Fitness Seller

KLM aangeklaagd na overlijden dikke vrouw

lachen met dikke mensen...

is leuk :D

Ik schaam me er ontzettend voor, maar ik moet Britt (dat blonde k*twijf die ineens d'r eigen tvshow heeft) hierin gelijk geven. "Dikke mensen zijn gezellig. Dikke mensen zijn vrijwel nooit crimineel. Kijk maar naar opsporing verzocht, ze zoeken nooit dikke mensen".

Ik schaam me er ontzettend voor, maar ik moet Britt (dat blonde k*twijf die ineens d'r eigen tvshow heeft) hierin gelijk geven. "Dikke mensen zijn gezellig. Dikke mensen zijn vrijwel nooit crimineel. Kijk maar naar opsporing verzocht, ze zoeken nooit dikke mensen".

Die worden altijd meteen gepakt, die kunnen niet weg rennen, en een vluchtwagen zit pas na 68 seconden op de 100 km/u, i.v.m. gewicht.

gezellig niet, wel crimineel vet om op forums mee te lachen

35f4vv.jpg

291417.jpg

1800bc250bdb39a2ecf060519d385b59.jpg

DDR_fatty_falls1.gif

Dikke mensen :o

Je hebt dik...en dit.:eek: Hoe kun je je zo laten gaan.

Wat een onzin, als je zo dik bent is het gewoon je eigen schuld. Dan had je maar wat minder frikandellen in je hoofd moeten douwen -_-

Had ze maar wat meer moeten betalen voor een enkeltje met een Antonov

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eigen schuld, dikke buik.

Volgens mij zocht de familie gewoon een geschikte partij om aan te klagen. Dood ging die vrouw toch wel. Acceptable losses!

Die passen ook bijna nergens doorheen .

een groot verlies

Wow! Snap niet dat mensen lachen om iemand zijn dood hier! En wat dat ze dik was?? Was zij minderwaardig dan iemand van jullie? Nee!
Misschien was het haar eigen schuld en misschien niet, dan weten we niet. Er zijn genoeg aandoeningen en hormonale disfuncties die hiertoe leiden.
Het kan net zo goed een van jullie familieleden, vrienden of dierbaren overkomen; zou jij dan alsnog zulke achterlijke dingen hier schrijven??

Triest om in die conditie te eindigen met als finale dit nieuwsbericht en een weduwnaar die er nog zijn voordeel mee probeert te doen.

haha wtf ben ik de enige die de logica totaal niet snapt

yankees :o

Je kunt twintig keer de wereld rondvliegen als je dat gevaarte als brandstof zou gebruiken.

Die fat b*ch. Nu hebben we weer genoeg voeding voor minstens 20 zielige afrikaantjes.

Terug
Naar boven