Fitness Seller

klote ampullen

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Is me verdomme weer een ampul aan stront gedrukt door mijzelf.
Sustanon van pakistan, dun glas. Zal toch maar es een zaagje aanschaffen.
De enthaatjes van aburaihan moet je bij wijze van met een betonschaar openenen, en de oregon ampulletjes druk je zo aan bagger.
Zonde, zonde.

Maar ik moet helaas de hand in eigen boezem steken dit keer:D

of een heel fijn nagel vijltje werkt ook lekker een beetje in de hals krassen en je maakt m zo open....

Ik hou t vast met een klein handdoekje, breek het ook open met een doekje in mn hand. Dan knijp je het niet snel fijn.

Suat zei:
Ik hou t vast met een klein handdoekje, breek het ook open met een doekje in mn hand. Dan knijp je het niet snel fijn.
Zo werkt het:thumbup:

Zelfs die Iraanse ampullen gaan zo open zonder ze fijn te knijpen:)

Gewoon de kleinste vijl die je hebt en een tot twee keer op en neer langs het breekpunt en hoppaaa kind doet de was..........

SAHR zei:
De enthaatjes van aburaihan moet je bij wijze van met een betonschaar openenen, en de oregon ampulletjes druk je zo aan bagger.
Zonde, zonde.

I can feel the pain..komt er dan ook een traan in je ooghoeken als je er een aan bagger drukt?:D..
maar idaad een ampul opener kope..

Zo trapte ik laatst 5 ampulletjes sust van organon kapot:(

SAHR zei:
Zonde, zonde.

Snel dan die olie op de huid smeren heb je nog deels dermale opname :D

Ik heb die drang van mensen voor 1ml ampulletjes nooit begrepen. Heb ze zelf ook gehad, heb er diverse kapot geknepen en ja, óók met de handdoek-truc.

Doodzonde.

DBC01 zei:
Ik heb die drang van mensen voor 1ml ampulletjes nooit begrepen. Heb ze zelf ook gehad, heb er diverse kapot geknepen en ja, óók met de handdoek-truc.

Doodzonde.
Kom op niet iedereen is zo onhandig, bij mijn eerste kuur heb ik 18 sustanons vlekkeloos onthoofd en nu heb ik in anderhalve week tijd met 10 Iraanse testo's hetzelfde gedaan.

Ik durf de weddenschap aan dat ik 100 ampullen kan breken op het breuklijntje waarbij ik zowel boven- als onderkant intakt laat:thumbs:

BTW pak geen handdoek maar een zakdoek of zoiets, een handdoek is te grof.

Je snapt me niet. Ik zeg niet dat het onmogelijk is alleen dat ik er slechte ervaringen mee heb en ze eigenlijk regelmatig van anderen hoor...en niet begrijp waarom mensen dan niet voor handige 10ml vials kiezen...

Black Knight zei:
Kom op niet iedereen is zo onhandig, bij mijn eerste kuur heb ik 18 sustanons vlekkeloos onthoofd en nu heb ik in anderhalve week tijd met 10 Iraanse testo's hetzelfde gedaan.

:eek: 2500mg??

Gewoon het krassteentje uit een Jintro kitje gebruiken...!

Hmm, hoop niet dat ik ze kapot druk dan :(

DBC01 zei:
Je snapt me niet. Ik zeg niet dat het onmogelijk is alleen dat ik er slechte ervaringen mee heb en ze eigenlijk regelmatig van anderen hoor...en niet begrijp waarom mensen dan niet voor handige 10ml vials kiezen...
Was meer bedoelt voor:
DBC01 zei:
Ik heb die drang van mensen voor 1ml ampulletjes nooit begrepen.
Ik zie niet in waarom je de ampulletjes zou laten staan als je geen moeite hebt met ze te breken.
G21 zei:
Stevige frontload van 1750 mg met als vervolg 875 mg/wk(500 mg E4D):thumbup:

aha...flink hoor!!:D

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:

Doodzonde.

Gaat ook niet om de drang DBC, maar om het hebben van goede roids, en aangezien organon ze nog niet heeft van 50 ml, houd ik het op 1 ml ampullen.

• Topic Starter Topic Starter

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven