MuscleMeat

kipfilet 3.79 per kilo

:stupid:

Ik eet alleen biologisch. Liever biologische kip eten van ruim 20 euro de kilo dan deze troep.....

:barf:

mensen moeten eens meer willen betalen voor hun eten, 5 euro voor een kilo kipfilet is echt niet goed....

Woon een tijdje in Beijing, 1,80 de kilo.... whoop whop whop. Dagelijks 3 kippenborstjes mjam.

Ik zag gisteren ook nog wat kipfilet liggen voor 3,79. Dus miss voor de mensen die het vergeten zijn, het zou er nog kunnen liggen.

En over de discussie please laat iedereen gewoon eten waar hij of zij zin in heeft. En die bio-crap bewaar dat maar voor de mensen die er zoveel omgeven en dus die kip niet meer eten

ze liggen er nog steeds

Ik heb de kip gehad, maar was niet zo lekker.

Ik heb de kip gehad, maar was niet zo lekker.

idd, ik heb hem veel vaker gehad en smaakt mij altijd prima bepaalde sliertjes en stukjes verwijderen.

Nog een bereidingstip voor de mensen die helemaal niets kunnen op kook gebied en hem klakkeloos in een pan gooien en wachten tot ie kurk droog is :P.

1. Zorg dat de pan verschrikkelijk heet is , gooi ze in de pan en schroei ze dicht aan beide kanten ( dus niet doorbakken )

2. Doe ze zon 8min op 180 graden in de oven ( gehele stukke kip dus niet in blokjes ).

3. Haal ze uit de oven doe er een beetje zilverpapier overheen en laat ze even afkoelen ( als je het direct gaat snijden dan gaat al het vocht eruit en word het snel droog )

Laatst bewerkt:
Leuk ja, ik vond de 8 rundertartaartjes voor 4 euro van afgelopen week ook niet duur.

Terug
Naar boven