Fitness Seller

Kleding

trainingsbroek van covert en een wijd t shirt

Jazzpants of trainingsbroek met daarop een mouwloze top en als het koud is een vest erover...

Nou, het is maar net wat voor kleur ik me voel :p

Ik moet er uiteraard wel een beetje verzorgd uitzien, aangezien ik ook werk op de sportschool.
Maar meestal heb ik een korte broek aan van Nike of Adidas en een wit of zwart shirtje van G-star(zo'n strakke). Of een lange broek van Nike(grijs of zwart) met hetzelfde shirtje.

Ik doe meestal mijn verschoten werkkleding aan (tshirts/hemden die er echt niet meer uit zien qua kleur) of mijn t-shirts die ik hier een poosje geleden gepost had.

ik draag een driekwart broek hemd en sportschoenen en handschoenen maar die ****ing airco staat op 21graden en dat vind ik 3graden te warm

T- shirt en een broek.

monstrous bump-skills :p

gewoon losse short en een mouwloos shirt

lange broek en t-shirt met lange mouwen en basketsloefkes!!! :-)

gewoon wat ik tegenkom, imo moet je daar komen om te trainen en niet voor de modeshow...moet lekkr zitten, en bij benen een korte broek.

Ik haat die gastjes die aan komen zetten op slippers of van die kwasi hippe waterschoenen met mooie merkrotzooi erop....:mad:

kom trainen en laat je mooie kleren voor buiten de gym

Alles wat lekker zit tijdens het trainen :)

monster bump

trainingsbroek + tanktop

• Topic Starter Topic Starter
Mijn god zeg, wat een bump

Uiteraard pas ik die witte aus broek niet meer.

hahahaha

nou ja dan ook maar ff posten :p

een van m'n shorts met een van m'n tshirts (gisteren m'n xxlnutrition shirt, vandaag zo'n climate ding) Op cardio dagen dus zo'n loopshirtje ofiets dergelijks, iets dat tegen een paar liter zweet kan :D

Damn, wat een klote nutteloze bump. Niet meer doen.

Interesseert me niks, maar ik heb wel altijd me zwarte trainingsbroek aan omdat die lekker zit! Dutchy ofzo iets staat erin, voor de geïnteresseerden. ;)
En meestal een zwart Scapino shirtje erop, omdat die het zweet zo lekker opnemen :D

Terug
Naar boven