MuscleMeat

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

vind het altijd wel lachen, van die ventjes die beginnen miepen dat ze geen spijkerbroek meer aankunnen
zit hier op pl-wedstrijd, dus lopen hier hoop kerels met dikke billen rond en daar zijn er ook bij die een mooie modieuze GASP aanhebben dus denk niet dat er hier veel zijn die moeten zeuren dat ze niets kunnen vinden

vind het altijd wel lachen, van die ventjes die beginnen miepen dat ze geen spijkerbroek meer aankunnen
zit hier op pl-wedstrijd, dus lopen hier hoop kerels met dikke billen rond en daar zijn er ook bij die een mooie modieuze GASP aanhebben dus denk niet dat er hier veel zijn die moeten zeuren dat ze niets kunnen vinden

Zij hebben wel een dikke buik, waardoor de taille geen probleem is. Bij bodybuilders is dat wel anders.

Ik heb wel geen probleem om broeken te vinden hé:o

Heb afgelopen week mijn kledingkast uitgeruimt, 2 vuilniszakken vol:o
Leuk toch dat mensen die het minder hebben nu ook in Replay, Diesel, Nudie, etc kunnen lopen:cool:

Alsof het voor hun een **** uitmaakt of er "replay" of zeeman op staat. Zo'n mensen zijn al blij dat ze überhaupt kleren hebben ;).

En tenzij ik helemaal seniel word is "ik heb uitgeruimd" nog altijd met een -d. :)

Zij hebben wel een dikke buik, waardoor de taille geen probleem is. Bij bodybuilders is dat wel anders.

Ik heb wel geen probleem om broeken te vinden hé:o

Klopt. Maar goed zoeken doet wonderen. Bijv. g-star of replay.. die moet ik mega aansnoeren. Maar een jack n jones zit bij mijn middel al een stuk beter.
Oh en btw; zolang je natural traint; op een gegeven moment zet je niet heel veel kilo's meer aan, zolang je niet achterlijk gaat bulken. Blijf gewoon het hele jaar door in (redelijke) shape en het valt allemaal wel mee met kleding. De eerste 5 jaar is inderdaad erg klote. Dan ga je van een small naar een L of XL. Dan word het een dure grap. Daarna valt het wel mee.

Alsof het voor hun een **** uitmaakt of er "replay" of zeeman op staat. Zo'n mensen zijn al blij dat ze überhaupt kleren hebben ;).

I know, maar is wel funny:p Vind het dan nog wel leuk om ze weg te geven.

En tenzij ik helemaal seniel word is "ik heb uitgeruimd" nog altijd met een -d. :)

Je hebt helemaal gelijk:thumb:
"Zo'n mensen" zal dan wel weer een zin uit België zijn ;)
}}

Ik draag wel graag mooie kleertjes, maar ik haat kleren kopen.

Dit jaar voor de zomer 4 hemdjes, 1 jeans broek, 2 korte broeken en 2 paar schoenen gekocht, en een jasje :cool:

en nu heb ik wel genoeg geld uitgegeven.

Merken interesseren me geen bal

O o, er wordt hier een "ChEq MiJ DaN aLs GrOtE sUpErDuDe In MiJn DuRe KLedInG-topic" geboren...;)

en MichaelSmink is hier koning.

100 euro kan je idd niet omheen soms MAAR ga nu niet dingen zeggen als "maar 100 euro". Voor zo'n broek is dat het echt niet waard, 100 euro wil ik best besteden voor een broek maar laat het dan wel iets speciaals zijn.

Die riem kun je ook krijgen voor 10-15 euro alleen staat er dan een ander merk aan de binnenkant.

Ik vind het merk silver creek wel netjes en soms ook betaalbaar. (volgens mij het huismerk van open32.

en MichaelSmink is hier koning.

100 euro kan je idd niet omheen soms MAAR ga nu niet dingen zeggen als "maar 100 euro". Voor zo'n broek is dat het echt niet waard, 100 euro wil ik best besteden voor een broek maar laat het dan wel iets speciaals zijn.

Die riem kun je ook krijgen voor 10-15 euro alleen staat er dan een ander merk aan de binnenkant.

Ik vind het merk silver creek wel netjes en soms ook betaalbaar. (volgens mij het huismerk van open32.

Ik zei 'maar 100 euro' omdat ik vergeleek met bijvoorbeeld een Replay broek, die zo'n 135 euro kunnen kosten (als het niet meer is)

Ik zou het knap vinden als je zo'n zelfde riem vind:)

waar blijven die foto's?
een fotootje is no big deal, je hoefd zelfs de kleren niet aan te hebben
huphup
show me and you might make me a lover :D

Haha, geef me een momentje:) (schoenen vallen trouwens tegen hoor, het zijn le coqs)

umm overall en laskap

Ik loop in vrijwel aleen maar Italiaanse kleding en ik ben niet bepaald een gangster of iets wat erop lijkt. Dat zijn kleding, schoenen en tassen van Nudie, replay, fornarina, gucci etc etc

Italians do it better, dat is een feit.

De oetlul die zegt dat merkkleding geen betere kwaliteit heeft heeft het mis. Vergelijk (qua duurzaamheid en dat het model goed blijft)
een broek van H&M met een broek van Replay en je zal het absoluut merken.

Wat ik wel verschrikkelijk ordinair en lelijk vind zijn die shirts van bijv. Dolce & Gabbana. En dan die shirts waar het merk erg groot erop gedrukt is. Zo krijgt men een slecht beeld van het merk+makers die van origine zeer mooie sTvolle kleding maken. Maarja het is van Dolce he, dus dan ben je stoer en hoor je erbij en Dolce moet toch (of willen toch) geld verdienen en hun merk populair houden.

Het feit dat zulke merken zo populair zijn, onder veel mensen, is dat zij graag bij de elite willen horen.
Van mij mogen ze, als ze maar door de weeks mijn lege bakken kwark op komen halen met de vuilniswagen en de plantsoentjes in mijn wijk bijhouden.

nee, ecto mode is niet dit topic. ik heb m'n broeken graag baggy rond de schaamstreek, en richting de voeten toe wat strakker.

Ja dat doe ik nou ook, en vergeet niet je 'limited edition' Björn Borg boxer een beetje op te trekken...

Haha, geef me een momentje:) (schoenen vallen trouwens tegen hoor, het zijn le coqs)

"Pauperrrrr!" Whahah;)

OT: Echte beren hebben geen merken nodig om 'iets' te compenseren, maar dragen alleen duurdere kleding als het model beter zit en/of als de kwaliteit beter is. Vaak is het eventuele merkteken, bij echt duurdere kleding, zo klein mogelijk en valt niet op.

foto's zijn ver te zoeken...
smaken afbreken zonder dat er foto's gepost zijn?

Terug
Naar boven