AndroidHealthClinic

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

ik heb al bijna 3 jaar geen nieuwe kleding gekocht, mensen in de kroeg zeggen weleens dat ik altijd dezelfde kleren draag. overdag heb ik gewoon werkkleding aan van mijn bedrijf. als ik ga winkelen vind ik het altijd erg moeilijk om iets moois te vinden. ik loop meestal gewoon in een spijkerbroek en een simpel t-shirt. heeft iemand tips voor mij?

C & A ! Je vind er echt mooie shirts/hemden en leuke (zomer)broeken voor een leuke prijs :D Of moet het state of de art verwassen Replay shirts zijn van 80 euro waar je naar 3 keer dragen de auto mee kan cleaneren.

:fu: haters :fu:

En sowieso je kleding passen en niet even in de handen pakken en kijken, dus gewoon aantrekken en voor de spiegel gaan staan.

Replay, G-star, etc:D

Neem een vrouw mee, die hebben er wat meer kijk op.

:roflol: niet doen...tenzij je als een mongooltje wilt worden aangekleed volgende de laatste "mode"....1 keer nooit meer
ik heb zelf ook altijd wel moeite met mooie kleding vinden, ga dan ook meestal met lege handen naar huis. Maar als ik dan iets vind ben ik er ook mega enthousiast over. Dit probleem doet zich meestal voor met schoenen trouwens...je vind bijna nergens meer iets.

jongens het zou wel leuk zijn als we als bb of als ''gespierde kereltjes'' een beetje beter erbij konden lopen. Het kan namelijk best! De mensen hebben al zo'n negatieve kijk op bb, en als je, je ook al zo barbaars en klasseloos gaat kleden helpt dat aardig de ideeen van de massa in de hand! ik zou zeggen, probeer als bb (of in de regel als minderheid) zo stylvol mogelijk (niet overdreven, of gay) en klassevol mogelijk over te komen! dus probeer kleding waarin de spiermassa (extra) wordt geaccentueerd te vermijden, ook is het belangrijk dat je mensen niet probeert te imponeren met je brede verhoudingen en tot slot, probeer juist extra tollerant te zijn tav zaken die agressie opwekken.
en voor alle mannen, sinds wanneer is het ''gay'' om er verzorgt uit te zien, is verzorging en klassa alleen maar toegeschreven aan de homocoïtusuele man? sowieso vind ik dat het woord ''gay'' hier te vaak wordt gerbuikt, stel je voor hoe dit voor de ''same-geaarden'' onder ons wel niet moet zijn, als zij dit dagelijks hier moeten lezen! btw. ik val zelf op dames hoor...hahaha

jongens het zou wel leuk zijn als we als bb of als ''gespierde kereltjes'' een beetje beter erbij konden lopen. Het kan namelijk best! De mensen hebben al zo'n negatieve kijk op bb, en als je, je ook al zo barbaars en klasseloos gaat kleden helpt dat aardig de ideeen van de massa in de hand! ik zou zeggen, probeer als bb (of in de regel als minderheid) zo stylvol mogelijk (niet overdreven, of gay) en klassevol mogelijk over te komen! dus probeer kleding waarin de spiermassa (extra) wordt geaccentueerd te vermijden, ook is het belangrijk dat je mensen niet probeert te imponeren met je brede verhoudingen en tot slot, probeer juist extra tollerant te zijn tav zaken die agressie opwekken.
en voor alle mannen, sinds wanneer is het ''gay'' om er verzorgt uit te zien, is verzorging en klassa alleen maar toegeschreven aan de homocoïtusuele man? sowieso vind ik dat het woord ''gay'' hier te vaak wordt gerbuikt, stel je voor hoe dit voor de ''same-geaarden'' onder ons wel niet moet zijn, als zij dit dagelijks hier moeten lezen! btw. ik val zelf op dames hoor...hahaha

Gast, waar heb je het over. Ik geloof niet dat jij even gaat bepalen wat andere mensen moeten gaan dragen :roflol:

Gele broek
Witte blauwe gestreepte tshirt

Ballin'

:roflol:

Idd, neem een vrouw mee om jou wat te ondersteunen. (en niet andersom dus!)

Doe eens gek een ga nu naar de site van Wehkamp of H&M en plak hier wat dingen die jij nu zou kopen.

S kijken of het zo erg is als je zelf zegt.

weet je het zeker?

hahaha..:roflol:

Idd, neem een vrouw mee om jou wat te ondersteunen. (en niet andersom dus!)

Je moet idd gewoon een vriendin vragen om wat dingen met je te kopen. Wel een dominante dame.. niet iemand die "ok" zegt als je begint te zeiken dat je geen zin meer hebt na 5 minuten :D

nee jonge..niet doen, geen vrouwen ...koop waar jij je lekker/zeker in voelt en ga niet als een modepopje/nicht rondlopen want elke keer als je dan iemand hoort lachen zul je denken dat ze om jou lachen

nou rawplayer, volgens mij ben jij echt gek he kerel, waar zeg ik wie-wat moet dragen! of had je gewoon niets te melden en trok je, uw bek alleen maar weer open! als je niets te melden hebt moet je ook niet onnodig het forum vervuilen he! of heb je thuis of op je werk te weinig de touwtjes in de handen knul? zodat alles bij jouw zo offensief neerkomt, en is dit hierbij een uitlaatklep voor je!

nee jonge..niet doen, geen vrouwen ...koop waar jij je lekker/zeker in voelt en ga niet als een modepopje/nicht rondlopen want elke keer als je dan iemand hoort lachen zul je denken dat ze om jou lachen

ik geloof dat jij erg negatieve ervaringen hebt met het winkelen met vrouwen?

Kan je vertellen dat ze echt niet allemaal zo erg zijn!

nou rawplayer, volgens mij ben jij echt gek he kerel, waar zeg ik wie-wat moet dragen! of had je gewoon niets te melden en trok je, uw bek alleen maar weer open! als je niets te melden hebt moet je ook niet onnodig het forum vervuilen he! of heb je thuis of op je werk te weinig de touwtjes in de handen knul? zodat alles bij jouw zo offensief neerkomt, en is dit hierbij een uitlaatklep voor je!

Weet je zeker dat je geen vrouw bent? Of moet je nog uit de kast komen?

:roflol:!!!!

hotpants voor de females
en voor de bokken poseerslips

@rawplayer, hey dikkertje je kan ook te ver gaan he! dit is nou typisch gedrag van een mbo'er! ik laat mij niet meer met jouw in, zo dom ben je kerel...

Terug
Naar boven