AndroidHealthClinic

kleine mededeling ivm met herstel

Zonder hCG maakte jij uberhaupt nauwelijks zaadcellen aan. Het is niet de hCG die zorgt voor de 'beschadiging', maar het gebrek aan FSH:

Daarnaast moet je ook niet van plan zijn iemand zwanger te maken tijdens een kuur, dat doe je maar lekker als je off bent. Verder wordt het in een medische setting succesvol gebruikt naast TRT.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23260550
Je bent dus voor niks gestopt.

Wat begrijp je hier niet aan:

Uitgebreide uitleg staat hier:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/humaan-choriongonadotrofine-hcg-werking-gebruik-341481/

Ja het 'mimict' LH, het bindt namelijk aan exact dezelfde receptor. Waarom zou jij anders hCG zetten? Serieus, waarom zou je hCG uberhaupt zetten als het niet aan de LHR bond.............?

En het wordt wel door mensen in PCT gebruikt, namelijk door degenen die het niet tijdens de kuur hebben gebruikt. Maar beter gebruik je het tijdens de kuur, iets met voorkomen beter dan genezen.

Ja dat vraag ik toch aan je? Hoef je niet bijdehand te gaan doen toch gozer? Ik vraag je gewoon om uitleg. Maar nog wil je geen antwoord geven op mijn vraag. Ik probeer het nog een keer uit te leggen hoe ik het bedoel. Ik dacht dat doordat het aan LHR bind er geen endo LH aanwezig is waardoor er geen test word gemaakt. Ik dacht namelijk dat dat niet word aangemaakt als je hcg zet omdat LH dus word onderdrukt. Maar blijkbaar word er dan dus nog gewoon test aangemaakt? Leg dat dan gewoon uit?

Mijn vraag dus: HCG zorgt dus dat je zelf geen LH aanmaakt maar helpt dus wel met productie van testosteron?

Ja dat vraag ik toch aan je? Hoef je niet bijdehand te gaan doen toch gozer? Ik vraag je gewoon om uitleg. Maar nog wil je geen antwoord geven op mijn vraag. Ik probeer het nog een keer uit te leggen hoe ik het bedoel. Ik dacht dat doordat het aan LHR bind er geen endo LH aanwezig is waardoor er geen test word gemaakt. Ik dacht namelijk dat dat niet word aangemaakt als je hcg zet omdat LH dus word onderdrukt. Maar blijkbaar word er dan dus nog gewoon test aangemaakt? Leg dat dan gewoon uit?
Ik heb je vraag al 100x beantwoord en het al 100x uitgelegd. Dat je zelf niet ziet dat de uitleg er staat moet je zelf weten.

Ik heb je vraag al 100x beantwoord en het al 100x uitgelegd. Dat je zelf niet ziet dat de uitleg er staat moet je zelf weten.

Ja prima man. Ik vraag je gewoon iets meer duidelijkheid. Snap niet waar jij een probleem van maakt. We zijn niet allemaal zo'n helderlicht als jij he.

Ja prima man. Ik vraag je gewoon iets meer duidelijkheid. Snap niet waar jij een probleem van maakt. We zijn niet allemaal zo'n helderlicht als jij he.
21osk7n.png

Zo duidelijk?

Jij hebt echt niks te doen. Triest.

Ik kap er mee want zo gaat er weer een topic naar de klote.

Jij hebt echt niks te doen. Triest.

Ik kap er mee want zo gaat er weer een topic naar de klote.
:roflol: Ik teken het zelfs uit voor je, hoe duidelijk wil je het hebben. Sure, ik kan voor geen meter tekenen, maar volgens mij lukt het begrijpen ook wel zonder fancy grafische skills van mijn kant.

Ik zie de uitleg ook niet en vond de vraag van Henry interessant en dacht nu komt zo het antwoord maar helaas. Echt.

