XXL Nutrition

KLM aangeklaagd na overlijden dikke vrouw

Wow! Snap niet dat mensen lachen om iemand zijn dood hier! En wat dat ze dik was?? Was zij minderwaardig dan iemand van jullie? Nee!
Misschien was het haar eigen schuld en misschien niet, dan weten we niet. Er zijn genoeg aandoeningen en hormonale disfuncties die hiertoe leiden.
Het kan net zo goed een van jullie familieleden, vrienden of dierbaren overkomen; zou jij dan alsnog zulke achterlijke dingen hier schrijven??

Ik ken geen mensen die 200kg+ wegen. Ik lach trouwens niet om haar dood, vraag mij alleen af waarom mensen het zo ver laten komen en dan nog die kerel van der die er geld aan wil verdienen.

Lichaam gewoon ergens boven afrika droppen, zijn we ook meteen van dat hele 3e wereld gebeuren af.

• Topic Starter Topic Starter
tumblr_ma7akuIIQd1ro2d43.gif

Die heeft gewoon 3 kinnen..:eek:

Die gaat toch niet echt 6 mil krijgen. Zou echt te dom voor woorden zijn.

Waarom vragen ze het uberhaupt?

Alsof de KLM met zulke vliegtuigen vliegt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja joh, ff een Antonov charteren. Helemaal aangezien die quote uit het artikel :roflol:

'Mijn cliënt en zijn vrouw hadden geen vertrouwen in de medische zorg in Hongarije, die weinig veranderd is sinds de val van het communistische bewind'

Ik vind het nog steeds een vaag verhaal, want ze is toch ook gewoon op de heenreis met het vliegtuig geweest? Dus ze moet wel door de ingang passen. Denk dat het probleem was dat ze haar niet konden vervoeren van de terminal naar het vliegtuig zelf..

Zou ze ook gecremeerd worden? Zo ja, hoe krijgen ze die walrus in zo'n oven..? Veel lube of..?

Las in de krant dat ze leed aan obesitas en ze tijdens de vakantie zo dik was geworden dat ze niet meer naar binnen paste.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven