Fitness Seller

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

Omnipotent

Advanced Bodybuilder
Waardering
0

ik heb al bijna 3 jaar geen nieuwe kleding gekocht, mensen in de kroeg zeggen weleens dat ik altijd dezelfde kleren draag. overdag heb ik gewoon werkkleding aan van mijn bedrijf. als ik ga winkelen vind ik het altijd erg moeilijk om iets moois te vinden. ik loop meestal gewoon in een spijkerbroek en een simpel t-shirt. heeft iemand tips voor mij?

Koop gewoon wat je mooi vindt en vooral lekker zit

Koop datgeen waarvan je denkt dat 't bij je past.

Neem een vrouw mee, die hebben er wat meer kijk op.

+1

Gewoon een chickie vragen of twee chickies. Ga met ze mee, volg ze slaafs denk niet na en vertrouw maar gewoon op hen. Probeer zelf wel een budget te stellen anders worden ze wild, maar voor de rest laat vooral hen de kleren uitzoeken.

Je moet die chicks alleen de eerste twee keer laten bepalen wat je draagt. Daarna ga je het zelf ook leuk vinden en weet je zelf wel wat je moet kopen.

Wel een tip als je een vrouw mee neemt blijf uit de buurt van dames winkels want dan ben jij in ene niet degene die kleding nodig heeft maar zei :p

koop gewoon een string meer heb je niet nodig:thumbs:
let maar eens op wat voor een aandacht je krijgt in de kroeg:D

Een zwembroek bij de Sting (daar hebben ze leuke liggen) En dan ga je de hele zomer in en rond het zwembad hangen :cool: of op het strand.

Koop wat je zelf leuk vind!!! Iemand die een vrouw mee neemt heeft zelf geen smaak........ Je laat je toch niet aankleden als soort nephunk die alles draagt wat een vrouw wil???

Draag door de week meestal mijn uniform maar een combat broek met kisten en een polo zie ik niet snel mode worden :o

• Topic Starter Topic Starter
ik heb wel mijn eigen smaak, maar dat is meestal geen mode. probleem dus.

dus...jij bent een FashionFaggot?

ik heb wel mijn eigen smaak, maar dat is meestal geen mode. probleem dus.

Maar je hoeft toch niet perse te kopen wat in de mode is? Zo'n ballerig sjaaltje is nu in en een nerderige bril (zie topic ook in allerlei). Probeer als je graag iets modieuzer wil zijn, iets te kopen in modieuze winkels, maar wel iets wat je zelf mooi vind. Op die manier koop je iets modieus en toch iets wat je mooi vind. Ik winkel zelf altijd alleen, op die manier koop ik zelf wat ik mooi vind, en heb ik achteraf geen spijt, succes!!

Tijdje terug had ik altijd een vriendin die ik blindelings volgde, vaak kocht ik dan iets wat ik stront lelijk vond. Zelfs zo lelijk dat ik het bijna niet durfde aan te trekken.

Uiteindelijk ga je er toch mee rondlopen en krijg je complimentjes voor je leuke kleding, en blijkt het uiteindelijk toch leuk te zijn. Maar nu word dat dus wat moeilijker :D

ik heb al bijna 3 jaar geen nieuwe kleding gekocht, mensen in de kroeg zeggen weleens dat ik altijd dezelfde kleren draag. overdag heb ik gewoon werkkleding aan van mijn bedrijf. als ik ga winkelen vind ik het altijd erg moeilijk om iets moois te vinden. ik loop meestal gewoon in een spijkerbroek en een simpel t-shirt. heeft iemand tips voor mij?

Kleed je hoe jij bent, een spijkerbroek met een strak Tshirtje waar scheuren inzitten door je gegroeide spieren.

Draag gewoon een beetje sTvolle, normale spijkerbroek, en gewoon een net t-shirtje, neem geen vrouw mee want dan heb je volgende dag een kledingkast vol met roze.

Loop ook alsjeblieft niet met je spijkerbroek half op je reet met een bjorn borg boxer erboven uit, want dat is ook zo ****ing gay.

Kom een beetje stoer over, maar niet té, mensen moeten niet denken daar is die Mr. Big Shot weer, zorg dat de kleuren bij mekaar passen, ik draag vaak zwart, omdat zwart met alles gaat.

Kijk ook een beetje om je heen naar types die op jou lijken of waarvan je zegt dat zou mij heel erg gaaf staan, dan is de keuze makkelijk gemaakt, maar ga ook weer niet mensen lopen kopieren...

Veel plezier ;)

Terug
Naar boven