Ik zie de uitleg ook niet en vond de vraag van Henry interessant en dacht nu komt zo het antwoord maar helaas. Echt.
hCG bindt aan de LHR (net als LH), en produceert daarom testosteron (net als LH). Het spijt me, maar simpeler dan dit ga ik het niet krijgen.

hCG bindt aan de LHR (net als LH), en produceert daarom testosteron (net als LH). Het spijt me, maar simpeler dan dit ga ik het niet krijgen.

Ja dat vraag ik toch aan je? Of het tegelijkertijd LH onderdrukt maar wel voor testosteron productie zorgt. Stijgen alle suck ups een beetje naar je hoofd ofzo?

Laten we hier maar mee stoppen. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat trieste internet cowboy gedoe.

Ben blij dat Tremendes nog wel eerlijk durft te zijn.

Ja dat vraag ik toch aan je? Of het tegelijkertijd LH onderdrukt maar wel voor testosteron productie zorgt. Stijgen alle suck ups een beetje naar je bolletje?

Laten we hier maar mee stoppen. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat trieste internet cowboy gedoe.

Ben blij dat Tremendes nog wel eerlijk durft te zijn.
Je gebruikt het tijdens een kuur, dan is LH al onderdrukt. Als je het gebruikt na je kuur, wanneer je LH verhoogd is door het lage testosteron (en SERM gebruik), dan onderdrukt het ook nog niet je LH, want daar wordt nog te weinig testosteron voor afgegeven. Het onderdrukt pas LH, als je (meer dan) genoeg testosteron aanmaakt ten gevolge ervan. Ofwel, een luxe probleem.

Dus:
hCG zorgt voor testosteron aanmaak.
hCG onderdrukt je LH, via die testosteron aanmaak.
hCG onderdrukt dus pas als je genoeg testosteron aanmaakt, dit is NIET het geval in een nakuur wanneer je geen hCG hebt gebruikt tijdens je kuur. Je testes reageren dan niet voldoende op de hCG (daarom gebruik je het).

I.p.v. ad hominems kon je ook zeggen dat ik de verkeerde vraag liep te beantwoorden.

Je gebruikt het tijdens een kuur, dan is LH al onderdrukt. Als je het gebruikt na je kuur, wanneer je LH verhoogd is door het lage testosteron (en SERM gebruik), dan onderdrukt het ook nog niet je LH, want daar wordt nog te weinig testosteron voor afgegeven. Het onderdrukt pas LH, als je (meer dan) genoeg testosteron aanmaakt ten gevolge ervan. Ofwel, een luxe probleem.

Dus:
hCG zorgt voor testosteron aanmaak.
hCG onderdrukt je LH, via die testosteron aanmaak.
hCG onderdrukt dus pas als je genoeg testosteron aanmaakt, dit is NIET het geval in een nakuur wanneer je geen hCG hebt gebruikt tijdens je kuur. Je testes reageren dan niet voldoende op de hCG (daarom gebruik je het).

I.p.v. ad hominems kon je ook zeggen dat ik de verkeerde vraag liep te beantwoorden.

Yeaaaah we zijn er uit!! Dankjewel.

Ik heet Henry, Henk voor intimi, geen Ad. Hahaha.

Ad hominem
redenering waarbij je de argumenten van de tegenpartij in het belachelijke trekt
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10576

Wie maakte wie belachelijk? ;)

Yeaaaah we zijn er uit!! Dankjewel.

Ik heet Henry, Henk voor intimi, geen Ad. Hahaha.

Ad hominem
redenering waarbij je de argumenten van de tegenpartij in het belachelijke trekt
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10576

Wie maakte wie belachelijk? ;)
Ad hominem betekent letterlijk 'argument op de man', ofwel, op de man spelen:
Stijgen alle suck ups een beetje naar je bolletje?

Hahaha ja kom op zeg, kan je me niet kwalijk nemen toch?

• Topic Starter Topic Starter
Wat een stel lieverdjes ! Haha
Wat kan je nog doen om je eigen test nog verder omhoog te krikken? Clomid ?

Terug
Naar boven