AndroidHealthClinic

Kleding

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Afgekeken van topic: Schoenen :D wat voor kleding heb je aan onder het trainen :D

eeeet boeit me geen mallemoer!

gewoon een ouwe witte ausbroek met een wit of donkergrijs t-shirt, das mijn style :D

Ik heb ook altijd een witte australian aan als ik train en soms een donkere cavello-broek, ben de laatste jaren toch niet veel meer gegroeid :mad:

Als T-shirt heb ik vaak een Nike-shirtje aan maar zomers ga ik over op iets zonder mouwen.. :thumbs:

het boeit je geen meter, maar wel een merk-broek aan (en ook de kleur van het T-shirt maakt uit) ?

Ik heb een afgeknipte joggingbroek aan die ouder is dan sommige leden hier (20 jaar !)... begint nu een gat in het kruis te komen (tsss.. kwaliteit hadden ze toen ook al niet). Die zit gewoon lekker, is lekker dun, geen lastige naadjes en zit me niet in de weg bij oefeningen.

En een T-shirt (kleur onbelangrijk, doorgaans zwart, geel, knal-roze, wit, ... ). Wel altijd met mouwtjes (geen tanktop dus)

lange joggingsbroek van champion, op been-dagen een short van addidas, en een mouwloos shirt

moet vooral comfortabel zijn

Een ex lange trainingsbroek van adadas :D nu issie een beetje ingekort ... shortje.

En de T ... gewoon wat ik in men kast liggen heb, meestal ouwe t's van de kendo ofzo. Zoals ze goed zitten, voor de rest geef ik der geen moer om.

halter shirtje van freddy.

En een old school shortje:)

umbro trainingsbroek en een kappa of addidas shirtje zonder mauwen :eyebrow:

Een trainingsshirt van Mexx. Een Nike trainingsbroek of met de beentraining een korte broek ik geloof van Dyadora of hoe je het ook schrijft.

Nike shorts, en een shirt (willekeurige), schoenen zo afgetrapt mogelijk

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
het boeit je geen meter, maar wel een merk-broek aan (en ook de kleur van het T-shirt maakt uit) ?

boeit me ook geen mallemoer :D want die ausbroek is de enige trainingsbroek die ik nog heb. en die 2 kleuren t-shirts zijn me ouwe shirts. ;) ga niet in me nakie natuurlijk :p

zwarte sport schoenen met zwarte trainingsbroek met zwarte shirt met zwarte belt met zwarte handschoenen met zwarte handdoek met zwarte bidon met zwarte hoofdband met zwarte oorwarmers met zwarte sokken met zwarte ondergoed....

nou ja, alles in het zwart omdat dat mijn oude kleding is.
trek gewoon oude shirts aan, die niet meer zo nettjes zijn

Jopie

mijn versace linnen broek,mijn onderbroek van Calvin Klein en een tank-top van Dolce&Gabbana........:-D

• Topic Starter Topic Starter
ja maar daar heb ik me broek nog aan en btw dat is thuis :D daar loop ik wel vaker met me stengel bloot rond :D

LOL :D

Heb altijd gewoon een trainingsbroek aan en een mouwloos shirt...waarom? omdat ik gemerkt heb dat ik in een t-shirt veel eerder en veel harder zweet dan in een hempje....

korte broek van nike.. blauw of zwart. verder altijd zon mouwloos shirtje van merk weetik het.. koste maar 10-15 euro per stuk. had er een stuk of 5 van ingekocht :D + wa afgetrapte sportschoentjes.

boeit me eik niet echt.. als ik maar gene last van me kleren heb tijdens t trainen.

latexpakje met een leren broek waarbij mn kont ongekleed gaat. hierboven een masker met bijbehorende tennisbal in mn mond.

oh, t ging om trainen. euh, niets gezegd dan.
korte broek (zwart of blauw) en effen t-shirt van Mexx (wit, beige, blauw, geel, groen (allemaal over elkaar:D) gecombineerd met zwarte zaalvoetbalschoentjes van nike

oh, wat vind ik mezelf weer grappig:rolleyes::D

powerhouse lekker comfortabel en ideaal om mee te trainen :thumbs:

Ik draag altijd een berge shirt met militairen bodywarmer, een housebroek en slippers. Een vissershoedje op mn kop en een jaren 80 zonnebril op.

dandyman zei:
latexpakje met een leren broek waarbij mn kont ongekleed gaat. hierboven een masker met bijbehorende tennisbal in mn mond.

oh, t ging om trainen. euh, niets gezegd dan.
korte broek (zwart of blauw) en effen t-shirt van Mexx (wit, beige, blauw, geel, groen (allemaal over elkaar:D) gecombineerd met zwarte zaalvoetbalschoentjes van nike

oh, wat vind ik mezelf weer grappig:rolleyes::D

Waarneer gaan wij samen eff trainen??

Jophinne

Terug
Naar boven