El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:Hehe, thanx bro. Ik denk niet dat het de EQ is, want dan had ik wel eerder last gekregen.

Lauw zei:Korte update:
Gisteren heb ik voor het eerst sinds bijna 2 weken weer getraind. Ik kon wel merken dat ik ziek was geweest want de conditie was belabberd, na 1 setje squaten had ik zowat 3 minuten nodig om bij te komen en de pwo shake dreef weer eens in de wasbak na een krachtige antiperistaltische beweging van mijn slokdarm.![]()
Wat mij erg blij maakte is dat er nauwelijks terugval in kracht is, joepiedepoepie!
Wat ik nog effe vermelden wou om het kuurlog compleet te maken: de toekomstplannen.
Tot en met maart / mei train ik om de paar gewonnen kilo vast te houden. Daarna gaan de hardloopschoenen weer aan om de spekrand weg te werken. En daarna (vanaf juni ofzo) ga ik naturel verder. Als ik ooit weer ga kuren dan is dat op zijn vroegst maart 2006, inderdaad dan zijn de griepgolven het land weer uit.![]()
Als er nog rare dingen gebeuren in mijn na-kuur dan post ik het, geen nieuws = goed nieuws.![]()
).