naar het dorp lopen dan

Thanx, voor de boodschap.:)

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Jij bedankt voor de melding dat het tot woensdag is:)

No problem

Damnn hoe krijgen jullie per keer 250 gr kip door je keel.. Moet echt aan wennen.. Ga namelijk binnenkort kuren..

1,80 73kg :roflol: en nu pas beginnen met voeding en je hoeft niet per definitie kip te eten, licht er maar aan wat je wil maar gezien je statts lijkt het me bulken. Je kan ook vis eten en roodvlees noem maar op

:stupid:

Ik eet alleen biologisch. Liever biologische kip eten van ruim 20 euro de kilo dan deze troep.....

:barf:

mensen moeten eens meer willen betalen voor hun eten, 5 euro voor een kilo kipfilet is echt niet goed....

biologisch xD, waarom meer betalen als het voor minder kan. Als jij bewijze van spreken meer dan een kg kip per dag eet dan kan ik je vertellen dat je niks overhoud voor andere dingen

No problem

1,80 73kg :roflol: en nu pas beginnen met voeding en je hoeft niet per definitie kip te eten, licht er maar aan wat je wil maar gezien je statts lijkt het me bulken. Je kan ook vis eten en roodvlees noem maar op

Hahah dat weet ik ook oet inderdaad veel eten..
Maar hoeveel vis en roodvlees moet ik ong per dag eten dan?

Zie hier, de simpele gedachtengang die verantwoordelijk is voor kinderarbeid, bio-industrie, milieuvervuiling en meer van dat soort fantastische uitvindingen...

Het kan misschien wel simpel zijn. Maar zo denkt merendeel er wel over. En in deze sport eten we gewoon veel vlees/vis en als ik dat allemaal biologisch wil halen dan word het onbetaalbaar.

Hahah dat weet ik ook oet inderdaad veel eten..
Maar hoeveel vis en roodvlees moet ik ong per dag eten dan?

Je moet eerst wat naturel gainen, je moet nog niet eens aan AAS denken als je nog niet eens weet wat je moet eten. En als je 73kg bent kan je nog makkelijk gainen zonder AAS. Maar begin maar is even met stickys lezen en met een voorstel komen.

Laatst bewerkt:
biologisch xD, waarom meer betalen als het voor minder kan. Als jij bewijze van spreken meer dan een kg kip per dag eet dan kan ik je vertellen dat je niks overhoud voor andere dingen

Ik snap dat ook wel, maar dan zou ik andere prioriteiten stellen. Door mijn eiwitten ergens anders uit te halen of door dan maar wat minder te eten als ik het niet zou kunnen betalen.

Kipfilet voor minder dan 10 euro de kilo is je reinste marteling voor die dieren.

Daarbij, in biologische kip die veel langzamer gegroeid heeft, zitten veel meer voedingsstoffen dan in die in 6 weken opgekweekte kip die door zijn eigen poten zakt van ellende, en daarna nog vol is gespoten met water en zout om meer volume te krijgen.

he ieder zijn eigen keuze, maar als iedereen biologisch of tenminste scharrel gaat eten, zal dat ook stukken goedkoper worden. doe dus mee! haha :D

Ik snap dat ook wel, maar dan zou ik andere prioriteiten stellen. Door mijn eiwitten ergens anders uit te halen of door dan maar wat minder te eten als ik het niet zou kunnen betalen.

Kipfilet voor minder dan 10 euro de kilo is je reinste marteling voor die dieren.

Daarbij, in biologische kip die veel langzamer gegroeid heeft, zitten veel meer voedingsstoffen dan in die in 6 weken opgekweekte kip die door zijn eigen poten zakt van ellende, en daarna nog vol is gespoten met water en zout om meer volume te krijgen.

he ieder zijn eigen keuze, maar als iedereen biologisch of tenminste scharrel gaat eten, zal dat ook stukken goedkoper worden. doe dus mee! haha :D

ga effe ergens anders huilen man.

in 6 weken opgekweekte kip die door zijn eigen poten zakt van ellende, en daarna nog vol is gespoten met water en zout om meer volume te krijgen.

dit hierboven doet me best wat maarja dat is de industrie. weet ook niet wat hier aan te doen. Maargoed er zit volgens mij amper water in mijn kipfilet en zout merk ik helemaal niet..................?

Als echt bewezen is dat er bijvoorbeeld zoveel procent meer water en zout in zit en minder eiwitjes dan zou ik best 7 of 8 euro betalen om wel "goede kip" te kopen

maar 20 euro????????? voor mensen met een minimum inkomen betekent dat nooit meer kip eten hehe

Je hoeft echt geen pond kip per dag te eten hoor. Je kunt je eiwitten uit heel veel andere bronnen halen. Het kost wel wat meer, maar als je kijkt hoeveel leed je bespaart met twee tientjes per week...

Tips:

Vis (wel ff checken op [Link niet meer beschikbaar])
Biologisch rundvlees is niet zo duur
Noten
Eitjes
Vleesvervangers
Kwark

110kg hier, eet minder dan 500g vlees per week. Wat nou niet gainen?

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

ga effe ergens anders huilen man.

Da's geen huilen.

Je kunt je kop ook uit het zand halen? Dat jij ervoor kiest om bio-industrie vlees te eten, prima, be my guest. Maar geef dan niet af op mensen met andere principes, beetje flauw en makkelijk.

zal er eens over nadenken want ik zweer echt bij kip. ik eet miniaal 250 gram vlees en 200 gram vis elke dag...MINIMAAL

soms kan het zijn 450 kip op een dag of 450 vis...maar meestal combootje

ohja en de lamsbiefstuk van de aldi:cool:....damnnnn wat is dat lekker

110kg hier, eet minder dan 500g vlees per week. Wat nou niet gainen?
Je hebt ook ****ing 22% vet...kan wel zien dat je zo weinig vlees eet!

Voor mij gewoon kiloknaller kip...want 20euro/kg is voor een bb'er geen doen..dan maar net iets slechtere voedingswaarden..ik neem het voor lief.

wrm kip jongens kom nou zeg

2 bak tonijn = 90 eiwit
4 shep whey van 30 eiwit = 120
1 bak kwark = 50 eiwit
caseine protein = 40eiwit
10 eieren = 80 eiwit

330 kwaliteit eiwtten en goedkoper kan je haast niet dan dit

af en toe eet ik wel is kip maar niet vaak

Terug
Naar boven