MuscleMeat

Klopt dit

Poshbrah

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Nee, test 250 is te laag in deze verhoudingen. Ik leg je uit waarom: Je maakt zelf 70mg per week aan. Die wordt bijna platgegooid als je 70mg test in de week INSPUIT. Je spuit 250mg per week in right? Nou, daar gaat eerst 70-80mg vanaf van het gewicht van de ester(!), en 70mg om je eigen test aanmaak plat te leggen, dan is het dus 250-70-70= 110mg test enanthate die actief gaat werken....HONDERDTIEN....en je maakt zelf normaal 70mg aan. Dat is een plusje van maar 40mg kerel, dat is te weinig voor dit trio. Je hoeft niet te kickstarten want test enanthate, tren en boldenone hebben alledrie trage esthers.

Ben niet echt geconcentreerd of geïnteresseerd om te lezen haha maar 70mg gaat eraf met enanthate inderdaad en ik dacht dat je rond de 50 zelf aanmaakte maar 70 kan ook.. Is bij iedereen verschillend toch?
Verder is 250 inderdaad niet veel

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

En ik zie niet hoe die aan die verhoging van 40 komt? Klopt niet helemaal geloof ik

250 is ook vrijwel bridge dosering. Weet niet welke pannenkoek daarmee zieke gains wil halen in een kuur.

70 is als je echt aan de top zit, zullen er weinig zijn die dat hebben.. Dan is 110 zo slecht toch niet? Zit je ver boven wat je lichaam eventueel aan zou kunnen maken. Om het even simpel te houden.

Verder snap ik zelf geen ene kut van het verhaal, kerel.

Strong math, naar mijn weten gaat er geen test 'verloren' om je ballen plat te leggen. Dan is het dus 180mg actief, 110 meer dan normaal.

Gemiddeld maakt je lichaam 50 mg test per week aan. 70 is echt als je een topproductie hebt. Als je 250mg zet blijft er 180 mg actieve test over. Iets meer dan 3 x zoveel test heb je dus in je lichaam dan normaal. Zo kun je het denk ik beter zien..

Gemiddeld maakt je lichaam 50 mg test per week aan. 70 is echt als je een topproductie hebt. Als je 250mg zet blijft er 180 mg actieve test over. Iets meer dan 3 x zoveel test heb je dus in je lichaam dan normaal. Zo kun je het denk ik beter zien..

niet vergeten dat je met test E maar zo'n 65/70% overhoudt van de injectie.
250-80=170
170-60=110 ( middeweg :D)

dus een toename van ergens tussen de 70/120% afhankelijk van natty test levels.

250 is wel de helft van de normale 1ste kuur.

niet vergeten dat je met test E maar zo'n 65/70% overhoudt van de injectie.
250-80=170
170-60=110 ( middeweg :D)

dus een toename van ergens tussen de 70/120% afhankelijk van natty test levels.

250 is wel de helft van de normale 1ste kuur.

in b4: oh dus bij 500mg heb je een toename van 140-240%

Is het opeens in om je druk te maken over ester gewichten ofzo?
250mg test is weinig, ook in een stack.
Als je in massa wilt aankomen wil je test gewoon hoger zetten.
Is toch de massabouwer.
Voor een cut gestacked is het genoeg.
Dit is al vaak genoeg ervaren en ervaringen tellen gewoon veel meer dan al die rare dingen wat ik hier lees.
Dus je kan niet zomaar zeggen test op 250mg is te laag, ligt helemaal aan je doel en uiteraard aan je stack.
En oke, sommige mensen willen niet hoger omdat die enorm gevoelig zijn voor test.
Moet niet gekker worden..

Terug
Naar boven