Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is je weegschaal wel geijkt? Waarschijnlijk niet dus ga er maar vanuit dat je weegschaal niet klopt.
Wat is dit voor redenering? Is het dan onmogelijk dat de inhoud niet overeenkomt met wat er op de pot staat?
TS aanraden dat hij even wat andere zaken afweegt om te vergelijken hoe die metingen lopen (ik denk maar aan 1 kg bloem; blok kaas van paar honderd gram,..) als alles afwijkt -> probleem met weegschaal lijkt me.
Maar om daar zo van uit te gaan...machinaal vullen kan ook iets misgaan.
Test het en bespreek het met BnF.
Ik had er aan gedacht om het te wegen maar nooit de proef op de som genomen. Bij mijn volgende bestelling ga ik het doen.
Haha dit is ook een manier hé

In plaats van te speculeren, misschien gewoon even vragen welke weegschaal hij gebruikt heeft ? meestal staat daar meteen ook op vermeld welke hoeveelheid die aankan en wat de foutmarge is. Als de weegschaal geschikt is voor het meten van die hoeveelheid in een keer, dan lijkt het me weinig waarschijnlijk dat ie een fout van enkele honderden gram maakt hoor ! En dan vind ik dat die klacht meer aandacht verdient.
Als ie natuurlijk zoals beweerd een personen-weegschaal gebruikte, dan lijkt het me anderzijds even logisch dat er verder niet op de klacht ingegaan wordt.
Als jij zeker weet dat het 4200 gram is, EN dat dit minder is dan de toegestane maximale afwijking wat een product mag hebben binnen NL, dan sta je in je recht en heb je dus recht op een nieuw product. Die is je bijdeze per mail afgewezen en rest je nog maar één mogelijkheid: een rechtsgang. Veel succes!![]()

Als jij zeker weet dat het 4200 gram is, EN dat dit minder is dan de toegestane maximale afwijking wat een product mag hebben binnen NL, dan sta je in je recht en heb je dus recht op een nieuw product. Die is je bijdeze per mail afgewezen en rest je nog maar één mogelijkheid: een rechtsgang. Veel succes!![]()
.Lijkt me logisch dat die potten allemaal machinaal gevuld worden en dus allemaal evenveel bevatten ? Ik kan me moielijk voorstellen dat ze elke pot met de hand gaan vullen![]()

De verpakkingen van de Whey Perfection worden altijd machinaal gevuld bij onze leverancier en bevatten het E-teken. Dit betekend dat er altijd de juiste hoeveelheid bevatten met een minimale wettelijke afwijking. Kan betekenen dat de ene keer deze verpakking tien gram minder en de andere keer tien gram meer kan bevatten. Wil je jouw mail even doorsturen naar ralf@bodyenfitshop.nl samen met je THT en batchnummer, dan ga ik kijken of ik nog wat voor je kan betekenen.Vorige week bestelde ik een 4540 gram verpakking van Whey Perfection Banana Milkshake bij bodyenfitshop.nl. Aangezien de vorige keer dat ik hier dezelfde verpakking bestelde er niet de beloofde hoeveelheid shakes uit kreeg bedacht ik me om het deze keer eerst te wegen alvorens de verpakking te openen. Tegen mijn verwachting in bleek er slechts 4200 gram in de verpakking te zitten. Daarom stuurde ik hen een mail, nadat zij een aantal andere verpakkingen gewogen hadden kreeg ik een reactie. Hierin stond dat in de geteste verpakkingen een ruim voldoende gewicht zat. Dit valt me dan toch tegen nadat ik bij hen afgelopen periode voor meer dan €120 aan producten heb gekocht. Iemand tips hoe ik dit het beste verder aan kan pakken?
Bij voorbaat dank,
Rein.
Fouten kunnen gebeuren. De vorige keer was het wellicht gewoon het schepje waarmee je grotere shakes maakte en dus minder had. Deze maal mogelijk eens een machinale fout ofzo, kan gebeuren.Vorige week bestelde ik een 4540 gram verpakking van Whey Perfection Banana Milkshake bij bodyenfitshop.nl. Aangezien de vorige keer dat ik hier dezelfde verpakking bestelde er niet de beloofde hoeveelheid shakes uit kreeg bedacht ik me om het deze keer eerst te wegen alvorens de verpakking te openen. Tegen mijn verwachting in bleek er slechts 4200 gram in de verpakking te zitten. Daarom stuurde ik hen een mail, nadat zij een aantal andere verpakkingen gewogen hadden kreeg ik een reactie. Hierin stond dat in de geteste verpakkingen een ruim voldoende gewicht zat. Dit valt me dan toch tegen nadat ik bij hen afgelopen periode voor meer dan €120 aan producten heb gekocht. Iemand tips hoe ik dit het beste verder aan kan pakken?
Bij voorbaat dank,
Rein.
je hebt vast wel iets liggen waarvan je het gewicht exact weet. Sommige (vooral oude) keukenweegschalen hebben serieuze afwijkingen
.