XXL Nutrition

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

Draag gewoon een beetje sTvolle, normale spijkerbroek, en gewoon een net t-shirtje, neem geen vrouw mee want dan heb je volgende dag een kledingkast vol met roze.

Loop ook alsjeblieft niet met je spijkerbroek half op je reet met een bjorn borg boxer erboven uit, want dat is ook zo ****ing gay.

Kom een beetje stoer over, maar niet té, mensen moeten niet denken daar is die Mr. Big Shot weer, zorg dat de kleuren bij mekaar passen, ik draag vaak zwart, omdat zwart met alles gaat.

Kijk ook een beetje om je heen naar types die op jou lijken of waarvan je zegt dat zou mij heel erg gaaf staan, dan is de keuze makkelijk gemaakt, maar ga ook weer niet mensen lopen kopieren...

Veel plezier ;)

Past mooi bij de bevolking van je stadje en word niet snel vies, wat wil je nog meer.

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

ik heb al bijna 3 jaar geen nieuwe kleding gekocht, mensen in de kroeg zeggen weleens dat ik altijd dezelfde kleren draag. overdag heb ik gewoon werkkleding aan van mijn bedrijf. als ik ga winkelen vind ik het altijd erg moeilijk om iets moois te vinden. ik loop meestal gewoon in een spijkerbroek en een simpel t-shirt. heeft iemand tips voor mij?

neem alsjeblieft een meisje mee, en dan niet je moeder!

pff ga naar sting of forecast ofzo hebben ze toch wel kleding zeker ? :D

neem alsjeblieft een meisje mee, en dan niet je moeder!

Dat zeg ik net, dan heb je volgende dag een kledingkast vol met roze, dat schiet dus ook niet op.

Neem dan gewoon een vriend van je mee waarvan je zoiets heb die heb wel gave kleren waar ik mezelf ook in zie lopen, zolang je em maar niet kopieerd.

te strakke shirtjes en de korte en/of dunne broekjes probably

ga gewoon naar JF mode man, vind je zo enzo wel iets mooi :D

Gaashempies, stretchpants, speedo's dat wordt het voor 2008.
Tenminste als ik naar al die foto's kijk in het topic, meest roffe foto :D

ik heb wel mijn eigen smaak, maar dat is meestal geen mode. probleem dus.

Jij vindt dat een probleem, ben je een fagget of niet?
Je kleedt je toch hoe je zelf wilt, een beetje persoonlijkheid mag wel.
Er is niets mis met een spijkerbroek en een gewoon t-shirt. Mode sucks

Boeiend!

Spijkerbroek en t-shirt.

Als je hetzelfde shirtje 3x per dag wil tegenkomen wel jah...
Zo vervelend als je tijdens het uitgaan of op school iemand tegenkomt met hetzelfde outfit.

TS, gewoon een paar winkels langsgaan en je laten adviseren.
Als ze met spul aankomen wat je niet bevalt naar een andere winkel gaan.

:roflol:@rekening houden met "de mode"

ecto zijn is ook in de mode trouwens

Wat me wel opgevallen is, is dat de maten anders zijn geworden :D
De Large van vroeger lijkt wel de M van nu en de XL is de L geworden, dus alsof ze de maten naar beneden hebben gehaald vanwege de dikkertjes.
Daarnaast snap ik al helemaal niks van het feit dat de ene Large de andere Large niet is.:cool:

Terug
Naar boven