oebi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
De verpakkingen van de Whey Perfection worden altijd machinaal gevuld bij onze leverancier en bevatten het E-teken. Dit betekend dat er altijd de juiste hoeveelheid bevatten met een minimale wettelijke afwijking. Kan betekenen dat de ene keer deze verpakking tien gram minder en de andere keer tien gram meer kan bevatten. Wil je jouw mail even doorsturen naar ralf@bodyenfitshop.nl samen met je THT en batchnummer, dan ga ik kijken of ik nog wat voor je kan betekenen.
Ralf
Mocht er per ongeluk te veel inzitten moet ik het dan terug sturen hahaha
Ik heb er nooit klachten over en nog nooit gewogen.
Voor dat geld ga ik niet zeuren en daarbij als er iets zou zijn lossen jullie naar mijn ervaring alles netjes op
Ik vraag me af of mensen thuis ook alles nawegen uit de supermarkt
:-D

.
B&F gaat naar mijn mening wel een beetje te ver met de claims die ze eruit gooien. Maar dat geloof je toch allemaal niet? Elk product is het nieuwste, het beste in wat dan ook
Aan jou de taak om uit te zoeken of er genoeg bewijs voor is. Vaak zijn er tegenstrijdige onderzoeken voor elke werking van een supplement, Als mensen geloven dat het werkt en er is genoeg vraag naar is het logisch dat ze het gaan verkopen. Het blijft een bedrijf natuurlijk.