Fitness Seller

kuurlog test. EQ. Dbol

Dit klinkt als een overgevoeligheid voor EQ als product. Da's jammer. Misschien had je meer kans gehad op succes in de zomer; de winter maakt je vatbaarder voor griep en EQ staat bekend om de griepverschijnselen.

Succes met je nakuur en als je nog kuurplannetjes hebt, ik sta je terwille! :D

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, thanx bro. Ik denk niet dat het de EQ is, want dan had ik wel eerder last gekregen.

ik vind het oprecht erg jammer voor dat het zo gelopen is, echter het is wel een voordeel dat je voor jezelf toch dingen geleerd heb van deze kuur!

veel succes kerel!

Michel

jammer dat het zo is gegaan, nu snel maar weer de oude worden

dat is k*t lauw! Maar heb me wel vermaakt en was elke keer blij als je weer een stuk had gepost :D

Lauw zei:
Hehe, thanx bro. Ik denk niet dat het de EQ is, want dan had ik wel eerder last gekregen.

Ik denk dat het een combinatie van factoren is: EQ, wintertijd, kou en aansteken van andere personen tesamen met het feit dat AAS je weerstand al in de eerste weken flink verlaagd.

Het is zwaar kloten voor je, volgende keer gewoon knallen!! :D

Korte update:

Gisteren heb ik voor het eerst sinds bijna 2 weken weer getraind. Ik kon wel merken dat ik ziek was geweest want de conditie was belabberd, na 1 setje squaten had ik zowat 3 minuten nodig om bij te komen en de pwo shake dreef weer eens in de wasbak na een krachtige antiperistaltische beweging van mijn slokdarm. :rolleyes:
Wat mij erg blij maakte is dat er nauwelijks terugval in kracht is, joepiedepoepie!
Wat ik nog effe vermelden wou om het kuurlog compleet te maken: de toekomstplannen.
Tot en met maart / mei train ik om de paar gewonnen kilo vast te houden. Daarna gaan de hardloopschoenen weer aan om de spekrand weg te werken. En daarna (vanaf juni ofzo) ga ik naturel verder. Als ik ooit weer ga kuren dan is dat op zijn vroegst maart 2006, inderdaad dan zijn de griepgolven het land weer uit. :D
Als er nog rare dingen gebeuren in mijn na-kuur dan post ik het, geen nieuws = goed nieuws. :)

Jammer dat je je zo laat leiden door een mislukt idee en meteen maar een jaar overslaat.

Mwoah, dat valt wel mee hoor.
In het begin was ik wel zuur dat mijn kuur mislukte, maar ik heb gewoon pech gehad. Zo gaat dat af en toe.
Als ik weer eens ga kuren doe ik dat pas volgens jaar omdat kuren voor mij pure luxe is, en niets meer. En daar komt nog eens bij dat er voor mij naturel ook nog wel winst te behalen is. Dus ik doe het effe kalm aan met de anabolen. Maar er komt wel weer een tijd dat de spuit erin gaat. Er is nog zoveel wat ik nog eens proberen wil: tren, winstrol, anavar, enzovoort. :D

Lauw zei:
Korte update:

Gisteren heb ik voor het eerst sinds bijna 2 weken weer getraind. Ik kon wel merken dat ik ziek was geweest want de conditie was belabberd, na 1 setje squaten had ik zowat 3 minuten nodig om bij te komen en de pwo shake dreef weer eens in de wasbak na een krachtige antiperistaltische beweging van mijn slokdarm. :rolleyes:
Wat mij erg blij maakte is dat er nauwelijks terugval in kracht is, joepiedepoepie!
Wat ik nog effe vermelden wou om het kuurlog compleet te maken: de toekomstplannen.
Tot en met maart / mei train ik om de paar gewonnen kilo vast te houden. Daarna gaan de hardloopschoenen weer aan om de spekrand weg te werken. En daarna (vanaf juni ofzo) ga ik naturel verder. Als ik ooit weer ga kuren dan is dat op zijn vroegst maart 2006, inderdaad dan zijn de griepgolven het land weer uit. :D
Als er nog rare dingen gebeuren in mijn na-kuur dan post ik het, geen nieuws = goed nieuws. :)

Hey oude reus gooi je de handdoek inde ring.
Ga maar eens lekker trainen en wacht niet tot 2006. Probeer gewoon in september, is het nog mooi weer de vakantie een poosje voorbij en neem een kuur van 8 a 12 weken wat in jouw beleving goed is.
Als je dat bevalt ga je ook in maart 2006 een kuur doen voor de strandvakantie en je heb dan van die kuur in septber weer een mooie basis gelegd.
Dus mijn advies is, niet de handdoek in de ring gooien maar september een goede lichte kuur nemen van 12 weken stel voor kijk eens naar de kuur van Roy zonder die tabs die hij neemt, weinib vocht en toch vasthoudende massa.
Of wil je niet een reus worden hahahahha
gr warrior

@ Warrior: thanx voor de reply! Ik zie kuren als pure luxe want ik hoef mijn geld niet te verdienen in deze sport en ik ben eigenlijk best tevreden met mijn lichaam. Dus ik doe het effe kalm aan met kuren. Misschien in voorjaar van 2006 weer (want trainen met a.s. in je donder en de razensnelle gains zijn toch best kicken :rolleyes: ).

Update:
Goed nieuws! De nakuur verloopt prima.
Ik heb de doseringen omlaag gebracht na die mooie link van Eref over nolva. En ik moet zeggen, dat bevalt perfect. Ik gebruik nu 50 mg clomid en 20 mg nolva per dag. Ik kan wel merken dat de coïtus-drive iets minder is, maar dat is ook niet zo raar natuurlijk. De jongeheer doet keurig wat van ‘m verwacht wordt. De paar gewonnen kilo’s houdt ik goed vast en de terugval in kracht is minimaal. En het allerbelangrijkste, ik heb geen enkele last van depressiviteit. Overigens kan ik de clomid wel merken, ik ben sneller geïrriteerd en af en toe heb ik last van stemmingswisselingen. Maar gelukkig heb ik emotioneel gezien alles onder controle.
Ik ben erg blij dat ik gewoon clomid kan blijven gebruiken, en ik ben ook erg blij dat nakuur prima functioneert met deze lage doseringen.

Op naar de volgende kuur!
J/k ;)

Prachtige Log!!! Had m nog niet eerder gezien,maar vandaag even de tijd genomen om m helemaal door te lezen.
Aan humor ontbreekt t je niet zullen we maar zeggen. :)

Jammer dat je resultaten door de griep minder zijn geworden als dat je aanvankelijk gedacht had.
Gelukkig heb je de gains die je behaald hebt goed kunnen behouden.

Veel succes in je volgende kuur kerel!

jammer dat het niet helemaal vlekkeloos is verlopen, maar gelukkig heb je er toch best wat aan gehad.. succes met je nakuur.

Terug
Naar boven