AndroidHealthClinic

Klassiek fysiek

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
Waardering
235
Lengte
1m80
Hi all,
http://www.youtube.com/watch?v=ESCqT07y9nk 0:45, ik weet niet hoe hij heet (iemand een naam?) maar is uit een scene uit Stay Hungry. Is zo'n fysiek haalbaar met gemiddelde genen en de nodige toewijding (en chemische hulpmiddelen zijn dan ook nodig, dat weet ik), en kun je dat behalen met de manieren van tegenwoordig (test kuurtjes of wat dan ook dus de moderne steroiden) of moet je dat met 5 uur p/d trainen en compleet op dianabol halen?

Gr.

gewoon elke dag hard trainen goed eten en zien hoever je komt.

Uiteraard is dit haalbaar met alles wat je opnoemt. Maar zo makkelijk is dat nog allemaal niet vriend...

idd het is niet de spuit erin 3 x ff trainen en klaar.

Als je nu begint met 3 a 4 keer per week 45 a 60 minuten te trainen en serieus eten ben je tegen je 21ste al wel een flinke kerel. Als je dan flink wat kuurjtes doet zal je wel een arnold kunnen worden :)

• Topic Starter Topic Starter
Haha, sorry dan dat het zo overkomt. Ik ben me er wel van bewust wat het kost (nouja voor zover als kan, misschien kan ik het me nog niet helemaal voorstellen dat bbing niet zo makkelijk meer is over bijv. 7 jaar als dat het nu is, je hebt dan tenslotte nog meer verplichtingen). En ik wou van het kuren er eigenlijk ook niet bij zetten want zo lijkt het net alsof ik denk '3x spuit erin en klaar' maar als ik het er niet bij zet dan krijg ik reacties als 'forget it, dan zul je toch echt nog wat anders nodig hebben' dus maakte eigenlijk niet uit wat ik neer zet :p Maar ondanks dat ik er een beetje makkelijk over praat, is het haalbaar met de eisen die ik op noem? Of heeft hij ook uitzonderlijke genen?

De reden waarom ik dat van die dianabol vroeg was omdat hij nogal vochtig lijkt te staan, **** flinke reply weer trouwens had korter gekund.

Laatst bewerkt:
Toch vreemd dat ik in sommige topics droge beachboy fysieken zie langskomen en dan wordt er vaak gezegd: 'Niet haalbaar, hij staat erg droog en heeft daarnaast nog flink wat massa'. Kan natuurlijk zijn dat ik het door de war haal met 'naturel haalbare fysieken'-topics.

Sorry voor de dubbelpost, maar weet iemand btw wie dit is (of die gozer aan de overkant?)

Toch vreemd dat ik in sommige topics droge beachboy fysieken zie langskomen en dan wordt er vaak gezegd: 'Niet haalbaar, hij staat erg droog en heeft daarnaast nog flink wat massa'. Kan natuurlijk zijn dat ik het door de war haal met 'naturel haalbare fysieken'-topics.

Dit is zeker haalbaar. Maar of het naturel haalbaar is... Ik betwijfel het eerlijk gezegd.

Ook een uitzonderlijk fysiek, zijn bouw heeft hij te danken aan zijn genen, jij zal er bijvoorbeeld heel anders uitzien met zijn bf% en dezelfde spiermassa.

waarom wil je naturel blijven eigenlijk? als je echt zon lichaam wilt en zonder aas niet lukt moet je keuzes maken

Absoluut haalbaar! Ik denk zelf dat iemand die een goede aanleg heeft dit naturel zeker voor 90-100% kan halen (met voldoende toewijding etc ofcourse).

waarom wil je naturel blijven eigenlijk? als je echt zon lichaam wilt en zonder aas niet lukt moet je keuzes maken

Goed punt, maar het probleem is dat de meesten te vroeg naar de aas grijpen. Als hij doet zoals hij zegt, naturel trainen tot zijn 21 en alles geven qua voeding/training. En hij is er nog niet dan is het inderdaad een optie. Maar in de realiteit is het helaas vaak anders.

Als jij nou eens ff je domme opmerkingen voor je laat. Als je het niet eens bent met mijn mening kun je dat ook wel op een normale manier zeggen.

Je onderschat eerlijk gezegd wat naturel mogelijk is. Alhoewel ik eigenlijk ook mijn doelen moet bijstellen sinds ik 'naturel body' zijn pics heb gezien... Maar dit is dan ook het internet :).

Waarom 10 jaar naturel trainen als het met de spuit wat sneller gaat? :)

cool filmpje

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Omdat niet iedereen de makkelijke weg wil kiezen.

Omdat ik 13 jaar geleden nog babypoeder op me reet had zitten.
En inderdaad ziet het er natuurlijk heel anders uit op een ander frame maar dan zou je eigenlijk nooit meer een streeffysiek kunnen stellen als je het zo blijft bekijken :p Ik doel vooral op de massa en het bijbehorende vp%
Keuze voor AAS kan ik weinig over zeggen op mijn leeftijd maar denk dat het nog wel iets later wordt als 21 want volgens mij zit je op 24-25 pas op je natuurlijke testosteron-piek toch? Tenzij ik natuurlijk al het fysiek zonder AAS behaal, maar sinds ik begon met trainen zijn die streeffysieken wel 3x zo groot geworden dus ben bang dat ik dan ook nog wel weer wat groter wil zijn.

Echt niemand die de naam weet?

Test piek is al eerder hoor, die heb je nu ongeveer. Sowieso neemt die redelijk langzaam af.

Terug
Naar boven