Fitness Seller

Kleding

trainingsbroek en het laatste tshirt dat ik toevallig aanhad :p
en aangezien ik toch thuis train: geen kousen of schoenen :D nog maar 1 keer een halter op mn tenen gerold dus dat valt wel mee :p

Ik meestal lange broek (Sergio T. of adidadas) soms voor de fun met broek in kousen zoals die xxxl vent :D

En als ik een paar weken goed doorgetraind heb, soms eens een Nike pro:roflol::rocker2:

Voetbalbroekske tot aan de knieën, marcel of gewoon T-shirt

Lange trainingsbroek en een basic shirtje wat voor handen is. I couldn`t care less.

lange trainingsbroek met t-shirt, soms een polo, zoals vandaag :P.

meestal mijn rode reebok broek, en een hemdje of een t-shirt.

sinds enkele weken lange trainingsbroek en mouwloos shirtje

als't weer wat warmer word korte broek en singlet

boxershort, t-shirt en slippers. voordeel van thuis trainen;)

Daar zou ik niet in kunnen trainen hoor. Squatten in je slippertjes?

Haha waar ik train, trainen er ook kerels met hun Havaïanas (slippers) :D

Zwarte joggingbroek en een (te) lang t-shirt. Schoenen draag ik niet, alleen sokken en verder heb ik een HD-25 koptelefoon op mijn kop en mijn Ipod in mijn broekzak.

Maakt me geen **** uit, zo lang het maar oversized zit. En niet strak ergens omheen gaat zitten.

ik train altijd in een van men australian broeken :cool:
en shirt maakt me niet zoveel uit

gewoon een lange trainingsbroek en t-shirtje met mouwen. Maakt toch geen zak uit wat je aan hebt. Ik train voor mezelf niet voor een ander. Seems to me like you all are a bunch of fashioncrazy fags

Muziek : goeie rock:rammstein of the rocky soundtrack,... Iets waar je van opgepept raakt. als het maar hard gaat.

Power tot the people who want it

Trainingsbroek en topje of bloesje zonder mouwen...
Heb onlangs nog zwarte handschoenen gekocht (wil geen eelt op mn handen)
Vroeg de instructeur serieus: "zou je niet die met het fluo oranje streepje nemen, is toch veel vrouwlijker" ???
Moi: "Doe maar de zwarte, tis geen modeshow he ;) "

Ruime lange meestal dikke sportbroek, is vooral lekker bij deadlifts. En een shirt waar m'n spieren een beetje in uit komen, ik zal hier wel de enige zijn die het psychologisch fijn vind als ik niet het idee heb dat m'n shirt 3 maten te groot is.

meestal een T shirt en wijde broek.

soms een comfortabele sweater, andere keer weer een army hemd.
wat ik op het moment fijn vind.

traingsbroek ...nikes....gewoon shirtof hempie(altijd katoen)

Ik draag mijn oude k-swiss schoentjes
Een merkloos broekje met een wietblad er op.
En het shirt wat ik al aan had, meestal zijn dit strakke shirts dan zit er niets in de weg :)

Terug
Naar boven