MuscleMeat

kleine mededeling ivm met herstel

AntoineVaillant

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
heb in de zomer 16 weken test p 10 weken tren a en vanaf week 12 mast en anavar erbij gedaan en de treg weggelaten, ben gestopt begin september, na nakuur van 6 weken met pregnyl clomid en nolva terug begonnen in november tem 2de week van januari test e en tren a 12/10.. nu ik wist dat het een relatieve korte perdiode van 'off' was dus heb ik maar mn volgende nakuur gedaan:
8weken clomid 150mg 100mg 100mg/dag
6weken aromasin 25mg/dag
in week 4 100mcg triptorelin
ben gisteren bloed gaan laten trekken maar ik vreesde er eigenlijk een beetje voor maar alles zit binnen de normale waarden.
test is op 3,6ng/l binnen de normale waarden maar kan natuurlijk nog iets hoger dus ga ik nog wat pregnyl en wat aromasin verder nemen
nierfunctie was de waarde van kreatinine iets verhoogd,

UKREUM 33(15-52)
KREATININE (IFCC) 1,20 (0,69-1,10) iets verhoogd)
RATIO UKREUM/KREATININE 28 (18-56)
EGFR 83 >60
URINEZUUR 7,5 (6,4-8,3)
CORTISOL 8U (7-25)
THYROID 0,979 (0,300-4000)
TESTOSTERON 3,6 (2,8-11)
leverfunctie:
GOT 29 (<35)
GPT 29 (<45)
GAMMA-GT 15 (<55)
AMYLASE 66 (25-100)

dus vanaf eind januari begonne met nakuur 8 weken icm triptorelin ben ik herstelt tot binnen de normale waardes.

triptorelin doet toch zo werk na zo een aanslag blijkbaar
wou jullie dat gewoon even meedelen :p

Nette uitslag, al was het misschien ook wel mogelijk geweest zonder triptorelin.
Kreatinine zal niet zakken verwacht ik, licht verhoogd is redelijk normaal met een ''buiten proportionele'' hoeveelheid spiermassa.
Referentiewaarde is een gemiddelde waarde he, daar vallen ook Henk en Ingrid onder die niets anders dan fastfood eten en geen zak uitvoeren.

• Topic Starter Topic Starter
ja het verbaasde mij wel eigenlijk,dacht dat mn waardes niet goed gingen zijn! mentaal heeft het me wel zwaar gelegen eventjes maar nu voel ik me top!:thumb:

Hoe lang was je al gestopt met pct voor je bloed hebt laten trekken? Kan uitslag nogal beïnvloeden namelijk...

is triptorelin niet dat spul wat je chemisch zou steriliseren?

Top man :thumb:

Ik zou geen hcg nemen. Dat onderdrukt je testosteron.

begin vorig week ben ik gestopt met pct

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Waar haal je dat vandaan?
Het onderdrukt je HPTA, niet je testosteron.
Maar ik zou inderdaad geen hCG nemen, aangezien je systeem weer werkt eventueel een SERM.

mss domme vraag maar wat is een serm?

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

is triptorelin niet dat spul wat je chemisch zou steriliseren?

eenmalige injectie van 100mcg zou je eigen test een flinke trap onder zn kont moeten geven :D

mss domme vraag maar wat is een serm?
Een selective estrogen receptor modulator, helpt lichtelijk je LH omhoog en doordat je oestrogeen laag zal worden gaat je lichaam meer testosteron produceren om je oestrogeen omhoog te krijgen.

eenmalige injectie van 100mcg zou je eigen test een flinke trap onder zn kont moeten geven :D

Wel een klein beetje onverantwoord om een GnRH te gebruiken zonder dat je blijkbaar wist dat het ook gebruikt is als chemische castratie.

Een selective estrogen receptor modulator, helpt lichtelijk je LH omhoog en doordat je oestrogeen laag zal worden gaat je lichaam meer testosteron produceren om je oestrogeen omhoog te krijgen.

Wel een klein beetje onverantwoord om een GnRH te gebruiken zonder dat je blijkbaar wist dat het ook gebruikt is als chemische castratie.

ik wist het zeker!, heb er lang over getwijfeld om het te doen maar heb er goede reacties over gelezen over meerdere bbers die year on waren en die met 100mcg snel herstelt waren.
chemische castratie vind pas plaats bij min 4MG/maand. dus 4mg voor een bepaalde periode

Trip is echt top spul!
Zelf ook 1x 100mcg gezet na een 30+ weken kuur.
Binnen 4 weken volledig hersteld! Zonder nolva/clomid etc...

Als t serieus zo goed helpt om je waardes terug te brengen waarom gebruikt niet iedereen dat dan eigenlijk? Las net een oud stukje via wiki dat een anabolegebruiker na 15 jaar kuren 1 x dezelfde dosis als jullie kreeg en weer herstelde.. of klinkt t allemaal mooier dan t is

Als t serieus zo goed helpt om je waardes terug te brengen waarom gebruikt niet iedereen dat dan eigenlijk? Las net een oud stukje via wiki dat een anabolegebruiker na 15 jaar kuren 1 x dezelfde dosis als jullie kreeg en weer herstelde.. of klinkt t allemaal mooier dan t is

zal vast nog wel n staartje aan t verhaal komen of horror verhalen maar die posts zien we dan wel weer :D

zal vast nog wel n staartje aan t verhaal komen of horror verhalen maar die posts zien we dan wel weer :D

Als het systeem nu weer op gang is zal hij hierna geen problemen meer krijgen die uit dat triptorelin gebruik voortkomen. Een GnRH angonist word ook gebruikt als de pil voor vrouwen geloof ik, dat is langdurig gebruik.

Trip is echt top spul!
Zelf ook 1x 100mcg gezet na een 30+ weken kuur.
Binnen 4 weken volledig hersteld! Zonder nolva/clomid etc...

Jaja , zal wel wel. IT'S AMAZING!!

Ik heb het 'echt' geprobeerd en het helpt juist NIETS, integendeel.
Waar is je bloedtest van voor en na? Die moet je toch hebben ergens.

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Dat nu ook weer niet. Maar triptorelin is een hype geworden door die 1 case studie die op het net circuleert. En de Amerikaanse webshops hebben daar handig op ingespeeld.

Telsel zie je tegenwoordig ook echt overal he.

Terug
Naar boven