MuscleMeat

kleine mp3 speler om mee te sporten?

wimmos

Huge Freak
Waardering
198
Titel zegt het wel al denk ik ;). Ben op zoek naar een kleine MP3-speler voor tijdens mn workouts. Moet dus wel tegen wat beweging kunnen (en dan niet blijven hangen qua liedje oid).

Verder geen hightech specs nodig. 512 MB opslag lijkt me al genoeg, wil er dan ook niet teveel geld aan uitgeven. Heb momenteel een creative zen van 4GB maar ding is zo log als wat en ook wat kapot door teveel mee fietsen in de regen :).

Iemand die tevreden is over zn compacte mp3-speler en deze ervaring met mij wil delen?

dan kun je het beste voor een ipod nano gaan,

heel ligt, en klein, en goed kwaliteit,

Ik heb gewoon zo'n cheap-ass mp3-speler van de Aldi. Was toen (3 jaar geleden ofzo) ik dacht €30,-. Super klein, en geeft prima geluid. Sowieso handig, als er tijdens het trainen eens wat op valt, is het niet zo erg, aangezien hij geen €100 kost of meer.

ipod_shuffle_zoom.jpg - 120032

jammer dat itunes zuigt, maar voor de rest is het een topspelertje

ik heb een creative muvo tx , is redelijk goedkoop ,klein en er is vanalles bij om hem vast te maken voor bv tijdens het joggen of trainen ofzo he , er is zelf zo'n doorschijnende beschermingshoes bij zodat hij tegen een axtra slag ofzo kan
kben der heel blij mee :)

ipod_shuffle_zoom.jpg - 120035

jammer dat itunes zuigt, maar voor de rest is het een topspelertje

ik heb die ook.
maar heb er geen problemen mee.
sport er ook mee.weegt 15 gram.supersterk.
hij is laatst meegewassen.en doet het nog prima alle nummers er nog op.
maar hoebedoel je i-tunes zuigt.

Het stomste vind ik nog altijd om er gepaste oortjes bij te vinden, die van ipod zelf vallen meteen uit.

Ik heb er eens van phillips bijgekocht, zo met speciaal oorklem. Mja da geeft mij nog altijd niet de betrouwbaarheid, sport daarom ook zelden met mp3 speler.

ik heb me juist een ipod nano gekocht! maar zo'n shuffle lijkt me ook wel handig, dat ding is echt rete klein eh! speld je overal op!

Itunes zuigt? ik vind dat best nog een goed programma! elke cd die ik in mijn pc steek zet hij automatisch op mijn Ipod, podcasts zijn ook altijd leuk!

ik heb die ook.
maar heb er geen problemen mee.
sport er ook mee.weegt 15 gram.supersterk.
hij is laatst meegewassen.en doet het nog prima alle nummers er nog op.
maar hoebedoel je i-tunes zuigt.
vind het feit dat je als externe hd kunt gebruiken toch handiger

1Gb MP3 speler - € 9.99 @ Saturn (Wilrijk, Antwerpen)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een creative muvo tx , is redelijk goedkoop ,klein en er is vanalles bij om hem vast te maken voor bv tijdens het joggen of trainen ofzo he , er is zelf zo'n doorschijnende beschermingshoes bij zodat hij tegen een axtra slag ofzo kan

Sorry voor te bumpen, maar heb deze net even opgezocht en ik vind die vrij log? 7cm hoog en 4 breed oid? Zoek echt iets kleins.

Heb nog altijd niks gekocht omdat ik het te druk had met examens dus tips zijn nog altijd welkom :).

Het stomste vind ik nog altijd om er gepaste oortjes bij te vinden, die van ipod zelf vallen meteen uit.

Ik heb er eens van phillips bijgekocht, zo met speciaal oorklem. Mja da geeft mij nog altijd niet de betrouwbaarheid, sport daarom ook zelden met mp3 speler.

Ja dat heb ik ook, bij de meeste vallen ze al uit als je een beetje kracht zet.

weet iemand nog goede oordopjes die niet zo snel uitvallen?

heb ik ook, weegt geen moer je hebt het niet eens door dat je hem bij je draagt, ook tevreden mee, alleen de batterijen gaan snel op als je vaak van nummer verwisselt of 'doorspoelt'.

Haha mp3 spelers en sporten :( Ik heb er al 5 gesloopt. Beter regel je iets wat je om je nek kunt hangen.

In-ear dopjes blijven wel zitten, ik heb ze van zennheiser, nadeel vind ik dat het kabeltje
ongelijk is, dus dat er een gedeelte achter je nek langs moet.
Dus als je in-ear dopjes kan vinden waarbij het kabeltje naar de dopjes even lang is scheelt een hoop.
Heb trouwens nu al 2 jaar een ipod nano, bevalt nog steeds goed, de dopjes van ipod zuigen wel, gaan snel kapot.

Ik zoek ook zo'n ding. :D

Creative Zen VPlus. :thumbup:

Ik heb zelf een Sony NWE003.
Niet echt groot, goed geluid, kan om je nek gehangen worden, spatwater bestendig en kan tegen een stootje ( een 40 kg dumbbell is natuurlijk een ander verhaal :P )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven