MuscleMeat

Klacht over Whey Perfection van Body&Fitshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
De verpakkingen van de Whey Perfection worden altijd machinaal gevuld bij onze leverancier en bevatten het E-teken. Dit betekend dat er altijd de juiste hoeveelheid bevatten met een minimale wettelijke afwijking. Kan betekenen dat de ene keer deze verpakking tien gram minder en de andere keer tien gram meer kan bevatten. Wil je jouw mail even doorsturen naar ralf@bodyenfitshop.nl samen met je THT en batchnummer, dan ga ik kijken of ik nog wat voor je kan betekenen.

Ralf

Mocht er per ongeluk te veel inzitten moet ik het dan terug sturen hahaha

Ik heb er nooit klachten over en nog nooit gewogen.
Voor dat geld ga ik niet zeuren en daarbij als er iets zou zijn lossen jullie naar mijn ervaring alles netjes op

Ik vraag me af of mensen thuis ook alles nawegen uit de supermarkt??? :-D

Jonathan Later heeft een tijdje terug pics gepost op fb van gewogen zalm etc uit de supermarkt en die verpakkingen bevatten allemaal minder dan aangegeven

en ik snap niet waarom iedereen die jongen hier aanvalt, het is toch logisch dat hij krijgt waarvoor hij betaald.

B&F is zoiezo een topbedrijf!

Ik heb nooit een reactie gehad op mijn mail dat ik een product bestel wat niet overeen komt met de verwachtingen.

En negatieve reacties worden niet getoond op hun site. Ze vroegen voor mijn mening niet gratis reclame.
Ziet ook geen 1 sterren staan bij hun huismerken ;).

Geloof jij nou serieus alles wat gezegd wordt wat een supplement doet? :o B&F gaat naar mijn mening wel een beetje te ver met de claims die ze eruit gooien. Maar dat geloof je toch allemaal niet? Elk product is het nieuwste, het beste in wat dan ook :rolleyes: Aan jou de taak om uit te zoeken of er genoeg bewijs voor is. Vaak zijn er tegenstrijdige onderzoeken voor elke werking van een supplement, Als mensen geloven dat het werkt en er is genoeg vraag naar is het logisch dat ze het gaan verkopen. Het blijft een bedrijf natuurlijk.

En kijk is bij total protein, één van de producten die wat minder goed ontvangen is van hun. Ik zie daar genoeg slechte reviews. Het lijkt mij logisch dat een goed bedrijf gewoon goede kwaliteit producten levert. Is het nu verdacht om goede producten te maken? De reviews zou ik trouwens nog minder serieus nemen dan de claims die ze maken op hun producten.

Meerdere bestellingen bij hun geplaatst. Geen enkel probleem, altijd op tijd geleverd. En de producten die zijn kwalitatief goed, altijd gekregen wat ik verwachte. Ze hebben alles gewoon goed voor mekaar, dit is ook waarom zoveel mensen hun misschien wel onterecht verdedigen.

ik heb zelf toevallig op maandag 29 april 4540 gram frambosen milkshake gekocht, was toch wel nieuwschierig of de hoeveelheid klopt. heb het gemeten met een weegschaal tot 5kg die op de gram naukeurig is en er zat bij mij 4586 gram in. Klopte dus gewoon bij mij!

Mocht er per ongeluk te veel inzitten moet ik het dan terug sturen hahaha

Ik heb er nooit klachten over en nog nooit gewogen.
Voor dat geld ga ik niet zeuren en daarbij als er iets zou zijn lossen jullie naar mijn ervaring alles netjes op

De gemiddelde mens gelukkig niet, maar geloof me, er zijn er, geloof me. Ze tellen het aantal stuks in verpakkingen, wegen ze etc,

Klopt! Heb zelf jarenlang bij AH gewerkt en mensen wegen zelfs de bospeen :o

Deze klacht is geloof ik afgehandeld, en anders hoor ik het wel van de TS. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven